Paskelbta
7 metai prieš-
By
Raminta V.
Dronai šiomis dienomis nebėra naujovė – tai yra tikrų tikriausia būtinybė. Nors iš pirmo žvilgsnio kai kuriems vartotojams galėtų atrodyti, kad dronai rinkoje pasirodė dar visai neseniai, vis dėlto jų didžiulis, spartus ir sistemingas populiarėjimas liudija apie jų naudą, praktiškumą, funkcionalumą ir patogumą. Dronų pagalba šiandien galima daug efektyviau ir lengviau įgyvendinti daugybę užduočių, kurios anuomet keldavo begalę papildomų sunkumų – juolab, kad kai kurių darbų, kuriuos geba atlikti šiuolaikiniai dronai, įgyvendinimas apskritai nebuvo įmanomas. Todėl didelis šių modernių technologinių priemonių populiarumas nulėmė ir dronų srities specialistų didelę paklausą. Vieni iš geriausiai žinomų šiuolaikinėje rinkoje yra DroneAcademy.lt, siūlantys kompleksinius sprendimus.

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...