Sekite naujienas

Verslas

Europiečiai apsiperka kaip vietiniai gyventojai: lokalizuoti ir saugūs mokėjimai skatina tarptautinius pardavimus

Paskelbta

-

Užsienio internetinėse parduotuvėse apsiperka daugiau žmonių nei bet kada anksčiau. Vienoje iš naujausių „PayPal“ e. prekybos indekso ataskaitų nustatyta, jog trys iš keturių Europos pirkėjų (74 proc.) perka internetu. Pirmauja graikai (87 proc.), airiai (83 proc.), vokiečiai (82 proc.) ir švedai (76 proc.) . Lietuvoje, Eurostato duomenimis, 35 proc. vietos pirkėjų internetu pirko prekes ar paslaugas kitose ES šalyse, o 20 proc. – ne ES rinkose.

Tarptautinė e. prekyba – didžiulė rinka, auganti neregėtu tempu. Remiantis duomenų analitikų „eMarketer“ prognoze, artimiausiais metais bendra tarptautiniu mastu parduodamų prekių vertė augs ir 2027 m. viršys 8 trilijonus dolerių.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

„Tarptautinė e. prekyba – didžiulė galimybė vietos pardavėjams, norintiems plėtoti savo verslą. Beveik 80 proc. „PayPal“ prekybininkų Lietuvoje parduoda savo prekes ar paslaugas užsienio rinkose. Tarptautiniai pardavimai suteikia vietos įmonėms galimybę pritraukti naujų vartotojų ne tik naujais ir įdomiais produktais, bet ir paprasčiausiai pateikiant prekes už patrauklią kainą. Tai, kas Rytų Europos piniginei gali būti per brangu, gali būti įdomu Vakarų Europos vartotojams, kurie pirkiniams išleidžia kiek daugiau“, – sako Efi Dahan, „PayPal“ viceprezidentas, Centrinės ir Rytų Europos bei Izraelio generalinis direktorius.

Lengviau pasakyti nei padaryti – taip galima apibūdinti tarptautinę verslo plėtrą. Jai reikia tinkamo plano, įvairių korekcijų. Prekyba internetu yra sudėtinga, nes daugybė veiksnių gali palengvinti arba apsunkinti sėkmingą rezultatą. Pasiūlymo pritaikymas skirtingų rinkų poreikiams, lokalizuotos svetainės, logistikos iššūkiai, užsienio rinkų, jų specifikų, kultūros ir vartotojų elgsenos supratimas – tai tik keli elementai, į kuriuos prekybininkai turi atsižvelgti planuodami tarptautinę plėtrą. Be to, jie turi užtikrinti platų sklandžių ir saugių mokėjimo būdų, atitinkančių pageidavimus, pasirinkimą tarptautiniams pirkėjams, o prekybininkams suteikti galimybę greitai gauti mokėjimą įvairiomis valiutomis.

Viena naujausių „PayPal“ apklausų patvirtino – vartotojai dažniausiai apleidžia savo e. krepšelius būtent abejodami atsiskaitymo saugumu, o ne dėl ilgų ir painių pirkimo procesų. Dėl to 27 proc. vartotojų teigia – jeigu atsiskaitant kyla saugumo ar pasitikėjimo problemų, jie nutraukia apsipirkimą. Norint pritraukti tarptautinius lankytojus tapti pirkėjais, padidinti pardavimus ir pajamas, svarbu užtikrinti paprastą apsipirkimo procesą, kuriame būtų galima pasirinkti vietinę valiutą, sklandžius ir saugius mokėjimo būdus.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |