Paskelbta
2 d. prieš-
Didžiausia Baltijos agroverslo ir maisto pramonės grupė Akola group investavo papildomus 0,6 mln. Eur į Didžiojoje Britanijoje registruotą, lietuvių įkurtą funkcinių gėrimų gamintoją „Brite“.
2024 m. investavusi 0,45 mln. Eur, šiemet Akola group, įvertinusi potencialą, nutarė didinti sparčiai augančio sveikų energinių gėrimų gamintojo finansavimą. Ji, drauge su verslo angelais, šį rudenį užbaigė naują investicijų etapą, kurio metu startuolis „Brite“ iš viso pritraukė 1 mln. Eur.
Vienas iš „Brite“ įkūrėjų Andrius Ratkevičius sako, kad ši investicija pirmiausia bus skirta komandos plėtrai ir pardavimų skatinimui prioritetinėse rinkose Vakarų Europoje. Anot jo, jau dabar „Brite“ yra populiariausias sveikas energinis gėrimas Didžiosios Britanijos „Waitrose“ tinkle, tad bendrovė siekia tapti kategorijos lydere dar keliose senojo žemyno valstybėse.
„Labai svarbu, kad Akola group mums suteikia ne tik finansus, bet su patyrusia vadovų komanda taip pat padeda priimti strateginius sprendimus tiekimo grandinėje ir tarptautiniuose ryšiuose“, – sako A. Ratkevičius.
Akola group generalinio direktoriaus pavaduotojas finansams ir investicijoms Mažvydas Šileika teigia, kad sprendimą pakartotinai investuoti į „Brite“ lėmė sėkmingai įgyvendinami anksčiau iškelti tikslai, taip pat jau veikiantis ir didžiulį plėtros potencialą išlaikantis startuolio verslo modelis.
„Smagu, kad būtent lietuviai pamatė didžiulę galimybę pasiūlyti naujovę rinkoje, kurioje dominavo sintetiniai energiniai gėrimai. „Brite“ modelis jau veikia Jungtinėje Karalystėje, Lietuvoje ir keliose kitose Europos rinkose, matome realius žingsnius plečiantis į Vidurio Rytus, Aziją ir kitur, todėl esame tikri, kad dalyvaujame būsimoje pasaulinėje lietuviškų šaknų turinčioje sėkmės istorijoje“, – teigia M. Šileika.
„Brite“ atstovai prognozuoja, kad šių metų bendrovės apyvarta sieks 4 mln. Eur arba dukart daugiau nei 2024 m. Kitąmet startuolis planuoja pasiekti 14 mln. Eur apyvartą ir ketina žengti į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką. SEB bankas suteikė 50 mln. eurų finansavimą AB „Linas Agro“
„Brite“ 2016 m. įkūrė chemijos inžinierius Andrius Ratkevičius ir profesionalus atletas Simas Jarašūnas. Tarp pirmųjų startuolio investuotojų ir patarėjų buvo ilgametę patirtį gėrimų rinkoje sukaupęs profesionalas, buvęs kompanijos „Coca-Cola“ rinkodaros vadovas. Lietuvos pramonės įmonių tvarumo didinimui – 26 mln. eurų finansavimas
Rinkoje lietuvių sukurtas sveikas energinis gėrimas išsiskiria receptūra, pagrįsta natūraliais ingredientais, nenaudojant pridėtinio cukraus ar saldiklių. „Brite“ tapo pirmuoju energiniu gėrimu, laimėjusiu net du Didžiosios Britanijos gero maisto gildijos „Great Taste Awards“ apdovanojimus. Artimiausiais mėnesiais įmonė planuoja pirkėjams pasiūlyti dar vieną naują skonį ir reikšmingą pakuotės bei prekės ženklo pokytį. Prekybos startuolis
Ši Akola group investicija yra jau ketvirtoji, kai investuojama į startuolius, ir trečioji, skirta gėrimų gamintojams. Pavyzdžiui, 2022 m. Akola group į natūralios burbulinės arbatos gamintoją „OMG Bubble Tea“ investavo 1,9 mln. Eur.
SEB bankas suteikė 50 mln. eurų finansavimą AB „Linas Agro“
AB Akola group dvylika mėnesių: antri geriausi metai Grupės istorijoje
„Dotnuva Seeds“ atidaro moderniausią sėklų gamyklą Baltijos šalyse
„Linas Agro“ Latvijoje sėkmingai užbaigė susijungimą su „Elagro Trade“
Didelis žingsnis: Lietuvos atsinaujinančių degalų ir biometano gamintojai susibūrė į asociaciją – kas tapo jos nauju vadovu?
SIA „Linas Agro“ užbaigė SIA „Elagro Trade“ įsigijimo sandorį
AB Akola group valdoma įmonė padidino investicijas į džiūvėsėlių fabriką ir skolinasi 5 mln. eurų
„Linas Agro“ kartu su „HeavyFinance“ mažins ūkininkų CO2 emisijas
Biodujų gamyba Kaišiadoryse – pagal ES kryptį

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...