Paskelbta
2 metai prieš-
Gegužės 12 d. prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje duris atvėrė atnaujinta ir išsiplėtusi modernios klasikos ir žinomiausių Europos prekės ženklų parduotuvė „City“. Artėjančią vasarą prekybos centras pasitinka ir su kitomis penkiomis naujomis prekybos erdvėmis, tarp kurių – vienintelė Lietuvoje „Lacoste“ prekės ženklo parduotuvė.
Sostinės „Akropolyje“, 561 kv. m ploto patalpose, atsidariusi naujausia „City“ parduotuvė siūlo platų įvairių prekių ženklų drabužių ir aksesuarų pasirinkimą moterims bei vyrams. Lankytojai galės rasti verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių bei visoje Europoje žinomų prekės ženklų, tarp kurių „Marella“, „Betty Barclay“, „Joop“, „Calvin Klein“, „Gerard Darel“, „Coccinelle“, „LiuJo“, „Ted Baker“, „Strellson“, „Roy Robson“, taip pat ir naujieną – itin gerai pasaulyje vertinamo prekės ženklo BOSS kolekciją tiek vyrams, tiek moterims.
„Pastaruoju metu „premium“ ir verslo segmentas sparčiai auga. Klientai vis labiau vertina kokybę ir ilgaamžiškumą, todėl naujos koncepcijos didesnėje „City“ parduotuvėje bus galima rasti dar daugiau pasirinkimų, skirtų moderniam miesto klientui“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Pirmoji „City“ parduotuvė pirkėjus pasitiko dar 2007 metais Vilniuje – tuomet svečiai šventė atidarymą Gedimino prospekte, šiuo metu Lietuvoje yra jau 7 „City“ parduotuvės, kurių daugiausia įsikūrusių šalies „Akropoliuose“.
Artėjančią vasarą Vilniaus „Akropolis“ pasitinka ir su kitomis penkiomis naujomis ar atnaujintomis prekybos erdvėmis. Prekybos ir pramogų centre duris atvers vienintelė Lietuvoje prancūziško prekės ženklo „Lacoste“ parduotuvė, taip pat atsinaujinusi, beveik 274 kv. m dydžio naujos koncepcijos avalynės parduotuvė „Salamander“, švaros ir valymo priemonių parduotuvių „PRO7“.
Dar iki birželio sporto ir laisvalaikio prekių pasirinkimą papildys Lietuvos gyventojų pamėgto prekių ženklo „4F“ naujausios koncepcijos parduotuvė, pirkėjų lauks ir naujai atsidarantis, oficialus KODAK LENS atstovas Lietuvoje – optikos salonas „Optio“. Tarp vėliau laukiamų naujienų Vilniaus „Akropolyje“ – sporto ir laisvalaikio aprangos prekės ženklas „JD Sports“.
„Nuolat siekiame, kad „Akropolio“ lankytojai turėtų plačiausią aktualių prekės ženklų pasirinkimą ir norėtų sugrįžti. Džiugu, kad partneriai mūsų prekybos centre drąsiai išbando naujus parduotuvių formatus, atidaro naujas parduotuves, keičiasi ir atsinaujina. Tai leidžia mūsų lankytojams rasti ir naujų prekės ženklų, ir susipažinti su naujausiomis jau žinomų ir mėgstamų prekės ženklų kolekcijomis“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.
Šiemet sostinės „Akropolyje“ jau atsidarė naujausios koncepcijos, 657 kv. m ploto „Massimo Dutti“ parduotuvė, atsinaujinusi ir tris kartus didesnė „Livin“ parduotuvė, rytietiškus saldumynus siūlanti „Pankera“, vyrų mados prekės ženklo „Pako Lorente“ parduotuvė, avalynės parduotuvė „Scalini“, į naujas patalpas persikėlusi saldainių fabriko „Rūta“ firminė parduotuvė ir nauja didesnėse patalpose įsikūrusi saldumynų ir užkandžių parduotuvė „Candy Pop“.
„Akropoliuose“ – saldžiausia vasaros šventė visai šeimai: net 10 tūkst. porcijų ledų nemokamai
„Elektrum Lietuva“ investuoja į elektromobilių infrastruktūrą – diegs greito įkrovimo stoteles prie „Akropolių“
Vilniaus „Akropolyje“ – dar vienas garsus prekės ženklas: duris atvėrė didžiausia Baltijos šalyse „New Yorker“ parduotuvė
Išduotas statybą leidžiantis dokumentas susisiekimo infrastruktūros gerinimo projektui Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvėse, šalia planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“ Vilniuje
Planuojamas „Akropolis Group“ žaliųjų obligacijos kotiravimas „Nasdaq Vilnius“ ir „Euronext Dublin“ vertybinių popierių biržose
Nuolaidų savaitgalis „Jamam“ jau šį savaitgalį „Akropoliuose“
„Akropolyje“ – vasaros stovyklų ir užimtumo mugė: kviečia planuoti nepamirštamą vasarą
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ skelbia, kaip dirbs per Velykas
„Akropolis Group“ 2024 m. rezultatai: nuomininkų apyvarta viršijo 1,2 mlrd. eurų, atidaryta daugiau nei 130 naujų ir atnaujintų parduotuvių, apsilankė per 44 mln. lankytojų, augo grupės pajamos
Pagaliau atėjusi vasariška šiluma įpūtė nemažai optimizmo ūkininkams. Nors praslenkančios liūtys nuskalbia tai vieną, tai kitą šalies regioną, žemės ūkio...
Prasidėjusi vasara žymi atostogų kelionių pradžią, kuomet nemaža gyventojų dalis planuoja vykti ilsėtis ar pramogauti į užsienio šalis. Keliautojai vis...
Lietuviai vis dažniau draudžia ne tik būstą ar automobilį, bet ir rečiau sutinkamus objektus – nuo greičio matuoklių, vėjo jėgainių...
Pirmasis darbas arba savanoriška praktika vasarą jaunimui gali ne tik padėti apsispręsti dėl ateities, bet ir tapti svarbia pamoka, kaip...
Pasiruošimas mokyklai gali tapti tikru iššūkiu ir tėvams, ir vaikams. Dažnas vaikas prieš eidamas į pirmąją klasę lanko vaikų darželį,...