Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
RobertaDaugelis smulkių verslų ir startuolių susiduria su iššūkiu, kaip pritraukti naujų klientų, išlaikyti esamus ir stiprinti savo prekės ženklą, kai biudžetas reklamai yra ribotas. Pigus marketingas – tai strategijų ir priemonių rinkinys, leidžiantis pasiekti tikslinę auditoriją be didelių išlaidų. Svarbiausia čia yra kūrybiškumas, nuoseklumas ir tinkamas priemonių pasirinkimas.
Socialiniai tinklai yra viena efektyviausių nemokamų reklamos priemonių. „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“ ar „LinkedIn“ gali padėti pasiekti potencialius klientus be didelių investicijų. Svarbu reguliariai kurti įdomų, vertingą turinį ir skatinti auditorijos įsitraukimą.
Turinio marketingas leidžia išlaikyti ir didinti matomumą be didelių išlaidų reklamai. Rašykite tinklaraščius, kurkite e. knygas, infografikus ar vaizdo įrašus.
Jei neturite didelio reklamos biudžeto, ieškokite būdų bendradarbiauti su kitais verslais ar influenceriams, kurie gali padėti nemokamai arba už mainus.
Vienas pigiausių būdų skleisti žinią apie savo verslą – patenkintų klientų rekomendacijos. Skatinkite esamus klientus dalintis savo patirtimi ir palikti atsiliepimus.
Mažai kainuojančios, bet kūrybiškos reklamos kampanijos gali tapti virusinėmis ir pritraukti didelį dėmesį.
Pigus marketingas gali būti toks pat efektyvus, kaip ir brangios reklamos kampanijos, jei naudojate tinkamas strategijas. Svarbiausia – nuoseklumas, kūrybiškumas ir gebėjimas išnaudoti turimus resursus. Pasitelkus socialinius tinklus, turinio marketingą, partnerystes ir klientų lojalumą, galima pasiekti puikių rezultatų be didelių išlaidų.
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...