Paskelbta
2 metai prieš-
Nuo kasdienei priežiūrai skirto šampūno iki profesionalams tinkamo plaukų balzamo – kiekvienas, besirūpinantis savo grožiu, žino, jog „Lidl“ visada ras sau tinkamas plaukų kosmetikos priemones. Dabar pirkėjai gali džiaugtis dar mažesnėmis šampūnų, kondicionierių ir kitų prekių kainomis, nes nuo šios savaitės atpigo 10 skirtingų plaukų kosmetikos priemonių. Mažesnės reguliarios kainos taikomos „Cien“ prekių ženklo šampūnams, kondicionieriui, plaukų balzamui, kreminei dušo želei – kai kurių gaminių kaina mažėja net 34 proc.
Labiausiai – daugiau nei trečdaliu – pinga „Cien“ šampūnas nuo pleiskanų, kurio 300 ml buteliuką, kainavusį 2,59 Eur, dabar galima įsigyti vos už 1,69 Eur. Tiek pat kainuos pirkėjų dažnai pasirenkamas „Cien“ prekių ženklo plaukų kondicionierius „Nature’s Beauty“, atpigęs 19 proc. 1,69 Eur kainuoja ir to paties pavadinimo plaukų šampūnas. 500 ml buteliuką kasdienei plaukų priežiūrai skirto šampūno galima įsigyti vos už 1,59 Eur.
Pigesnės ir profesionaliai plaukų priežiūrai sukurtos „Cien“ „Professional“ linijos prekės: 2,69 Eur kainavęs šampūnas pinga iki 2,49 Eur, o plaukų balzamo kaina nuo 2,89 Eur krenta iki 2,69 Eur. 2,39 Eur kainuos ir išskirtinis „Pierre Cardin“ šampūnas – iki šiol jo kaina buvo 2,55 Eur.
Etiketėmis su mažesnėmis kainomis pasipuošė ir „Hairvital“ šampūnas bei kondicionierius, kainuojantys atitinkamai 1,99 Eur ir 2,19 Eur. Be to, už vos 1,99 Eur galima įsigyti išskirtinai švelnios „Cien“ kreminės dušo želės.
Augant kainoms – daugiau dėmesio privatiems prekių ženklams
Aukšta infliacija veikia pirkėjų įpročius – daugiau nei 90 proc. Lietuvos gyventojų teigia, jog per pastaruosius metus pakeitė savo apsipirkimo ir vartojimo įpročius. Tokias tendencijas atskleidžia šių metų vasarį tyrimų bendrovės „Nielsen IQ“ atlikta apklausa.
„3 iš 10 pirkėjų sutinka su teiginiu, kad jų apsipirkimo įpročiai pasikeitė drastiškai: jie apsiperka dažniau, skiria daugiau dėmesio pirkinių planavimui. Kur kas didesnė dalis pirkėjų savo apsipirkimą grindžia vykstančiomis akcijomis“, – komentuoja Edita Asakavičienė, „Nielsen IQ“ Vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalyse.
Pastebima ir tai, jog daugėja žmonių, teigiančių, kad dažniau renkasi privačių prekių ženklų prekes: „Nielsen IQ“ 2023 m. vasario mėn. „Shopper trends“ apklausos duomenimis, šiais metais tokių buvo 16 proc., o pernai – tik 11 proc. Apskritai šiemet privačių prekių ženklų prekes besirenkančių visų pirkėjų dalis siekia 74 proc.
„Pigesnė žinomų prekių ženklų alternatyva, geras kainos ir kokybės santykis bei požiūris, kad privačių prekių ženklų prekių kokybė yra tokia pat gera kaip ir labiau žinomų prekių ženklų – pagrindiniai veiksniai, kurie ir nulemia dažnesnį privačių prekių ženklų produkcijos pasirinkimą. Nors kosmetikos prekių pirkėjai rečiau linkę keisti savo įprastus pasirinkimus, pastebima, kad taupymas palietė visas greito apyvartumo prekių kategorijas“, – pastebi E. Asakavičienė.
Kaip teigia „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė, išaugus prekių kainoms, vartotojai vis dažniau žvalgosi į lentynas, kuriose gali rasti „Lidl“ privačių prekių ženklų prekes – jas renkasi dažniau nei žinomų prekių ženklų produkciją.
„Augant vartojimo prekių kainoms, šalies gyventojai ieško alternatyvių pasirinkimų, kurie leistų sutaupyti. „Lidl“ pirkėjų pirkinių krepšeliuose visada sau vietos atranda mūsų privačių prekių ženklų prekės, taip pat – kosmetikos priemonės, kurių dabar įsigyjama vis dažniau. Pirkėjai įvertina kainos ir kokybės santykį, kuriuo pasižymi mūsų privačių prekių ženklų prekės“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovė I. Čiužienė.
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: pradeda rinkti komandą naujai parduotuvei Šilainiuose
„Lidl“ vasarai ieško apie 70 sezoninių darbuotojų: labiausiai laukiami poilsiautojų pamėgtuose miestuose
Nuo gegužės 1-osios – pokyčiai atsiskaitant grynaisiais: „Lidl“ primena, ką aktualu žinoti pirkėjams
Dar vienas įvertinimas: „Lidl Lietuva“ – patraukliausias darbdavys prekybos kategorijoje
Dažome velykinius margučius: laisvėje laikomų vištų kiaušiniai ir natūralūs marginimo būdai padės švęsti tvariau
„Lidl“ – geriausią reputaciją turintis prekybos tinklas Lietuvoje
Pasaulinė sveikatos diena: kokias sveikatingumo iniciatyvas „Lidl“ siūlo savo darbuotojams?
Pasaulinė sveikatos diena: „Lidl“ dalinasi patarimais, į ką atkreipti dėmesį, renkantis sveikesnius produktus
Išskirtinis šviežumas kasdien: kaip „Lidl“ užtikrina legendinę aukštą vaisių ir daržovių kokybę bei žemą kainą?
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Geidžiamiausias, geriausias, TOP darbdavys – tai tik dalis titulų, kuriais didžiuojasi bendrovės. Tačiau šiandien jau nestebina situacija, kai dvi ar...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...