Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
Prekybos tinklas „Rimi“ pradeda metus su nauja reklamos kampanija, kurios centre – dar nematyti mini personažai, kurių vardai – Ri ir Mi. Pirkėjai bus kviečiami atrasti patrauklius pasiūlymus, kurie padės ne tik sutaupyti, bet ir užtikrins patogų kasdienį apsipirkimą renkantis iš įvairiausio produktų asortimento. „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Čenkienė teigia, kad kampanija siekiama linksmai su humoru atkreipti pirkėjų dėmesį į žemas kainas, asortimento įvairovę bei kokybę.
Pirkėjus pasieks per humorą
Naujosios „Rimi“ kampanijos metu, naudojant humorą ir mažų kainų metaforą, du personažai – Ri ir Mi – padės pirkėjams lengviau apsipirkti bei mėgautis geriausiais „Rimi“ pasiūlymais kiekvieną dieną.
Ri – tai profesionalus padėjėjas, kuris padės apsipirkti greitai ir be streso. Jis užtikrins, kad tiek pirkėjo piniginė, tiek pirkinių krepšelis būtų pilni. Tuo tarpu Mi – tai geriausias draugas, kuris jau žino, ko pirkėjui reikia, dar nespėjus apie tai pagalvoti. Nesvarbu, ar tai šviežia mėsa, ar sultingi vaisiai – Mi pasirūpins, kad lentynos būtų užpildytos pirkėjų mėgstamiausiais produktais.
„Šios kampanijos tikslas – pabrėžti „Rimi“ siūlomas mažas kainas kasdien, taip pat produkcijos šviežumą ir naujausius pasiūlymus. Ri ir Mi – tai mūsų simboliai, kurie leis apsipirkimą paversti ne tik taupiu, bet ir smagiu. Jie atspindi ir mūsų vertybes – rūpestį klientais, atliepiant jų poreikius, patogumą apsiperkant bei kūrybiškumą“, – sako „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Dalia Čenkienė.
Taip pat kampanijos metu ypatingas dėmesys bus skiriamas vizualinei komunikacijai. Ri ir Mi linksmai bendraus su pirkėjais įvairiose situacijose: padės išsirinkti kokybiškas prekes, patars, kaip rasti geriausius pasiūlymus, dalinsis taupymo patarimais.
„Mūsų mažieji kolegos Ri ir Mi ne tik padės rasti mažiausias kainas, bet ir įneš šypsenų į kasdienį apsipirkimą. Tai simboliai, kurie neleidžia pamiršti, jog apsipirkimas gali būti lengvas, greitas ir smagus“, – priduria D. Čenkienė.
Primins, kaip apsipirkti pigiau
Ri ir Mi taps ilgalaikiais „Rimi“ herojais, kuriuos pirkėjai galės sutikti įvairiose vietose – nuo elektroninių bei fizinių parduotuvių iki socialinių tinklų platformų. Anot „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės, tokiu būdu norima sukurti stipresnį emocinį ryšį su pirkėjais ir parodyti, kad mažos kainos bei apsipirkimo patogumas gali būti derinami su kūrybingais sprendimais.
Šiais metais naujieji herojai kviečia naudotis išskirtinių nuolaidų suteikiančiomis lojalumo programomis, skirtomis šeimoms, auginančioms vaikus, bei senjorams. Be to, „Rimi“ kiekvieną savaitę pirkėjams pasiūlo daugiau nei 3000 įvairių akcijų ir pasiūlymų, taip pat siūlo nuolaidas perkant internetu ir teikia privačios etiketės produktų asortimentą, kuris yra pigesnis, bet nenusileidžia savo kokybe. Pirkėjams taip pat siūlomos prekių su besibaigiančiu galiojimu nuolaidos iki 50 proc., kurios padeda sutaupyti ir prisidėti prie maisto švaistymo mažinimo.
Kviečiame apsilankyti „Rimi“ parduotuvėse arba apsipirkti internetu ir susipažinti su Ri bei Mi, kurie pasirūpins, kad apsipirkimas būtų ne tik patogus, bet ir taupus: https://www.rimi.lt/ri-ir-mi.
Tik keletas minučių – ir svečiai nepatikės, kad šį nebrangų lašišos patiekalą gaminote patys
Greita, lengva ir skanu: ką aktorius Arnas Ašmonas ruošia mylimajai Gabijai
Šaltibarščių palydovės bulvės: gydytojas atskleidė triuką, kaip jas paversti sveikatai palankesnėmis
G. Savickas vasarą teatrą keičia į grilį: mėgstamiausias patiekalas – su japonišku prieskoniu
Pirkėjai neliko abejingi: „Rimi“ parduotuvėse vykusioje „Maisto banko“ akcijoje suaukota produktų už daugiau kaip 37 tūkst. eurų
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Gero darbdavio atmintinė: kas skatina darbuotojus sugrįžti?
Liucina Rimgailė paatviravo apie ryšį su mama ir gardžias tradicijas: „Aplankome viena kitą ir be progos“
Paskelbti Baltijos šalių metų sandoriai: tarp jų „Invalda“, „Vinted“, „Elenger“ bei „Mehiläinen“
„Citus“ analizės skyriaus vadovė Eglė Savostė Lietuvoje vis dažniau svarstoma apie nekilnojamąjį turtą ne tik kaip apie vietą gyventi, bet...
„EIKA Development“ valdomas verslo centras „FLOW“ pasirašė sutartis su dar trimis būsimais nuomininkais. Čia įsikurs tarptautinė reklamos technologijų kompanija „Eskimi“,...
Pagaliau atėjusi vasariška šiluma įpūtė nemažai optimizmo ūkininkams. Nors praslenkančios liūtys nuskalbia tai vieną, tai kitą šalies regioną, žemės ūkio...
Prasidėjusi vasara žymi atostogų kelionių pradžią, kuomet nemaža gyventojų dalis planuoja vykti ilsėtis ar pramogauti į užsienio šalis. Keliautojai vis...
Lietuviai vis dažniau draudžia ne tik būstą ar automobilį, bet ir rečiau sutinkamus objektus – nuo greičio matuoklių, vėjo jėgainių...
Pirmasis darbas arba savanoriška praktika vasarą jaunimui gali ne tik padėti apsispręsti dėl ateities, bet ir tapti svarbia pamoka, kaip...
Pasiruošimas mokyklai gali tapti tikru iššūkiu ir tėvams, ir vaikams. Dažnas vaikas prieš eidamas į pirmąją klasę lanko vaikų darželį,...