Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
By
Roberta
Statybų sektorius yra vienas konkurencingiausių, todėl efektyvus marketingas tampa būtinu įrankiu verslo augimui. Norint sėkmingai pritraukti klientus ir didinti pelną, būtina turėti aiškią strategiją, išnaudoti šiuolaikinius skaitmeninius įrankius ir kurti patikimą įmonės įvaizdį. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausius statybų marketingo principus bei metodus, kurie padės įgyti pranašumą rinkoje.
Statybų versle itin svarbu kurti stiprų ir patikimą prekės ženklą. Tai reiškia, kad klientai turi aiškiai suvokti jūsų įmonės vertybes, kokybę ir patikimumą. Siekiant stiprinti prekės ženklą, būtina:
Dauguma klientų pirmiausia ieško informacijos internete, todėl statybų įmonė privalo turėti patrauklią, informatyvią ir lengvai naviguojamą svetainę. Svarbiausi svetainės aspektai:
SEO optimizacija padės svetainei pasiekti aukštesnes pozicijas „Google“ paieškoje, todėl daugiau potencialių klientų atras jūsų paslaugas.
Socialiniai tinklai, tokie kaip „Facebook“, „Instagram“ ir „LinkedIn“, yra puikus būdas reklamuoti statybų verslą. Kuriant turinį socialiniuose tinkluose, svarbu:
Investavimas į mokamą reklamą yra vienas greičiausių būdų pasiekti potencialius klientus. „Google Ads“ ir „Facebook Ads“ leidžia nukreipti reklamą tiksliai pagal jūsų tikslinę auditoriją. Rekomenduojama:
Vienas svarbiausių veiksnių, lemiantis naujų klientų apsisprendimą, yra kitų klientų atsiliepimai. Rekomenduojama:
Potencialūs klientai dažnai ieško naudingos informacijos apie statybų procesus, medžiagas ar kainas. Turinio marketingas gali apimti:
Reguliariai skelbiamas kokybiškas turinys padidina įmonės autoritetą ir pasitikėjimą tarp klientų.
Jei jūsų įmonė teikia paslaugas tam tikroje geografinėje vietovėje, verta investuoti į vietinį marketingą:
Statybų marketingas reikalauja strateginio požiūrio ir nuolatinio darbo. Svarbu derinti skaitmeninius įrankius su tradiciniais metodais, išlaikyti aiškų prekės ženklo įvaizdį ir suteikti klientams kuo daugiau informacijos. Tinkamai įgyvendintos marketingo strategijos ne tik padidins įmonės žinomumą, bet ir padės stabiliai auginti klientų skaičių bei pajamas.

Lietuvos oro uostai (LTOU) penktadienį iškilmingo renginio metu paskelbė apie Kauno oro uosto keleivių terminalo atidarymą. Nuo lapkričio 21 dienos,...
Deutsche Pfandbriefbank (pbb) suteikė 78 mln. eurų investicinį finansavimą bendrovei AB „Tewox“, valdomai „Lords LB Asset Management“. Finansavimas skirtas šešių...
Naudotų automobilių pardavėjai skaičiuoja, kad šiuo metu maždaug kas dešimtas naudotas automobilis Lietuvoje parduodamas internetu – visą pirkimo procesą pirkėjai...
Be kurjerio profesijos šiandien sustotų ne tik elektroninė prekyba, bet ir didelė dalis šiuolaikinio žmogaus kasdienio gyvenimo – nuo internetinių...
Lietuvos bankas priėmė sprendimą neprieštarauti, kad „Paysera LT“, UAB įsigytų 100 proc. bendrovės „Finansinės paslaugos „Contis“ akcijų. Šis sprendimas žymi...
Artėjant Black Friday, didžiausiam metų apsipirkimo maratonui, ekspertai įspėja apie tamsiąją nuolaidų medžioklės pusę – sukčiai šiuo laikotarpiu ypač suaktyvėja,...
Šiuolaikiniame darbe intensyvūs laikotarpiai tampa nebe išimtimi, o kasdienybe, o prieškalėdiniu metu šis tempas dar labiau įsibėgėja – visi skubame,...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...