Sekite naujienas

Verslas

„Hero“ verslo centro valdymui bus pasitelkta išmanioji platforma „Flanco“

L

Paskelbta

-

Vilniuje kylantis verslo centras „Hero“ siunčia aiškią žinutę rinkai – biurų administravimas gali būti modernus, skaidrus, patogus ir orientuotas į naudotojus. Tai bus pirmasis projektas Lietuvoje, kuriame nuo pirmųjų eksploatacijos dienų bus įdiegta atnaujinta „Flanco“ platformos versija, užtikrinanti centralizuotą ir skaitmenizuotą verslo centro valdymą. Ši sistema leis išmaniai organizuoti kasdienes nuomininkų bei administracijos veiklas.

Reklama

„Hero“ projekto plėtotojai sprendimą diegti „Flanco“ grindžia aiškia vizija – pasiūlyti šiuolaikišką ir tvarią darbo aplinką tiek būsimų biurų nuomininkams, tiek pastato administratoriams.

„Norėjome, kad pastato valdymas neapsiribotų vien fizine infrastruktūra – mums svarbu, kad kiekvienas čia dirbantis verslas ir žmogus jaustųsi patogiai, todėl nusprendėme pastate įdiegti ir programinę  įrangą, kuri padės pastato nuomininkams lengvai spręsti kasdienius verslo ir darbo organizavimo klausimus, o verslo centro valdytojui – efektyviai eksploatuoti pastatą ir administruoti procesus“ – pasakoja „Realco“ komercinio nekilnojamojo turto (NT) vystymo vadovė Gintarė Žemaitė.

Verslo centre – atnaujinta sistemos versija

Flanco“ sistema „Hero“ verslo centre bus diegiama maksimalia apimtimi ir veiks kaip vieninga pastato administravimo sistema, leidžianti centralizuotai valdyti visas funkcijas: turtą ir erdves, nuomininkų duomenis, sutarčių ir sąskaitų valdymą, įeigos ir parkavimo kontrolę, bendros informacijos sklaidą ir netgi tvarumo rodiklius – nuo efektyvaus energijos naudojimo iki popieriaus suvartojimo mažinimo.

„Verslo centras „Hero“ taps mūsų naujosios „Flanco“ V2 versijos flagmanu. Ši versija sistemos naudotojui suteikia dar daugiau galimybių – pavyzdžiui, visiškai automatizuotą OPEX skaičiavimą ir paskirstymą, integruotą parkavimo aikštelės bei įeigos kontrolės valdymą, atnaujintą nuomininko savitarnos portalą bei mobilią aplikaciją. Tai leis tiek pastato nuomininkams, tiek valdytojui naudojantis viena patogia platforma realiu laiku gauti informaciją apie naudojamus resursus, atlikti parkavimo vietų, salių, paslaugų rezervacijas, teikti užklausas bei stebėti visą komunikaciją su pastato valdytoju“, – sako „Flanco“ svarbių klientų vadybininkas Vytautas Gružas.

carvertical VIN patikra

Inovatyvi „Flanco“ sistema padės „Hero“ centre įsikursiančioms įmonėms valdyti darbuotojų srautus bei vidinius išteklius – tokius kaip stalai, susitikimų kambariai ar parkavimo vietos, taip pat lengvai registruoti kylančias problemas ir komunikuoti su administracija. „Flanco“ leis efektyviau išnaudoti biuro erdves, o darbuotojams – greitai ir paprastai pateikti norimą informaciją realiuoju laiku. Tai ypač aktualu taikant hibridinio darbo modelį, kai dalis komandos dirba nuotoliniu būdu.

Verslo centro operatoriui „Flanco“ padės sklandžiai valdyti nuomininkų portfelį – nuo naujų sutarčių sudarymo, sąskaitų generavimo ir siuntimo iki automatinio paslaugų mokesčių apskaičiavimo bei resursų skirstymo. Sistemoje integruoti ir tvarumo sprendimai – platforma fiksuos duomenis iš komunalinių paslaugų skaitiklių, automatiškai skaičiuos elektros ir vandens suvartojimą bei pateiks išsamias ataskaitas. Tai padės „Hero“ centre efektyvinti energijos vartojimą ir mažinti eksploatacines sąnaudas.

„Svarbiausia, kad viskas vyksta vienoje sistemoje – tiek darbuotojai, tiek administratoriai nebešvaistys laiko skirtingoms aplikacijoms ar vidinėms sistemoms. Automobilių parkavimas, erdvių užimtumas, techninių klausimų registravimas ar net pastato naujienos – visa tai bus pasiekiama greitai ir paprastai, vos keliais paspaudimais“, – pažymi V. Gružas.

Patogus kasdienis administravimo įrankis

„Hero“ nuomininkams „Flanco“ suteiks patogų įrankį administruoti kasdienius biuro darbus: patogiai valdyti darbines užduotis, registruoti svečius, rezervuoti automobilių parkavimo vietas, gauti aktualias naujienas, sekti išteklių naudojimą ar pateikti technines užklausas. Tai užtikrins didesnį darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją, o įmonėms leis taupyti laiką bei resursus.

Atnaujinta sistemos versija yra atvira integracijoms – sistema gali būti susieta tiek su pastato inžinerinių sistemų valdymo sprendimais (BMS), prieigos kontrole, parkavimu, užklausų registravimo ar buhalterinėmis sistemomis, tiek su nuomininkų personalo ir susitikimų kalendorių sistemomis. Darbuotojų duomenys valdomi centralizuotai, todėl nebereikia jų tvarkyti keliose sistemose, o kalendorių integracijos leidžia tiesiogiai rezervuoti erdves iš įprastų darbo įrankių.

„Flanco“ sistema pridėtinę vertę kuria ir verslo centrui kaip visumai. Lietuvos NT rinkoje – pirmas tvarių pastatų WELL sertifikatas

„Modernus  turto valdymo įrankis tampa svarbiu konkurenciniu pranašumu NT rinkoje, kurioje vis svarbiau ne vien kvadratiniai metrai, bet ir technologinis pastato pasirengimas atitikti augančius verslo poreikius. Manau, jog diegdami šį sprendimą, žengiame didelį žingsnį link pažangaus, šiuolaikinio darbo aplinkos standarto“, – įsitikinusi G. Žemaitė.

Pasak V. Gružo, vietoje fragmentuoto ir dažnai inertiško tradicinio pastato valdymo proceso su „Flanco“ pagalba galima sukurti gyvą, nuolat kintančią ir prie naudotojo poreikių prisitaikančią sistemą.

„Neabejoju, kad „Hero“ taps puikiu pavyzdžiu, kaip naujausios technologijos padeda ne tik taupyti, bet ir kurti patogesnę, į kasdienius darbuotojų poreikius orientuotą darbo aplinką“, – apibendrina jis.

„Realco“ – viena didžiausių nekilnojamojo turto plėtros bendrovių Lietuvoje. Daugiau nei 18 metų rinkoje veikianti bendrovė plėtoja gyvenamosios, visuomeninės ir komercinės paskirties projektus, kurie išsiskiria aukšta kokybe, inovatyviais sprendimais ir dėmesiu klientų poreikiams tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.

„Realco“ pristatė verslo centrą „Hero“, kuris pirmas Lietuvoje atitiks sveikųjų pastatų „WELL Gold“ standartą

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |