Sekite naujienas

Verslas

Konsultacijų įmonė „Civitta“ žengia į naują etapą – atsinaujina ir sujungia visas dukterines įmonės

L

Paskelbta

-

Tarptautinė konsultacijų įmonė „Civitta” keičia savo prekės ženklą ir sujungia visas savo dukterines įmones į naują struktūrą ir vieną bendrą pavadinimą. Prie pagrindinės įmonės prijungiama iki šiol atskirai veikusi, visame pasaulyje pripažinta skaitmeninių sprendimų bendrovė „Mediapark“ ir Estijos skaitmeninių produktų studija „Singleton“. Kartu keičiasi vadovų pozicijos – buvusi „Mediapark“ vadovė Berta Timinskaitė tampa įmonės „Civitta Lithuania“ direktore.

Reklama

Bendrovės atstovai teigia, kad šis pokytis žymi svarbų etapą, kuris buvo paskatintas naujo požiūrio į verslo konsultacijas ir padės užtikrinti platesnes galimybes klientams.

Prisitaikymas prie beprecedenčių iššūkių

„Civitta“ įkūrėjas ir visos grupės vadovas Adamas Saulius Vaina sako, kad verslo konsultavimo sektorius vis dar dažnai yra atitolęs nuo savo klientų ir neatspindi šiuolaikinių jų poreikių.

„Gyvename itin nenuspėjamais laikais, todėl kiekvienai įmonei ar organizacijai reikalingas individualus požiūris į unikalią jų situaciją. Esame čia tam, kad mestume iššūkį tradicinėms konsultavimo normoms, pristatydami kitokį požiūrį į tarpusavio bendradarbiavimą, kuriame tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus klientai gali gauti viena kitą papildančias skaitmenines ir konsultavimo paslaugas. Sudėtingus iššūkius sprendžiame naudodamiesi integruota paslaugų sistema. Tikiu, kad šis naujas požiūris į klientų konsultavimą padės plėtoti ir sukurti pažangius bei atsparius verslus“, – teigia A. S. Vaina.

A.S. Vaina pabrėžia, kad „Civitta“ savo pavyzdžiu įrodo, jog sunkūs laikai gali tapti augimo galimybėmis. Nors tai nėra įprastas atvejis recesijos metais, pernai bendrovė išsiplėtė į tris naujas rinkas: Uzbekistaną, Vengriją ir Portugaliją.

„Man, kaip įkūrėjui, malonu matyti, kad nepaisant augimo ir pokyčių, įmonė išlieka ištikima savo pradinei misijai: kiekvienoje savo veiklos rinkoje vietiniams talentams suteikti galimybių dirbti su geriausiomis tarptautinėmis įmonėmis ir tuo pat metu išlaikyti ryšį su savo šalimi. Toks vertybinis požiūris ne tik atneša naudos mūsų darbuotojams, bet ir paskatino juos įkurti nevyriausybinę organizaciją – „Ukrainos ekonomikos gaivinimo centras“. Ši organizacija yra orientuota į ekonominės politikos formavimą, reguliariai skelbia ataskaitas apie karo Ukrainoje poveikį visuomenei, ekonomikai ir regionui, taip pat informuoja apie Rusijai taikomas sankcijas“, – priduria A. S. Vaina.

carvertical VIN patikra

Prekės ženklo keitimo kampanija

Naujasis „Civitta“ identitetas – tai ne tik vizualiniai pokyčiai, bet ir intelektualaus, kūrybiško ir šmaikštaus įmonės požiūrio atspindys. Atsinaujinimo kampaniją žymi šūkis „Question the answer“ (iš ang. k. „Kvestionuok atsakymą“), kuriuo siekiama įmonę pristatyti kaip nebijančią iššūkių ir kūrybiškų sprendimų komandą. Savitas požiūris į bendradarbiavimą konsultacijų srityje, kuris slypi po „Civitta“ reorganizacija, leidžia klientams lengviau ir paprasčiau iš vienos komandos gauti visapusišką pagalbą, kuri apima skirtingų sričių ekspertų kompetencijas.

„Civitta“ Lietuvos biure dirba daugiau nei 140 darbuotojų – kartu su komandos nariais iš viso pasaulio jie atlieka pagrindinį vaidmenį derinant vietine ekspertinę patirtį su globaliomis strategijomis.

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |