Paskelbta
1 metai prieš-
E-komercijos rinkodaros sprendimus visame pasaulyje siūlantis startuolis „Omnisend“ trečią kartą iš eilės pelnė tarptautinių verslo apdovanojimų „Stevie Awards“ pardavimų ir klientų aptarnavimo kategorijos prizą. Savo veiklą daugiausia JAV ir kitose anglakalbėse šalyse vystančios bendrovės klientų aptarnavimo skyriaus veikla buvo įvertinta bronziniu apdovanojimu.
„Omnisend“ varžėsi technologijų sektoriaus kategorijoje su kitų programinės įrangos kūrėjų aptarnavimo komandomis, tiesiogiai atsakančiomis į klientų užklausas.
Pasak įmonės klientų aptarnavimo skyriaus vadovo Deivydo Daugėlos, nuolat besikeičiančioje srityje išlaikyti aukštus standartus padeda aiškūs prioritetai – greitis ir žmogiškojo bendravimo veiksnys. Įvertinta VVĮ valdysena
„Daugiausia dirbame didele konkurencija ir vartotojų reiklumu pasižyminčioje JAV rinkoje. Todėl stengiamės atliepti net menkiausius žmonių pageidavimus. Pavyzdžiui, klientų aptarnavime mes neskubame naudotis tam tikrais dirbtinio intelekto sprendimais, nes žmonių tarpusavio bendravimas sprendžiant gilesnius klausimus yra efektyvesnis. Mums tai suteikia pranašumų, kuriuos įvertina ir klientai, ir srities ekspertai“, – sako D. Daugėla.
„Omnisend“ klientų aptarnavimo komandoje dirba 30 specialistų, jie padeda daugiau nei 100-ui tūkstančių įmonės klientų 130-tyje visame pasaulyje visą parą be poilsio dienų. Paskelbtas naujausias VVĮ gerosios valdysenos indeksas
Įmonės klientai gali konsultuotis su „Omnisend“ atstovais nepriklausomai nuo to, ar jie jau moka už paslaugų planus, ar dar tik jas išbando nemokamai. SaaS (Programinės įrangos kaip paslaugos) industrijoje bendrovė visame pasaulyje pirmauja pagal pirmo atsakymo klientui greitį (4 minutės), pagal vidutinį atsakymo greitį (2 minutės) ir pagal klientų pasitenkinimo rodiklį (96 proc.).
Prestižiniai „Stevie Awards“ klientų aptarnavimo ir pardavimų sričių apdovanojimai teikiami jau beveik 20 metų. Įmones audituoja ir jų veiklos rezultatus vertina septynios specialistų grupės, kuriose iš viso dirba daugiau kaip 170 ekspertų iš viso pasaulio. „Omnisend“ – tarp 500 sparčiausiai augančių technologijų bendrovių EMEA regione
„Stevie Awards“ tradiciškai suskaičiuoja daugiausia apdovanojimų pelniusias įmones, tarp jų – ir gerai žinomi vardai. Šiais metais pirmąją vietą vėl užima siuntų pristatymo bendrovė „DP DHL“. Antroje vietoje – „IBM Corporation“, o trečioje – klientų aptarnavimo sprendimus siūlanti „Support Services Group“. Visų šiais metais „Stevie Awards“ pelniusių įmonių sąrašą galima rasti čia.
„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Asociacija „Unicorns Lithuania“ šiemet „Omnisend“ įtraukė į perspektyviausių šalies startuolių 12-uką, 2022 m. įmonė pelnė „Metų startuolio“ titulą „Startup Lithuania“ ir Vilniaus miesto savivaldybės organizuojamuose apdovanojimuose.
JAV ir Lietuvoje biurus turinčioje įmonėje iš viso dirba daugiau nei 200 žmonių. Pagrindiniai „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune. Milijardu įvertinta „Bifinity“ – vertingiausių Baltijos šalių bendrovių sąraše
„Juodasis penktadienis“ kasmet – vis anksčiau: prekybininkams pataria ruoštis jau dabar
Netrukus grįšime į mokyklą: kaip verslui pasiruošti rudens prekybos karštinei?
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
Nuo eilinių susitikimų – iki ekspertiškumo mainų: kodėl IT specialistai buriasi į bendruomenes?
Didelė konkurencija dėl talentingų darbuotojų verčia ieškoti netradicinių paskatų: prireikia ir LEGO
Programuoti gali kiekvienas: dirbtinis intelektas praverčia ir finansininkams, ir personalo specialistams
Pasirūpina ne tik savo darbuotojais: technologijų bendrovės organizuoja stovyklas vaikams
Dirbtinis intelektas – ne magiška piliulė, bet nepamainoma pagalba optimizuojant verslo procesus
Ekspertas tikina: dirbtinis intelektas – ne baubas, o pagalbininkas aptarnaujant klientus
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...