Paskelbta
3 d. prieš-
Lietuvoje pradėtas ir vystomas sveikatingumo produktų startuolis „Cannumo“ pritraukė 1 mln. eurų investiciją – tokią sumą į Mykolo Karpičiaus ir Dominyko Ježerio-OG Version kuriamą verslą „Rykliai. Lietuva“ metu paskelbė investuojantis Tadas Burgaila, įmonių grupės „Kilo“ bendraįkūrėjas ir investicijų akceleratoriaus „Lost Astronaut“ įkūrėjas.
600 tūkst. eurų už 20 proc. akcijų ir dar 400 tūkst. eurų paskolos forma pasiūlyta investicija – rekordinė: tai didžiausia investuota suma Europos verslo realybės šou istorijoje iki šiol.
„Cannumo“ vysto gyvųjų bakterijų produktus, laidoje pristatė „Gėrį“, Lietuvoje sukurtą ir gaminamą fermentuotą gyvųjų bakterijų gėrimą, apjungiantį 96-ias skirtingas bakterijų kultūras. Laidos metu „Cannumo“ prasitarė iki šiol patys į produktą investavę apie 500 tūkst. eurų – jų tikslas buvo sukurti inovatyvų ir funkcinį gėrimą, kuris atlieptų žarnyno ilgaamžiškumą, o ateityje jų produktai galėtų tapti alternatyva alkoholiniams gėrimams.
Investiciją vadina rizikinga: supratau, kad tai žmonės, su kuriais noriu dirbti
„Ši komanda turi tai, ko dažniausiai trūksta verslui iš Lietuvos – jie geba parduoti. Mykolas ir Dominykas įrodė, kad gali. Probiotikų rinka yra didelė – susidomėjimas jais pasaulyje pasiekė aukštumas. Klausydamas „Cannumo“ istorijos supratau, kad tai žmonės, su kuriais noriu dirbti – siekiantys naujų aukštumų ir norintys augti kartais, o su savo patirtimi jiems aš galiu būti naudingas, ypač bėgant per Atlantą į JAV. Investicija rizikinga, viena tų „Labai gerai arba nieko“, bet sutarėme į šią kelionę leistis kartu“, – sako T. Burgaila. Veiklą pradeda „Cannumo“ – Mykolo Karpičiaus ir atlikėjo OG Version startuolis
Laidoje jis įvardijo ir labai konkretų siekį – kad įmonės vertės per artimiausius 12 mėn. pakiltų iki 30 mln. Eurų.
„Praėjusių metų pradžioje į Lietuvą perkėlę pasaulinį projektą „Rykliai. Lietuva“, tikėjome, kad iš šio verslumo šou startuolių gali išaugti aukštos pridėtinės vertės verslai. Tokie, kurie ilgainiui sudarys vis svarbesnę Lietuvos ekonomikos dalį bei taps jos augimo varikliu. Projekto startuoliams siekėme suteikti ne tik taip reikalingų investicijų, bet ir palaikymą bei viešumą, o Mykolo ir Dominyko istorija patvirtina, kad tikslas pasiektas. Jų istorija ne tik įkvepia, bet, tikiu, kad ir kitus savo svajonių įgyvendinimo paskatins siekti drąsiai. O televizija gali tapti puikia platforma šių svajonių išsipildymo link“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė. Ieškomi jauni DI kūrėjai
„Investicija į „Cannumo“ – ne tik didžiausia „Ryklių“ istorijoje Lietuvoje, bet ir, mūsų šiandien turimais duomenimis, įtvirtina naują rekordą, vertinant visus Europos verslo realybės šou. Tai tik dar kartą įrodo, kad verslas iš Lietuvos, Lietuvos startuoliai, geba kurti produktus, pasiruošusius konkuruoti globalioje rinkoje“, – sako verslo šou „Rykliai. Lietuva“ prodiuseris Laurynas Šeškus.
Užkariauti JK ir JAV rinką sieks per 90 dienų
Paklausti, kur žada nukreipti gautą investiciją, „Cannumo“ komanda prasitarė išsikėlę tikslą per 90 dienų sėkmingai išsiplėsti Jungtinėje Karalystėje. Būtent ten sveikos gyvensenos produktų el. prekybos rinka yra viena didžiausių.
„Ši investicija ir bendradarbiavimas su T. Burgaila mums – ypač svarbūs. Dalijamės ta pačia vizija, o jo patirtis ir mentorystė – būtent tai, ko reikia „Cannumo“ ir „Gėriui“. Esame pasiruošę kartu pasiekti kuo daugiau žmonių tarptautinėje rinkoje“, – sako M. Karpičius. Mecenatystė ne turčių pramanas, o gėris visuomenei
Anot jo, šiuo metu „Gėris“ (angl. „Goodie“) jau sėkmingai parduodamas keliose Europos šalyse. Savo ruožtu būtent JAV rinkai jie ruošia ir naują produktą, susijusį su žarnyno sveikata.
„Kai su Mykolu pradėjome „Cannumo“, visiškai nesitikėjau, kad atsidursime tokioje pozicijoje. Didžiuojuosi visa komanda ir nekantrauju pamatyti, kaip „Gėriui“ seksis už Atlanto. Šią vasarą Gedimino pr. vykęs renginys „Šviesuomenė“, pritraukęs daugiau nei 10 tūkst. žmonių, įrodė, kad viskas įmanoma. Būtent su šia energija keliaujame toliau. Įrodėme, kad Lietuvoje yra daug žmonių, kuriems įdomus ne tik „Gėris“, bet ir noras būti „Šviesuomenės“ dalimi. Tikime, kad bendraminčių yra ir visame pasaulyje, būtent todėl norime garsiai komunikuoti savo vertybes, rasti ir auginti bendruomenę“, – sako D. Ježerys–OG Version.
Per trejus gyvavimo metus „Cannumo“ tapo vienu iš greičiausiai augančių prekės ženklų Baltijos šalyse, sulaukė ir tarptautinio pripažinimo: šaltalankių skonio „Gėris“ NielsenIQ apdovanojimuose pernai pelnė „Sėkmingiausia naujovė“ titulą, NOPEX parodoje šiemet buvo pripažintas „Geriausiu sveikatos produktu“, o didžiausioje maisto produktų parodoje Anuga 2025 m. gavo „Skonio inovacijos“ apdovanojimą. Savaitgalį Vilniaus „Akropolyje“ laimingoji iš Tauragės atrakino Didįjį seifą
„Kilo Health“ tampa „Kilo™“ – platesnė vizija ir daugiau investicijų
Ieškomi jauni DI kūrėjai: TOP 5 geriausi kviečiami apsigyventi viename name Vilniuje ir gauti iki 500 tūkst. eurų investiciją
Įspūdingas žinomo TV projekto vakarėlis – be laidos vedėjos: kodėl šventėje nepasirodė V. Poderytė?
„Spiečiamės’25“ – rekordinis regioninių verslų skaičius ir naujų mąstymo būdų paieškos
„Laimingo jaunimo dienos“ koncertas – jau kitą savaitę: atskleistas žvaigždžių sąrašas
Gegužės 16-ąją sostinėje – „Laimingo jaunimo diena“: ateik šią dieną paminėti kartu
Savaitgalį Vilniaus „Akropolyje“ laimingoji iš Tauragės atrakino Didįjį seifą
TV3 Lietuvoje kurs garsiausią pasaulyje verslo šou „Shark tank”: tapkite dalyviu jau šiandien.
„Bitė Lietuva“ ir TV3 – naujieji Lietuvos paralimpinio komiteto mecenatai: įsipareigojo skirti 1 mln. eurų vertės paramą

Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Nėra daug verslo istorijų, kurios prasideda viešbučio bare Bankoke ir baigiasi globalia industrija, kurioje kasmet sukasi milijardai. „Red Bull“ būtent...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
Kai artimas draugas, partneris ar šeimos narys praneša apie planus keisti karjerą, pirmoji mūsų reakcija – jį palaikyti. Tačiau, pasak...