Paskelbta
8 metai prieš-
Kalbant apie restoranų verslą, labai dažnai galima girdėti realybės neatitinkančius teiginius. Trumpiau tariant, nemaža dalis žmonių mano, kad turėti restoraną yra labai paprasta – ir tai jų nuomone yra viena iš lengviausių sričių. Tai yra tik mitas, sklandantis šia sritimi nesidominčių vartotojų tarpe. Tiesa ta, kad turėti sėkmingą restoraną – tai ne tik didelis iššūkis, tačiau taip pat ir labai sunkus bei ilgas darbas. Tuo tarpu, jei restorano savininkas nebando išsiskirti ir taiko įprastinę strategiją, kurią žino kiekvienas (tai yra – neišskirtinis maistas ir neypatingas aptarnavimas), tuomet nėra ko abejoti, kad toks restoranas tikrai nebus sėkmingas, o galbūt neilgai trukus bus priverstas užverti savo duris. Todėl jei nenorite susidurti su tokia problema, pateiksime keletą naudingų patarimų.
Jūsų restoranas turėtų būti būtent tas, apie kurį nuolatos kalba ir kurį rekomenduoja daugybė vartotojų. Žinoma, visą tai lengviau pasakyti nei padaryti, tačiau jei jūs kryptingai to sieksite, anksčiau ar vėliau jūsų restoranas gali tapti geriausiai žinomas ir lankomas visame mieste. Taigi, kaip sukurti tokį nepakartojamą restoraną?
Turite suprasti, kad kiekvieno vartotojo lūkesčių patenkinti neįmanoma. Todėl jūs neturėtumėte stengtis įtikti kiekvienam. Tuo tarpu, jei versitės per galvą, kad kiekvienam klientui galėtumėte pasiūlyti tai, ką jis labiausiai mėgsta, tikėtina, kad galiausiai bankrutuosite. Skamba neįprastai? Tačiau realybė yra būtent tokia. Galite sudaryti ilgą ir patį įmantriausią meniu, ir nors tai nėra blogai, tačiau turite paklausti savęs, ar tikrai didžiajai daugumai žmonių reikia tokios didelės gausos patiekalų? Dešimt ar penkiolika skirtingų patiekalų – ir to visiškai pakanka. Keli mėsos, keli daržovių patiekalai ir jūsų klientai bus patenkinti. Niekam nereikia penkiolikos skirtingų rūšių vištienos.
Be to, jei savo klientams bandysite pasiūlyti kaip įmanoma daugiau skirtingų patiekalų, galiausiai taps nebeįmanoma visus patiekalus pagaminti nepriekaištingai ir vienodai gardžiai, o tai reiškia, kad kentės jūsų restorano gaminamų patiekalų kokybė.
Restorane jūsų klientai turėtų jaustis labai jaukiai ir komfortiškai, todėl būtina pasirūpinti, kad jūsų restorano interjeru rūpintųsi šios srities specialistai, kurie iki šiol yra įrengę ne vieną restoraną, kuris yra sėkmingas ir gausiai lankomas vartotojų.
Tai dar vienas labai svarbus veiksnys kiekvienam restoranui. Jei norite, kad jūsų virtuvės šefams ir visam personalui būtų kur kas lengviau gaminti tobulo skonio patiekalus, restoranų įranga turėtų būti pati naujausia ir ergonomiškiausia. Kuo daugiau į tai investuosite, tuo greičiau profesionali ir kokybiška restoranų įranga jums atsipirks.
Kai kalbama apie restoranus, labai svarbu, kad jie būtų įsimenami ir lengvai atpažįstami, todėl jums tiesiog būtina pasirūpinti akivaizdžiai matoma ir puikiai atrodančia restorano iškaba, taip pat pasamdyti savo srities specialistus, kurie pasirūpintų jūsų prekės ženklo populiarinimu, sukurtų kokybišką ir jūsų restorano pagrindinę idėją atitinkantį logotipą ir kt.
Koks sėkmingas restoranas be jame dirbančio profesionalaus aptarnaujančio personalo? Jums būtina pasamdyti tikrus savo srities specialistus, kurie turėtų ilgametę tokio darbo patirtį. Jei jūsų klientai bus patenkinti padavėjų darbu, galite būti tikri, kad jie į jūsų restoraną sugrįš dar ne kartą.
Dar keli svarbūs veiksniai, kurie gali nulemti jūsų restorano sėkmę ir lankomumą. Jei restoranas bus labai sudėtingai prieinamoje vietoje, kurioje taip pat nebus parkingo galimybės, tikėtina, kad jūsų potencialūs klientai pasirinks kitus restoranus.
Žinoma, tai nėra vieninteliai svarbūs veiksniai jūsų restorano sėkmei, todėl pasistenkite pasidomėti tuo, ką šiomis dienomis pataria ilgametę patirtį turintys sėkmingų restoranų savininkai.
Rūta Ežerskienė, „Citadele“ banko valdybos pirmininkė ir generalinė direktorė Baltijos šalių paskolų rinka 2025 metus pradėjo su teigiamais pokyčiais: tiek...
Vilniaus širdyje įsikūręs prekybos centras CUP išlieka viena populiariausių sostinės vietų – 2024 metais čia apsilankė 6,5 mln. žmonių, o...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „EIKA“ nuo šių metų kovo 13 d. tampa „EIKA Group“, šiai grupei priklausanti „EIKOS statyba“ pervadinama...
Daugiau nei dešimtmetį Kaune veikianti elektroninės komercijos įmonė „Bison Commerce“ pritraukė naujus investuotojus ir plečia akcininkų struktūrą. Į įmonę investavo...
Nekilnojamojo turto plėtros UAB „Optimalus progresas“, veikianti su prekės ženklu „Bolds Property Partners“, įsigijo 6 likusius neparduotus prabangių individualių namų...
Ženkliai prastėjant Lietuvos suaugusiųjų raštingumo rodikliams, specialioje konferencijoje apie suaugusiųjų edukacijos iššūkius diskutavo švietimo atstovai ir ekspertai. Vienas jų –...
Gyvūno įsigijimas yra emocinis sprendimas: įsimylime keturkojį draugą akimis, tada širdimi, o apie šuniuko kainą ir sveikatą susimąstome tik vėliau....
Specialistas akcentuoja, kad renkant elektrą naudojančią buitinę techniką, svarbu atsižvelgti ne tik į pomėgius ar poreikius, bet ir į tai,...
Visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, jog vienas iš dešimties vairuotojų už metinį civilinės atsakomybės draudimo liudijimą sumoka daugiau nei 150 eurų....
Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas...