Paskelbta
2 metai prieš-
Nuo ekologiškų kavos pupelių iki tirpiosios kavos – kiekvienas kavos mėgėjas žino, jog „Lidl“ visada ras sau tinkamą karštąjį gėrimą. Dabar pirkėjai gali mėgautis dar mažesnėmis kavos kainomis, nes nuo balandžio 24 d. pinga net 15 skirtingų rūšių kava ir jos gėrimai. Mažesnės reguliarios kainos nuo šiol taikomos „Bellarom“ prekių ženklo skrudintai maltai kavai, kavos pupelėms, tirpiajai kavai bei jos gėrimams, kavos kapsulėms. Kai kurių gaminių kaina mažėja net 37 proc.
Labiausiai – daugiau nei trečdaliu – pinga tirpusis kavos gėrimas „Bellarom 3in1“, kurio 10 vnt. pakuotė, kainavusi 1,89 Eur, nuo šiol kainuoja 1,19 Eur. Mėgstantys maltą „Bellarom“ kavą, „Espresso Bar“ ar „Kaffee Crema“ 250 g pakuotes gali įsigyti už 2,29 Eur – anksčiau jos kainavo po 2,49 Eur. Tuo metu 500 g ekologiškų skrudintų „Arabica“ rūšies kavos pupelių kaina mažėja kone penktadaliu – nuo 9,99 Eur iki 8,19 Eur.
Dar labiau pinga „Bellarom“ tirpiosios kavos: tirpioji kava „Red“, kainavusi 3,99 Eur už 200 g indelį, nuo pirmadienio kainuoja 3,49 Eur, o 200 g išskirtinės šaltyje džiovintos tirpiosios kavos „Exclusive“ kaina krenta nuo 4,49 Eur iki 3,99 Eur.
Mažesnės kainos pradžiugins ir kavos be kofeino gerbėjus – šios rūšies „Bellarom“ malta kava dabar kainuoja nebe 4,19 Eur, o tik 3,99 Eur (250 g pakuotė). To paties, privataus „Lidl“ prekių ženklo „Bellarom“ kakavos gėrimu galima mėgautis už vos 2,49 Eur. Tiek jums kainuos didžiulė – 1 kg pakuotė.
Gera kava – už gerą kainą, ir jau dabar
Skaičiuojama, kad viešojo maitinimo įstaigose Lietuvoje šiuo metu vienas kavos puodelis vidutiniškai kainuoja kiek mažiau nei 3 Eur, o per pastaruosius keletą mėnesių ši suma ūgtelėjo apie 7-8 proc. Kainų kilimui ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europos Sąjungoje, Eurostato duomenimis, nemažai įtakos turėjo gerokai pabrangusi žaliava – kai kurios kavos rūšys pernai brango ir keliasdešimt procentų. Tačiau tikimasi, jog šiemet kava pigs, todėl „Lidl Lietuva“ jau imasi svarbių kainodaros pokyčių, ypač – privačių prekės ženklų kategorijoje.
„Privatūs prekės ženklai sudaro apie 90 proc. „Lidl“ produkcijos ir dažnai yra net kelis kartus pigesni nei kitos žinomos alternatyvos. Dėl savo privačių prekių ženklų kainų galime sėkmingiau derėtis su įvairiais gamintojais, operatyviau reaguoti į kainų pokyčius žaliavų, pavyzdžiui, kavos pupelių, rinkoje. Tai leidžia mums diktuoti mažesnes, reguliarias maisto produktų kainas – už tai mus ir vertina pirkėjai. Be to, „Lidl“ prekybos tinkle prekiaujame sąžiningos prekybos „Fairtrade“ standartą atitinkančiais privačių ženklų produktais – dėl to pirkėjai gali mėgautis aukščiausios kokybės kava, ir tai daryti tvariai“, – pabrėžia „Lidl Lietuva“ pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė.
Pirkėjų palankumą patvirtina ir vasarį „Lidl Lietuva“ pelnyti „Best Buy Award“ medaliai. Šiuos apdovanojimus už geriausią kainos ir kokybės santykį, remiantis visuomenės nuomonės tyrimu, suteikia tarptautinė nepriklausoma Šveicarijos agentūra „Icertias“.
Prie kavos – gardūs kepiniai už mažiau
Ko gero, daugelis kavos mėgėjų pritars, jog karštą gėrimą puikiai papildo ir švieži kepiniai. Ši prekių kategorija jau nuo balandžio pradžios „Lidl“ pirkėjams taip pat prieinama už mažesnę kainą. Kai kurių saldžiųjų bandelių, spurgų ir kitų kepinių kainos mažėjo net iki 15 proc.
Vasarį „Lidl“ parduotuvėse iki 25 proc. taip pat pigo „Pilos“ sviestas, vėliau mažėjo „Skonio ženklo“ šviežios vištienos kainos, praėjusį mėnesį buvo sumažintos kainos dar vienam pirkėjų pamėgtam produktui – visų rūšių „Pilos“ grietinei, atpigo ir „Alesto“ pistacijų riešutai.
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
Įsidarbinus pardavėja dabar jau vadovauja visai parduotuvei: darbas „Lidl“ Gerdai tapo tikru karjeros tramplinu
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rudens derliaus sezonas įsibėgėja: ūkininkas įvardijo, kokia daržovė tarsi iš naujo užkariauja Lietuvos gyventojų virtuves
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ plečiasi Kaune – Šilainiuose atidaryta jau 17-oji parduotuvė mieste
Rytietiškos ir lietuviškos virtuvės bendrystė: ikoniškieji balandėliai ir kremiškas desertas su figomis
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...