Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

Kaip naudoti dirbtinį intelektą skaitmeninėje rinkodaroje?

L

Paskelbta

-

DI rinkodara (dirbtinis intelektas rinkodaroje) – kas tai?

Reklama

DI rinkodara – tai dirbtinio intelekto (DI) ir su mašininiu mokymusi susijusių technologijų naudojimas rinkodaros procesuose, tokiuose kaip duomenų analizė, pasiūlymų personalizavimas, procesų automatizavimas ir prognozavimas. Su DI pagalba įmonės gali vykdyti rinkodaros kampanijas efektyviau ir veiksmingiau, geriau suprasdamos klientų poreikius ir pritaikydamos pasiūlymus prie individualių pageidavimų.

DI rinkodara taip pat leidžia greičiau ir tiksliau apdoroti duomenis, prognozuoti vartotojų tendencijas ir elgseną. Dėl to įmonės gali:

  • Padidinti rinkodaros pastangų efektyvumą,
  • Greitai pateikti personalizuotus pranešimus be tiesioginio rinkodaros komandos įsikišimo, taip didindamos veiklos efektyvumą,
  • Padidinti komandos produktyvumą,
  • Gauti daugiau informacijos apie klientus,
  • Pagreitinti darbo, duomenų rinkimo ir analizės procesus.

Sritys, kuriose DI gali padėti jūsų verslui

1. Turinio generavimas

Tai viena karščiausių pastarųjų mėnesių temų. Milijonai diskusijų apie tai, ar dirbtinis intelektas atims turinio kūrėjų darbus, kalba pačios už save. Kol kas nėra vienareikšmiško atsakymo, tačiau akivaizdu, kad turinio generatoriai jau radikaliai pakeitė turinio rinkodarą. Pramonės automatizavimas – privalumai ir trūkumai

Nors neskatiname viso turinio kūrimo proceso deleguoti DI, tokie įrankiai kaip gerai žinomas „ChatGPT“ gali žymiai palengvinti ir pagreitinti šį procesą.

2. Turinio personalizavimas

Personalizuodami turinį, rinkodaros specialistai gali pateikti pranešimus, pritaikytus prie auditorijos poreikių, elgsenos, pageidavimų ar lūkesčių. Dirbtinis intelektas padeda pritaikyti komunikaciją ir pasiūlymus skirtingiems segmentams.

Kaip tai veikia?

carvertical VIN patikra
  • Remdamasis klientų elgsenos duomenų analize, DI generuoja personalizuotus pranešimus, produktų rekomendacijas ar reklaminius pasiūlymus, tinkamus konkrečiai klientų grupei.
  • Reklamos rodomos tik tiems žmonėms, kurie labiausiai tikėtina susidomės konkrečiais produktais ar paslaugomis.
  • DI gali transliuoti pranešimus, apimančius tiek personalizuotą turinį, tiek vaizdus.

3. Procesų automatizavimas

Šiuolaikiniai DI algoritmais pagrįsti rinkodaros įrankiai gali automatizuoti daugelį rinkodaros veiklų, tokių kaip personalizuotų el. laiškų siuntimas, socialinių tinklų reklamos kampanijų valdymas ar kampanijų rezultatų analizė. Automatizavimas taupo laiką ir išteklius, tuo pačiu didindamas rinkodaros veiklų efektyvumą.

4. Pažangus klientų aptarnavimas

Klientai vis labiau perkelia savo įpročius iš kasdienio gyvenimo į aptarnavimo lūkesčius. Jie nori bendrauti su įmonėmis naudodami tuos pačius įrankius, kuriuos naudoja pokalbiams su draugais, pvz., momentinius pranešimus ar socialinius tinklus. FOMO Elektroninio Pašto Rinkodaroje

Dėl DI plėtros prekės ženklai turi vis daugiau galimybių bendrauti su vartotojais. Puikus klientų aptarnavimo plėtros būdas – savitarnos sistema, pagrįsta procesų automatizavimu ir pasikartojančių žmogaus darbų pakeitimu algoritmais bei programine įranga.

5. Verslo svetainė

DI taip pat gali padėti arba visiškai sukurti jūsų verslo svetainę. Jei dar neturite savo vietos internete, pasinaudokite nemokamu DI svetainių kūrėju. Su DI pagalba galite sukurti svetainę vos per kelias minutes, pritaikyti ją pagal savo poreikius ir keisti kiekvieną sekciją. Mega marketingas

6. Kainų optimizavimas

Tai esminė bet kurios rinkodaros kampanijos dalis. Dirbtinis intelektas leidžia analizuoti didžiulius duomenų kiekius per trumpą laiką, sintetinti juos ir paversti rekomendacijomis.
Kaip tai veikia?

  • DI įrankiai analizuoja duomenis, prognozuoja tendencijas ir padeda palyginti jūsų kainas su rinkos konkurentais, kad strategija būtų efektyvesnė.
  • DI gali pateikti įžvalgas apie konkurentų kainas, atlikti daugiamatę analizę ir rasti modelius kainoms optimizuoti.

Pastaba: Kartais DI dar nesuteikia labai detalių, praktiškų įžvalgų. Tokiu atveju verta naudoti įterptosios analitikos įrankius, kurie leidžia realiu laiku stebėti vartotojų elgseną ir optimizuoti kainas. Kaip namų automatizavimas palengvina gyvenimą?

7. SEO (paieškos sistemų optimizavimas)

SEO yra labai svarbi rinkodaros dalis. Dirbtinis intelektas gali palengvinti šį dažnai sudėtingą ir daug laiko reikalaujantį procesą.

Ką DI gali padėti SEO srityje?

  • Generuoti raktinius žodžius,
  • Optimizuoti turinį pagal paieškos sistemų reikalavimus,
  • Kurti meta pavadinimus ir meta aprašymus,
  • Atlikti kai kurias technines optimizavimo užduotis,
  • Analizuoti konkurentus,
  • Tirti potencialių klientų elgseną,
  • Kurti nuorodų profilį,
  • Analizuoti svetainės srautą.

Išvada

Kaip matote, DI galima naudoti įvairiais būdais. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie valdo mažą verslą ir iki šiol viską darė patys. Atėjo laikas dalį pareigų deleguoti DI. Ar jaučiate pagundą išbandyti?

Geriausia praktika mažoms įmonėms naudojant dirbtinį intelektą (DI)

Turinys priklauso: webwave.me

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |