Paskelbta
9 metai prieš-
By
Raminta V.
Marketingo terminas ir palankiau vertinamas lietuviškas jo atitikmuo „rinkodara“ – tai įvairių procesų visuma. Verslas, pelnas, susidomėjimas – keletas sąvokų, susijusių su rinkodaros terminu. Šioje srityje svarbų vaidmenį atlieka remarketingo paslaugos, apie kurias ir pakalbėsime.
Jei apie remarketingą sužinojote pirmą kartą, pateiktas pavyzdys padės geriau įsivaizduoti, kas tai yra ir kaip veikia. Geriausiai situaciją suprasite, jei turite savo interneto svetainę.
Vartotojas apsilanko svetainėje. Peržiūri dominančią informaciją ir išeina (veikiausiai į kitą svetainę). Ką gi, gal dar kada nors užsuks… Nieko pozityvaus… Tačiau! Remarketingo paslaugos pajėgios iškelti bures esant palankiam vėjui. T. y. vartotojas yra įtraukiamas į pakartotinės rinkodaros sąrašą. Ir tuomet, kai asmuo naršo svetainėje, kurioje įdiegtas specialus kodas, tame puslapyje jam pateikiama jūsų puslapio reklama.
Yra šiokia tokia išlyga: jūsų puslapio reklama tam pačiam internautui bus rodoma tuo atveju, jei asmuo naršo tuo pačiu įrenginiu.

Taip, būna atvejų, kai randama įdomi svetainė, bet tiesiog išsiblaškius ji pamirštama. O vėliau niekas neprimena. Tačiau remarketingas situaciją pakreipia tokia linkme, kuri naudinga abiem pusėms: vartotojas vėl atranda konkrečias prekes ar paslaugas, o tų paslaugų teikėjas ar prekių pardavėjas realizuoja produkciją.
Ne tik priminimas, bet ir dėmesio atkreipimas – taip galėtų būti apibūdinamos remarketingo paslaugos. Juk lankytojui ne tik primenama, kad konkreti interneto svetainė egzistuoja, bet ir atkreipiamas dėmesys, skatinama dar kartą apsilankyti. Na, o apsilankius, tikėtina, kas nors bus įsigyjama.
Kyla klausimas, kokiu principu visa tai vyksta. Štai kokia eiga:
Tinkami žodžiai – personalizuota reklama. Kodėl tikėtina, kad lankytojas pasirinks vėl užsukti į jūsų svetainę? Todėl, kad tai tikriausiai yra jį dominanti sritis – juk vieną kartą jau lankėsi.
Reklama rodoma tiems, kuriems ji labiausiai aktuali. Tai padidina verslo galimybes parduoti. Individualizuoti pranešimai yra dar vienas aspektas, sufleruojantis apie naudą. Ne tik teorinę, bet ir materialią naudą.
Žinote, koks dar aspektas turėtų būti paminėtas? Ogi toks: prekės ženklo įvaizdis tampa patikimesnis, didinamas žinomumas.
Remarketingo paslaugos sietinos net ir su solidumu. Vien pats reklamavimosi internete faktas – vienas iš veiksnių, kuriuos klientai atpažįsta kaip solidumo apraišką.
Na, o bendrai apie šią sritį galima kalbėti taip: solidi nauda už palyginti nedidelę kainą.

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...