Sekite naujienas

Verslas

„Eleport“ Kauno „Akropolyje“ atidarė didžiausią įkrovimo parką Baltijos šalyse – dvi savaites siūlys nemokamą įkrovimą

Paskelbta

-

Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vystytoja „Eleport“ atidarė didžiausią įkrovimo parką Baltijos šalyse. Pačiame Kauno centre – „Akropolio“ prekybos centre – pradėjo veikti 20 pirmojo etapo metu įrengtų stotelių, leidžiančių vienu metu įkrauti iki 40 elektromobilių. Supažindinant vartotojus su šiuolaikiška įranga, pirmąsias dvi savaites, iki gegužės 17 d., Kauno „Akropolyje“ įkrovimo paslaugos bus nemokamos. „Eleport“ čia planuoja įrengti dar 20 įkrovimo stotelių, o bendra įmonės investicijų sumą į šį projektą sieks beveik 1 mln. eurų.

„Naujasis įkrovimo parkas išsiskiria savo dydžiu, tačiau įvertinus transporto srautus, Kauno „Akropolio“ stovėjimo aikštelės užimtumą ir elektromobilių skaičiaus augimo dinamiką, galima numatyti, kad net ir tokio pajėgumo užteks ne ilgesniam nei 5-6 metų laikotarpiui. Būtent todėl iš anksto planuojame ir tolimesnę plėtrą – norime užtikrinti, kad augant elektromobilių skaičiui tiek patys kauniečiai, tiek ir miesto svečiai galėtų patogiai naudotis naujuoju įkrovimo parku. Siekiame, kad dėl aukščiausios paslaugų kokybės, patogaus įkrovimo be eilių ir nerimo dėl laisvų vietų, naujasis įkrovimo parkas taptų elektromobilių įkrovimo infrastruktūros etalonu ir viena dažniausiai elektromobilių vairuotojų lankomų vietų visoje šalyje“, – komentuoja „Eleport“ vadovas Lietuvoje ir Baltijos šalyse Kazys Pupinis.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

„Elektromobilių vairuotojų klubas Lietuvoje nėra didelis ir jis privalo plėstis. Per du metus elektromobilių skaičius Lietuvos keliuose išaugo 50 proc., tačiau žiūrint į absoliučius skaičius, tai vis dar yra niša. Esu įsitikinęs, kad dėka tokių infrastruktūros projektų, tas klubas plėsis ir motyvacija sėsti į elektromobilius tik kils. Tam reikalingas ir verslo, ir valstybės įdirbis. Ačiū „Eleport“ už to vystymą ir dialogo kūrimą tarp įvairių suinteresuotųjų grupių. Noriu, kad už dar dviejų metų matytume ne tik 50 proc. augimą, o kad naujų Lietuvoje nuperkamų elektromobilių būtų registruojama daugiau nei vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių“, – kalba eurokomisaras Virginijus Sinkevičius.

Kauno miesto centre ir jo apylinkėse iki šiol buvo juntamas viešųjų įkrovimo stotelių trūkumas. 20 lėtojo ir greitojo įkrovimo stotelių Kauno „Akropolio“ aikštelėje įrengusi Estijos įmonė gerokai praplėtė elektromobilių vairuotojų pasirinkimo galimybes. Pirmojo plėtros etapo metu įrengta 12 nuolatinės (DC) ir 8 kintamosios (AC) srovės stotelių, dar tiek pat kroviklių planuojama įrengti antrojo plėtros etapo metu. Baigus antrąjį etapą, vienu metu čia bus galima krauti iki 80 elektromobilių.

„Stebėdami spartų elektromobilių augimą, siekiame atliepti šį poreikį. Patogi elektromobilių infrastruktūra tampa vis aktualesnė mūsų lankytojams ir drauge yra indėlis į tvaresnį susisiekimą, keliantį mažiau taršos ir triukšmo. Būdamas traukos objektu itin patogioje centrinėje lokacijoje, prie vienos pagrindinių miesto transporto arterijų, Kauno „Akropolis“ yra ideali vieta šiam ambicingam projektui, kuris, neabejoju, prisidės prie žaliosios transformacijos ne tik Kaune, bet ir Lietuvoje“, – sako Brigita Kuodytė, Kauno „Akropolio“ valdytoja.

Įkrovimo pajėgumus planuoja padvigubinti


Įgyvendinant pirmąjį etapą stotelės įrengtos keturiose skirtingose Kauno „Akropolio“ aikštelės vietose. Keturios sparčiojo įkrovimo stotelės įrengtos priešais Šv. Kryžiaus bažnyčią, dar tiek pat jų sumontuota tarp pirmojo aukšto įėjimų į pastatą, o likusios – antrajame daugiaaukštės stovėjimo aikštelės aukšte. Bendra veikiančių stotelių galia siekia 1552 kW, o didžioji dalis pajėgumų – 1200 kW – tenka sparčiojo įkrovimo įrangai. Įgyvendinus antrą etapą, bendroji įkrovimo stotelių galia viršys 3 megavatus (MW).

Kauno „Akropolio“ stovėjimo aikštelėje galima įkrauti visų prekės ženklų elektromobilius. Sparčiojo įkrovimo stotelėse naudojamos „CHAdeMO“ ir CCS, o vidutinės spartos krovikliuose – „Type2“ jungtys. Priklausomai nuo aplinkos temperatūros ir elektromobilio modelio, baterijos įkrovimas prisijungus prie greitojo įkrovimo stotelės truks nuo pusvalandžio iki pusantros valandos.

Keturiose svarbiausiose „Eleport“ rinkose – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje – praėjusių metų pabaigoje jau veikė daugiau nei 500 įmonės valdomų įkrovimo taškų. Į elektromobilių tinklo vystymą šiais metais „Eleport“ ketina investuoti daugiau nei 20 mln. eurų ir per 100 mln. eurų per artimiausius kelerius metus, o Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje iki metų pabaigos turėtų veikti daugiau nei 1350 įmonės valdomų įkrovimo prieigų.

Naujienos

Startuoliai1 d. prieš

IT egzaminas prasidėjo: startuoliai kviečia nemokamai atnaujinti technologijų žinias

Penktadienį, gegužės 17 dieną, startuoja visuotinis IT egzaminas – išskirtinis dėmesys šiemet skiriamas dirbtiniam intelektui ir kibernetiniam saugumui. IT egzaminą...

Verslas2 d. prieš

Lietuvos oro uostai ruošiasi naujo terminalo startui ir esamų erdvių pertvarkoms: skirtingiems keleivių poreikiams ieškomi maitinimo paslaugų teikėjai

Lietuvos oro uostai skelbia tarptautinį nuomos konkursą, jo tikslas – pritraukti profesionalų skirtingų formatų maitinimo paslaugų veiklą vykdantį operatorių, kuris...

Verslas2 d. prieš

Aurelijus Šveikauskas. Naujoji pramonės revoliucija. Kaip paspartinti inovacijų diegimą įmonėse

Skaitmeniniai bankai stumia iš rinkos institucinius bankus, sutelktinio finansavimo platformos rimtai konkuruoja su patyrusiais investuotojais ir skolintojais, o dirbtinis intelektas...

Nekilnojamas turtas2 d. prieš

Ieškote būsto Ispanijoje? NT specialistė įvardijo 12 priežasčių, kodėl verta rinktis Esteponos miestą

Lietuviams šluojant nekilnojamąjį turtą Ispanijoje, dažnai susiduriama su esminiu klausimu – kurį šios šalies regioną pasirinkti? Ispanijoje nekilnojamojo turto eksperte...

Verslas3 d. prieš

„Avia Solutions Group“ obligacijomis pasiskolino 300 mln. USD

„Avia Solutions Group“ aviacijos įmonių grupė išplatino 300 mln. USD vertės obligacijų emisiją. Įmonė skolinasi 5 metams už 9,75 %...

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |