Paskelbta
10 val prieš-
DI rinkodara (dirbtinis intelektas rinkodaroje) – kas tai?
DI rinkodara – tai dirbtinio intelekto (DI) ir su mašininiu mokymusi susijusių technologijų naudojimas rinkodaros procesuose, tokiuose kaip duomenų analizė, pasiūlymų personalizavimas, procesų automatizavimas ir prognozavimas. Su DI pagalba įmonės gali vykdyti rinkodaros kampanijas efektyviau ir veiksmingiau, geriau suprasdamos klientų poreikius ir pritaikydamos pasiūlymus prie individualių pageidavimų.
DI rinkodara taip pat leidžia greičiau ir tiksliau apdoroti duomenis, prognozuoti vartotojų tendencijas ir elgseną. Dėl to įmonės gali:
Tai viena karščiausių pastarųjų mėnesių temų. Milijonai diskusijų apie tai, ar dirbtinis intelektas atims turinio kūrėjų darbus, kalba pačios už save. Kol kas nėra vienareikšmiško atsakymo, tačiau akivaizdu, kad turinio generatoriai jau radikaliai pakeitė turinio rinkodarą. Pramonės automatizavimas – privalumai ir trūkumai
Nors neskatiname viso turinio kūrimo proceso deleguoti DI, tokie įrankiai kaip gerai žinomas „ChatGPT“ gali žymiai palengvinti ir pagreitinti šį procesą.
Personalizuodami turinį, rinkodaros specialistai gali pateikti pranešimus, pritaikytus prie auditorijos poreikių, elgsenos, pageidavimų ar lūkesčių. Dirbtinis intelektas padeda pritaikyti komunikaciją ir pasiūlymus skirtingiems segmentams.
Kaip tai veikia?
Šiuolaikiniai DI algoritmais pagrįsti rinkodaros įrankiai gali automatizuoti daugelį rinkodaros veiklų, tokių kaip personalizuotų el. laiškų siuntimas, socialinių tinklų reklamos kampanijų valdymas ar kampanijų rezultatų analizė. Automatizavimas taupo laiką ir išteklius, tuo pačiu didindamas rinkodaros veiklų efektyvumą.
Klientai vis labiau perkelia savo įpročius iš kasdienio gyvenimo į aptarnavimo lūkesčius. Jie nori bendrauti su įmonėmis naudodami tuos pačius įrankius, kuriuos naudoja pokalbiams su draugais, pvz., momentinius pranešimus ar socialinius tinklus. FOMO Elektroninio Pašto Rinkodaroje
Dėl DI plėtros prekės ženklai turi vis daugiau galimybių bendrauti su vartotojais. Puikus klientų aptarnavimo plėtros būdas – savitarnos sistema, pagrįsta procesų automatizavimu ir pasikartojančių žmogaus darbų pakeitimu algoritmais bei programine įranga.
DI taip pat gali padėti arba visiškai sukurti jūsų verslo svetainę. Jei dar neturite savo vietos internete, pasinaudokite nemokamu DI svetainių kūrėju. Su DI pagalba galite sukurti svetainę vos per kelias minutes, pritaikyti ją pagal savo poreikius ir keisti kiekvieną sekciją. Mega marketingas
Tai esminė bet kurios rinkodaros kampanijos dalis. Dirbtinis intelektas leidžia analizuoti didžiulius duomenų kiekius per trumpą laiką, sintetinti juos ir paversti rekomendacijomis.
Kaip tai veikia?
Pastaba: Kartais DI dar nesuteikia labai detalių, praktiškų įžvalgų. Tokiu atveju verta naudoti įterptosios analitikos įrankius, kurie leidžia realiu laiku stebėti vartotojų elgseną ir optimizuoti kainas. Kaip namų automatizavimas palengvina gyvenimą?
SEO yra labai svarbi rinkodaros dalis. Dirbtinis intelektas gali palengvinti šį dažnai sudėtingą ir daug laiko reikalaujantį procesą.
Ką DI gali padėti SEO srityje?
Kaip matote, DI galima naudoti įvairiais būdais. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie valdo mažą verslą ir iki šiol viską darė patys. Atėjo laikas dalį pareigų deleguoti DI. Ar jaučiate pagundą išbandyti?
Geriausia praktika mažoms įmonėms naudojant dirbtinį intelektą (DI)
Turinys priklauso: webwave.me
5 geriausios DI verslo idėjos 2025 metais
7 populiariausi DI tinklaraščiai, kuriuos turite žinoti 2025 metais
10 pelningų verslo idėjų 2025 metams, kurias galite pradėti jau dabar
DI tendencijos 2025: Kaip dirbtinis intelektas gali padėti jūsų mažam verslui?
Kaip sukurti svetainę naudojant geriausius dirbtinio intelekto įrankius: AI svetainių kūrėjai, ChatGPT ir Midjourney
Kaip užsidirbti pinigų kaip žiniatinklio dizaineriui?
Geriausia praktika mažoms įmonėms naudojant dirbtinį intelektą (DI)
Lietuvos gyventojai savo vaikui ar kitam mokyklą baigiančiam giminaičiui rekomenduotų pasirinkti informacinių technologijų (65 proc.), medicinos (41 proc.) arba inžinerijos...
Vaizdo įrašų scenarijų kūrimas Sukurti įtraukiantį vaizdo įrašą prasideda nuo gerai apgalvoto scenarijaus. Nesvarbu, ar esate turinio kūrėjas, rinkodaros specialistas,...
Kaip naudoti dirbtinį intelektą versle? Dirbtinis intelektas (DI) skirtas padėti, todėl verta jį naudoti, ypač jei valdote mažą verslą, kuriame...
Šių metų pradžioje JAV uždraustas kinų valdomas socialinių tinklų hitas „TikTok“ iš programėlių parduotuvių dingo tik akimirksniui. Patyliukais grįžęs, sulaukęs...
Nors kiekvienas vadovas turi DI strategiją (ir biudžetus, ir įrankius, ir palaikymą), dauguma DI lieka įstrigę silosuose. Jis atskirtas nuo...
Įsibėgėjusi vasara daugeliui dirbančių tėvų Lietuvoje – tikras galvosūkis: kaip pasirūpinti vaikais, kai mokyklos atostogauja, o darželiai užveria duris? Specialistai...
Šių metų sausio-gegužės mėnesiais dyzelino pardavimai Lietuvoje sumažėjo beveik penktadaliu – tai beveik triskart daugiau, nei buvo prognozavusi Finansų ministerija....
Atostogų sezonu vis daugiau vairuotojų leidžiasi į kelią, o automobilius dažnai palieka neįprastose vietose. Naujasis „If“ tyrimas parodė, kad dauguma...
Hibridinis darbo modelis smarkiai pakeitė tai, kaip dirbame moderniuose biuruose. Dėl juose kintančių darbuotojų srautų dingsta poreikis turėti nuolatines sėdimas...
Henry G. Uriko, „Figure Baltic Advisory“ žmonių analizės, vertinimo ir vadovų ugdymo specialistas. Vasara jau čia, o kartu su ja...