Paskelbta
6 metai prieš-
By
Raminta V.Vystant verslą tarptautinėse rinkose, reikia patikimos transporto kompanijos. Tai gali būti nuosavą transporto parką turinti įmonė arba logistikos kompanija. Abu variantai geri, turi pliusų ir minusų. Tačiau žinoti, kas reguliariai važiuoja į minėtas valstybes neužtenka, reikia geros krovinių gabenimo kainos. Ko gero transporto sektorius vienintelė sritis, kurioje paslaugų įkainiams tokią didelę įtaką turi kuro kainos. Degalai sudaro didžiąją dalį išlaidų. Taigi, krovinių pervežimas į Kazachtaną gali kainuoti labai įvairiai. Kiekvienam verslininkui rekomenduojama tiesiog su prekybos partneriais numatyti, kad transportavimo išlaidos gali būti pakeistos.
Aišku, niekas nesako numatyti neadekvačių sumų, tačiau jeigu visame pasaulyje naftos kainos ženkliai padidės, tuomet suprantama, kad ir transportavimo kainos keisis. Krovinių pervežimas į Kirgiziją ar kitas NVS šalis gali būti atliekamas įvairiais maršrutais ir įvairiomis transporto priemonėmis. Kai kas renkasi kelių transportą, kai kas geležinkelių transportą. Tiek vienu, tiek kitu atveju reikia įvertinti aspektus ir gal net pasirinkti kombinuotą variantą. Šiuo klausimu geriausia pasitarti su transporto vadybininku.
Kaip jau minėjome, transportavimo kainos būna labai įvairios. Tai priklauso ir nuo krovinio. Natūralu, kad užsakant ne vieną transporto priemonę, krovinių pervežimas į Uzbekistaną bus pigesnis, nei tik gabenant tik kelias euro paletes.
Geriausia prieš pasirenkant logistikos įmonę atlikti nedidelį tyrimą. Išsiųskite užklausas dešimčiai įmonių ir operatyviai sužinosite, kiek bendrai gali kainuoti tokios paslaugos. Nėra protinga pirkti pirmas pasitaikiusias paslaugas. Aišku, gali būti, kad ir pirmas variantas yra geriausias, tačiau visuomet pasitikrinkite.
Pasaulis stipriai keičiasi ir jau dabar aišku, kad visa transporto rinka pasikeis iš esmės. Netolimoje ateityje kroviniai bus gabenami nuotoliniu būdų valdomais vilkikais, auto traukiniais ar dar kitomis transporto priemonėmis. Vairuotojo profesija išnyks. Tai nėra nei saugu, ir bet to nemažos išlaidos. Kompiuteris tikrai saugiau vairuos tentines puspriekabes ir operatyviau pristatys krovinius.
Tokioms transporto priemonėms nebus reikalingas nei poilsis, nei bereikalingas sustojimas papildyti kuro atsargas. Aišku, kol kas dar reikalingi vairuotojai ir elektra važiuojančios sunkiasvorės autotransporto priemonės negali toli nuvažiuoti. Tačiau tai tik laiko klausimas, juk ne taip jau seniai pats kompiuteris atrodė fantastika.
Ar esate pasiruošę 2025 metais pakelti savo karjerą į kitą lygį? Sėkmė versle dažnai priklauso nuo nuolatinio mokymosi, o tinkamos...
Durų rinka Lietuvoje – konkurencinga ir nuolat besikeičianti. Kaip joje pavyksta išsiskirti ir užsitikrinti lyderio pozicijas? Apie tai kalbamės su...
Salesforce Einstein Salesforce Einstein yra dirbtinio intelekto (DI) įrankių ir paslaugų rinkinys, įterptas į Salesforce CRM platformą. Jis naudoja mašininį...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ šiandien Lietuvos rinkai pristato pirmąjį naujos koncepcijos restoraną „Döner HeseKebab®...
„Audi A5 e-hybrid quattro“ įkraunamą hibridą galima rinktis su „Avant“ arba „Sedan“ tipo kėbulu ir iš dviejų galios lygių –...
Vasaros savaitgaliais šalyje padaugėja tolimų kelionių: vieni renkasi praleisti keletą dienų prie ežero, kiti – skuba į tokius populiarius renginius...
Tik prasidėjus vasarai meteorologai kaskart perspėja apie galimai netrukus užklupsiančius audringus ir lietingus orus. Šie gamtos reiškiniai gali gyventojus ne...
Atėjus vaikų vasaros stovyklų sezonui, tėvams kyla klausimas – kaip pasirūpinti, kad ji vaikui būtų ne tik smagi, bet ir...
Viešojoje erdvėje netyla diskusijos apie netinkamas gyvūnų laikymo sąlygas ar smurto prieš juos atvejus. Specialistai primena: gyvūnas – ne trumpalaikė...
Vaikų išdaigos dažnai tampa smagiais prisiminimais, bet kartais – ir brangiai kainuojančiais nuotykiais. Naujas draudimo bendrovės BTA inicijuotas tyrimas atskleidžia,...