Paskelbta
2 metai prieš-
Viena lyderiaujančių e-komercijos ir informacinių sistemų sprendimų kūrėjų Lietuvoje – „Creation“ (UAB „Elsoft“) – paskelbė apie įmonės viduje auginto startuolio „Wise2Sync“ atsiskyrimą. Tokį sprendimą lėmė vis didėjantis e-komercijos paslaugų kaštų ir resursų optimizavimo poreikis ir augantis startuolio savarankiškumas. E-komercijai reikšmingiausia ES reguliacija, apie kurią niekas nekalba
Augimą paskatino pandemija
Pasak „Creation“ vadovo Liudo Stanevičiaus, sprendimas atėjo natūraliai: „Vos pradėjęs veiklą 2018 m., startuolis susidūrė su didžiule paklausa. Poreikis optimizuoti e-komercijos procesus ir logistikos grandines dar labiau išaugo pandemijos metu. Augant klientų skaičiui ir jų pasitikėjimui supratome, kad mūsų „kūdikis“ užaugo ir jau gali veikti savarankiškai, kaip atskiras juridinis asmuo.“ Šiuo metu įrankis kasdien sinchronizuoja per 12 milijonų produktų, o jų nuotraukų banko dydis siekia 3 terabaitus. „Prekių informacijos įvedimas ir nuolatinis atnaujinimas – nesudėtingas, tačiau laikui itin imlus procesas, kurio kaštai, prisijungiant naujiems tiekėjams, auga eksponentiškai. Šio proceso automatizavimas ir kaštų optimizacija – kiekvieno e-komercijos rinkos dalyvio siekiamybė“, – tikina L. Stanevičius. Kur mano reklama UAB?
Automatizuotas prekių įvedimo procesas
Europoje analogų neturintis sprendimas sujungia tiekėjų sandėliuose esančias prekes ir e-parduotuves. Sukurta technologija įgalina automatizuotą prekės informacijos perdavimą į parduotuvės sistemą, taip pašalindama poreikį prekes įvesti rankiniu būdu. Tai suteikia įrankį naudojančioms e-parduotuvėms savo pasiūloje turėti ir tas prekes, kurių fiziniame savo sandėlyje jos neturi – užsakymas padaromas tiesiai tiekėjui. Anot „Wise2Sync“ produkto vadovo Dimitrij Kuch, naudą dėl to pajunta tiek pirkėjas, tiek pardavėjas: „Sukurtas sprendimas automatizuoja dropshipping procesą. Be to, jis panaikina galimybę žmogiškojo faktoriaus klaidai, prekių dubliavimui ar sandėlyje jau nesančių prekių pardavimui. Bendra duomenų bazė taip pat leidžia palyginti tiek konkurentų, tiek tiekėjų kainas tai pačiai prekei ir palengvina prekių ir tiekėjų atranką. Laimi visi: verslas sutaupo laiko ir kaštų, o pirkėjas turi galimybę rinktis iš platesnės pasiūlos ir už mažesnę kainą.“ Lietuva – Europos lyderė e. komercijoje tarp smulkaus ir vidutinio dydžio įmonių
Bendra sistema sėkmingai verslo plėtrai
Naujosios įmonės planuose – tolimesnis sprendimo tobulinimas. „Mūsų tikslas – visiems e-komercijos rinkos žaidėjams, nepriklausomai nuo jų dydžio, techninių žinių ir patirties suteikti galimybę augti ir plėstis. Tam, kad jį pasiektume, toliau darbuosimės dviejose srityse. Pirmiausia, toliau vystysime technines detales, kad klientai galėtų susitelkti ties strateginiais verslo sprendimais, o ne techniniais aspektais. Kita sritis, kurią ruošiamės tobulinti – savarankiška tiek tiekėjų, tiek e-parduotuvių integracija į bendrą sistemą, taip dar labiau palengvinant partnerių paiešką ir verslo startą ar plėtrą“, – pasakoja D. Kuch. Plaunate automobilį savo kieme?
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...