Paskelbta
2 metai prieš-
Lietuvos vardą pasaulio aviacijos žemėlapyje garsina ne tik užsakomųjų skrydžių, orlaivių remonto ar pilotų mokymų verslai, bet ir žiniasklaidos priemonės. Lietuvių įkurtas aviacijos naujienų portalas „AeroTime“ kas mėnesį pritraukia daugiau nei 2 milijonus skaitytojų iš viso pasaulio, o kas savaitę leidžiamas naujienlaiškis turi daugiau kaip pusę milijono prenumeratorių. Apie aviacijos naujienas bei aktualijas rašantis tinklapis nukonkuravo dešimtmečius veikiančius tradicinius aviacijos žiniasklaidos gigantus ir šiuo metu yra vienas iš 3 didžiausių aviacijos naujienų portalų pasaulyje pagal skaitytojų kiekį per mėnesį. Taigi, kur slypi tokia portalo sėkmė?
„Žiniasklaidoje svarbiausias yra kokybiškas turinys,“ – įsitikinęs „AeroTime“ vadovas Mindaugas Gumauskas. Pasak jo, aviacijos naujienų portalo tikslas yra dalintis vertinga bei naujausia informacija apie aviacijos aktualijas ir būti pirmu pasirinkimu industrijos profesionalams bei entuziastams visame pasaulyje.
„Turime stiprią, ilgametę patirtį aviacijos žiniasklaidoje turinčią tarptautinę žurnalistų komandą, kuri ne tik rašo, bet ir seka rinkos naujienas, lankosi aviacijos renginiuose, yra nuomonės formuotojai, kurie dalinasi savo ekspertine nuomone socialinės medijos kanaluose,“ – dalinasi M. Gumauskas. Naujienų portalo komandoje – net 13 tautybių aviacijos specialistai, dirbantys iš įvairiausių pasaulio kampelių.
Tačiau, anot „AeroTime“ vadovo, vien aukštos kvalifikacijos žurnalistų, gebančių kurti kokybišką, įdomų ir įtraukiantį turinį, neužtenka. „Vienas didžiausių mūsų konkurencinių pranašumų rinkoje yra tai, kad įvairių skaitmeninių įrankių pagalba mes analizuojame mūsų portalo skaitytojų patirtį ir stengiamės pasiūlyti jų poreikius atitinkantį turinį.
M. Gumauskas teigia, jog naujienų portalas yra tobulinamas remiantis vartotojų patirties (UX) bei realaus laiko duomenų pritaikymu priimant verslo, rinkodaros bei redakcinius sprendimus.
Portalo vadovas teigia, jog turinį kurianti komanda nuolat analizuoja portalų vartotojų elgsenos duomenis, kurie leidžia lankytojus segmentuoti ir siūlyti jiems aktualiausią turinį.
Portale taip pat dažnai vykdomos kampanijos, kuriomis siekiama atkreipiant dėmesį į iššūkius ar aktualijas aviacijos industrijoje. Viena daugiausiai dėmesio susilaukusių kampanijų buvo „Moterys aviacijoje“ – antrus metus vykdoma iniciatyva, kuria siekiama atkreipti dėmesį į lyčių lygybę aviacijos industrijoje ir paskatinti daugiau moterų rinktis aviacijos profesijas.
Pasak M. Gumausko, prie portalo sėkmės prisideda ir tai, kad jame publikuojamas ne vien tekstinis turinys. „Nemažai dirbame ir su vaizdiniu bei garsiniu turiniu. Mūsų profesionalioje „AeroTime TV“ studijoje dažnai kalbiname įvairių aviacijos įmonių vadovus, o taip pat esame darę interviu su JAV Federalinės Aviacijos Administracijos ir Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos administracijos vadovais bei su buvusiu JAV ambasadoriumi NATO. Be ilgo formato turinio, šiuo metu daug dėmesio skiriame trumpo formato vaizdo klipams, kurie ypač populiarūs įvairiose socialinės medijos platformose.
Nepaisant to, kad „AeroTime“ jau tapo vienu iš aviacijos žiniasklaidos lyderių, planuose – tolimesnė plėtra ir augimas. „Planuojame ir toliau auginti portalo skaitytojų auditoriją ir prisidėti garsinant Lietuvos, kaip aviacijos paslaugų centro, vardą visame pasaulyje,“ – sako M. Gumauskas.
„AeroTime“ priklauso vienai didžiausių pasaulyje aviacinių paslaugų grupei „Avia Solutions Group“.
Aviacijos karjeros galimybės: profesijos, vedančios ne tik į pilotų kabiną
„FL Technics“ vėl pelnė „TOP Employers“ įvertinimą: kaip nuoseklios investicijos į komandą atnešė sėkmę?
„Avia Solutions Group“ trečiąjį šių m. ketvirtį pajamos augo 25 % Iki 2 mlrd. Eur
Istorinis „ Avia Solutions Group“ sandoris – iš gamintojo užsakė 80 „Boeing“ 737 MAX orlaivių
„Avia Solutions Group“ steigia pirmąją ACMI oro linijų bendrovę Tailande
„Avia Solutions Group“ avialinijos vykdys skrydžius JAV
Nepaisant dirbtinio intelekto proveržio, pilotų poreikis auga
„Avia Solutions Group“ obligacijomis pasiskolino 300 mln. USD
BGS teiks antžeminio aptarnavimo paslaugas „Wizz Air“ Vilniaus oro uoste
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Geidžiamiausias, geriausias, TOP darbdavys – tai tik dalis titulų, kuriais didžiuojasi bendrovės. Tačiau šiandien jau nestebina situacija, kai dvi ar...
Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir tampa...
Avionikos startuolis „WeSky“ sulaukė dar vienos rizikos kapitalo fondo „Coinvest Capital“ ir verslo angelų investicijos, kurios lėšas skirs prekės ženklo...
Verslo banko „OP Corporate Bank” Lietuvos filialas per pirmąjį metų ketvirtį gavo 8 mln. Eur pajamų, kurios išliko panašiame lygyje,...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...