Dirbtinis intelektas
Susipažinkite su „Zapier“ DI orkestravimo platforma: pridėkite DI agentus prie beveik 8 000 programėlių
Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
Nors kiekvienas vadovas turi DI strategiją (ir biudžetus, ir įrankius, ir palaikymą), dauguma DI lieka įstrigę silosuose. Jis atskirtas nuo ten, kur iš tikrųjų vyksta darbas.
Fragmentuoti įrankiai lėtina inovacijas. „Zapier“ tai pakeitė 1,3 milijono žmonių. Matėme, kaip jūs naudojate DI ir agentus su beveik 8 000 programėlių – daugiau nei 23 milijonus kartų kiekvieną mėnesį.
DI auga greičiau nei bet kuri kita kategorija mūsų platformoje. Ir mes matome, kaip komandos, turinčios realius DI darbo srautus, gauna realius rezultatus.
Mes dvigubiname „Zapier“ kaip labiausiai sujungtą DI orkestravimo platformą. Ir norėdami padėti jums masteliuoti DI per minutes, o ne mėnesius, pristatome keletą naujų funkcijų:
- DI agentai, tiesiogiai integruoti į darbo srautus, kad jūsų sistemos galėtų protingai prisitaikyti – ne tik vykdyti instrukcijas. Tai suteikia abiejų pasaulių geriausius dalykus: struktūrizuotą automatizavimą tam, kas nuspėjama, ir protingą DI sprendimų priėmimą, kai viskas nėra aišku.
- Žmogaus įtraukimo kontrolė per „Slack“ patvirtinimus, kurie išlaiko jūsų komandą įtrauktą į kritinius sprendimus. Peržiūrėkite DI sugeneruotą turinį, patvirtinkite sprendimus ir išlaikykite kokybę, judėdami DI greičiu.
- DI pirmumo šablonai, kurie pagreitina jūsų vertės gavimą. Pradėkite nuo patikrintų darbo srautų, pagrįstų tuo, kaip realios įmonės naudoja DI šiandien – potencialių klientų kvalifikavimui, IT palaikymui, pardavimams ir kt.
- „Tables“ ir „Interfaces“ įmonėms, suteikiantys jums statybinius blokus kurti ir valdyti pilnavidures DI valdomas sistemas, kurias gali naudoti bet kas – nereikia kodavimo.
Taip pat plečiame savo įmonių pasiūlymus su naujomis „Oracle Eloqua“ ir „Glean“ integracijomis, taip pat reikšmingais patobulinimais, tokiais kaip mūsų įmontuotas DI žingsnis „Zapier“ ir „HubSpot“. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau.
Pradėkite su DI šablonais dabar
Sukurkite DI valdomą IT pagalbos stalą
Sukurkite DI valdomą sistemą, kuri automatiškai atsako į įprastus klausimus, teikia pirmenybę sudėtingiems bilietams ir nuolat tobulina jūsų žinių bazę.
Parduokite geriau su DI valdomomis įžvalgomis
Sukurkite DI valdomą mokymo sistemą, kuri analizuoja pardavimų skambučius, teikia personalizuotą grįžtamąjį ryšį ir įspėja vadovus apie žemesnio balo pokalbius.
Praturtinkite potencialius klientus su DI
Nukreipkite potencialius klientus iš kelių šaltinių į savo CRM ir naudokite DI, kad juos veiktumėte. Automatiškai užfiksuokite, praturtinkite ir nukreipkite perspektyvas, kad pagerintumėte atsakymo laiką ir konversijos rodiklius.
Išbandykite DI valdomą potencialių klientų auginimą su „Eloqua“
Gaukite DI valdomą vertinimą ir personalizavimą. Galite naudoti DI, kad įvertintumėte ir praturtintumėte potencialius klientus, tada pridėtumėte juos į tikslines „Eloqua“ kampanijas – visi perėjimai į pardavimus yra sklandūs.
Sužinokite, kaip masteliuoti DI su naujomis „Zapier“ funkcijomis
Daugumai įmonių DI įsisavinimas įstringa dviejose vietose: šlovinamuose pokalbių robotuose, kurie negali pasiekti jūsų sistemų, arba sudėtinguose inžineriniuose projektuose, kurie niekada nepasiekia gamybos.
Ir yra didelis atotrūkis tarp DI strategijos ir vykdymo – „Axios“ pranešė, kad mažiau nei pusė (45 %) darbuotojų, palyginti su 75 % vadovų, mano, kad jų įmonės DI diegimas buvo sėkmingas.
DI esmė yra sumažinti atotrūkį tarp pastangų ir poveikio. Bet jei užtrunka 6 mėnesius, kol diegimas pasiekia jūsų komandą, ir jie nėra įgalinti kurti, jūs atsiliekate.
„Zapier“ DI orkestravimo platforma tiesiogiai sujungia DI su įrankiais, su kuriais dirbate kasdien. Štai keletas naujų būdų, kaip priversti DI veikti per beveik 8 000 programėlių:
Pridėkite DI prie savo darbo srautų su patobulintu „AI by Zapier“ žingsniu
Transformuokite bet kurį darbo srautą su išmaniu DI apdorojimu, kuris yra įmontuotas tiesiai į jūsų „Zaps“. Mūsų patobulintas DI žingsnis leidžia apibendrinti turinį, generuoti personalizuotus atsakymus ar analizuoti duomenis – visa tai neperjungiant įrankių.
Integruokite agentus tiesiogiai į savo „Zaps“
Pakelkite savo darbo srautus į kitą lygį, pridėdami agentų žingsnius, kurie gali priimti sprendimus, ieškoti informacijos ir prisitaikyti prie kintančių situacijų. Skirtingai nei tradicinis automatizavimas, kuris laikosi griežtų taisyklių, agentai gali tvarkyti sudėtingas, kintamas užduotis jūsų struktūrizuotuose darbo srautuose.
Išlaikykite žmogaus įtraukimą su „Slack“ patvirtinimais
Išlaikykite kokybę, judėdami DI greičiu, su mūsų naujais patvirtinimo veiksmais „Slack“. Peržiūrėkite DI sugeneruotą turinį, patvirtinkite sprendimus ir pateikite grįžtamąjį ryšį, netrikdydami savo darbo srauto.
DI veiksme: „Vendasta“ potencialių klientų praturtinimo transformacija
Kai „Vendasta“ pardavimų komanda rankiniu būdu praturtindavo potencialius klientus, jie prarado laiką ir pajamas. Pardavimų atstovai turėjo rankomis rinkti duomenis iš kelių šaltinių, dėl ko užtrukdavo ir kildavo klaidų, kurios pakenkė uždarymo rodikliams.
Užuot priėmusi šiuos nuostolius, rinkodaros operacijų specialistė Jacob Sirrs sukūrė DI valdomą potencialių klientų praturtinimo sistemą, naudodama „Zapier“. Darbo srautas:
- Fiksuoja potencialius klientus iš formų ir renginių.
- Automatiškai praturtina duomenis per „Apollo“ ir „Clay“.
- Naudoja DI, kad apibendrintų ir analizuotų potencialių klientų informaciją.
- Registruoja viską „Vendasta“ CRM.
- Nukreipia potencialius klientus tinkamam atstovui akimirksniu.
„Dėl automatizavimo matėme apie 1 milijono USD potencialių pajamų padidėjimą“, – sako Jacob. „Mūsų atstovai dabar gali sutelkti dėmesį tik į sandorių uždarymą – ne į administravimą.“
Rezultatai kalba patys už save: „Vendasta“ atgavo daugiau nei 282 darbo dienas per metus dėl automatizavimo, atlaisvindama laiką sutelkti dėmesį į sandorių uždarymą.
Kurkite pilnavidures DI sistemas su „Zapier“ platforma
Dauguma organizacijų kovoja su fragmentuotais DI ir automatizavimo metodais – skirtingais įrankiais, išsibarsčiusiais per komandas, atjungtais duomenimis ir augančiomis saugumo rizikomis. Tai kratinio metodas, kuris riboja DI potencialą ir sukuria kliūtis, o ne proveržius.
„Zapier“ sujungia visą jūsų automatizavimo rinkinį į vieną vietą. Užuot vertusi jus orkestruoti procesus per kelis įrankius, mes sujungėme viską, ko jums reikia, į vieną platformą.
- „Canvas“ nubraižo visą DI darbo srautą.
- „Interfaces“ talpina formas ir pilnavidures programėles aplink jūsų DI sistemas.
- „Tables“ saugo duomenis ir praturtina juos su DI.
- DI pokalbių robotai automatiškai atsako į įprastus klausimus.
- „Zaps“ sujungia viską į sklandžią sistemą.
Su mūsų viskas viename platforma galite:
- Kurti pilnavidures sprendimus: Sukurkite pasirinktinius sąsajas, saugokite duomenis, pridėkite DI intelektą ir automatizuokite darbo srautus – viskas vienoje vietoje.
- Pašalinti įrankių plėtrą: Pakeiskite atjungtus taškinius sprendimus viena platforma, kuri tvarko viską nuo duomenų rinkimo iki proceso automatizavimo.
- Masteliuoti be sudėtingumo: Įmonių kontrolės ir valdymas leidžia išlaikyti matomumą, įgalindami komandas kurti sprendimus.
- Diegti greitai: Net techninių žinių neturinčios komandos gali sukurti tinkamas sistemas nelaukdamos kūrėjų ar žongliruodamos keliomis platformomis.
Tai reiškia, kad galite kurti ištisas sistemas – ne tik vienkartinius DI eksperimentus ir integracijas.
DI veiksme: „Remote“ IT automatizavimas dideliu mastu
„Remote“ IT komanda susidūrė su neįmanomu iššūkiu: palaikyti 1 700 darbuotojų visame pasaulyje su tik 3 komandos nariais. Jiems reikėjo sprendimo, kuris būtų galingas ir saugus.
Su „Zapier Enterprise“ jie sukūrė DI valdomą IT pagalbos stalą, kuris:
- Fiksuoja užklausas iš kelių kanalų („Slack“, el. paštas, formos).
- Naudoja DI kategorizavimui, prioritetizavimui ir sprendimų siūlymui.
- Traukia vartotojo duomenis iš jų tapatybės sistemos.
- Automatiškai sprendžia įprastus klausimus.
- Išlaiko visišką saugumą ir audito pėdsakus.
„Zapier daro mūsų trijų žmonių komandą panašią į dešimties“, – sako Marcus Saito, „Remote“ IT ir DI automatizavimo vadovas.
Sistema dabar automatiškai sprendžia 28 % visų bilietų. Kiekvieną mėnesį „Remote“ automatizuoja daugiau nei 2 219 darbo dienų su DI ir „Zapier“.
Naudokite „Zapier“ įmonių funkcijas
Balansas tarp inovacijų ir valdymo yra ta vieta, kur dauguma įmonių DI iniciatyvų žlunga. IT nori saugaus, kontroliuojamo diegimo; operacijų komandos nori lankstumo greitai spręsti problemas.
„Zapier“ įmonių galimybės suteikia abu. Mūsų platforma teikia:
- Visišką matomumą: Matykite tiksliai, kaip DI ir duomenys juda per jūsų organizaciją, su išsamiais audito žurnalais ir analitikomis.
- Detalius leidimus: Kontroliuokite, kas gali kurti, pasiekti ir diegti DI darbo srautus, su tiksliniais patvirtinimo procesais jautrioms programėlėms ir jungtims.
- Kontrolę su lankstumu: Kurkite darbo srautus, kurie apima žmogaus patvirtinimo žingsnius, naudodami „Tables“ ar „Slack“, neprarandant automatizavimo galios.
- Įmonių lygio saugumą: Išlaikykite atitiktį, judėdami verslo greičiu.
Šis metodas neverčia jūsų rinktis tarp greičio ir kontrolės – jis suteikia abu.
„Zapier Enterprise“ veiksme: „Okta“ palaikymo eskalacijos transformacija
Didelėms įmonėms, tokioms kaip „Okta“, net maži patobulinimai sudaro didžiulį poveikį.
Centralizuodama automatizavimą su „Zapier Enterprise“, klientų palaikymo strategijos ir operacijų vyresnioji vadovė Korey Marciniak supaprastino kritinius darbo srautus nuo kredencialų valdymo iki klientų eskalacijų.
Jų specialiai sukurtas „Slack“ eskalacijos bot leidžia klientų palaikymo vadovams eskaluoti atvejus per sekundes, o ne naršyti sudėtingas „Salesforce“ formas, sumažindamas 10 minučių nuo kiekvieno bilieto. Šiandien 13 % visų „Okta Workforce Identity“ eskalacijų vyksta per šį automatizavimą.
„Zapier gerina mūsų komandų gyvenimo kokybę“, – sako Korey. „Man nereikia labai techninės komandos – man tiesiog reikia tinkamų įrankių.“
Turinys priklauso: zapier.com
Reklama







