Paskelbta
2 metai prieš-
Bene jauniausiu Lietuvoje serijiniu verslininku tituluojamas Mykolas Karpičius, „Burbulio Jr.“ vyninės ir kitų verslų įkūrėjas, kartu su žinomu atlikėju, Karolinos Meschino sužadėtiniu Dominyku Ježeriu („OG Version“) imasi naujos veiklos. Penktadienį startuoja sveikatingumo produktų startuolis „Cannumo“, siūlantis grybų eliksyrus (ekstraktus) ir probiotikus. Savanoriai iš Mykolo Romerio universiteto padės Nacionaliniam sveikatos centrui
Pastaruosius, pagal kartu su „Cannumo“ sukurtą formulę, gamina partneriai Lietuvoje, o grybų ekstraktus – partneriai JAV.
„Šį projektą sudaro dvi dalys. Pirmoji – produktai, kurie, kaip mes sakome, yra skirti kūnui, protui ir sielai – jais prekiaujame Cannumo.lt parduotuvėje. Antroji – sveikos gyvensenos entuziastų bendruomenė, kurioje yra ir mūsų ambasadorių. Bendruomenę buriame ir žmones dominantį turinį (saviugdos straipsnius, testus ir kt.) ruošiame patys. Produktus mums padėjo išvystyti šioje srityje dirbantys mokslininkai, o gamybą patikėjome patyrusiems partneriams. Pavyzdžiui, bendrovė, su kuria bendradarbiaujame Lietuvoje, probiotinius gėrimus gamina jau daug metų. Tiesiog mūsų formulė yra nauja. Mūsų probiotikuose yra 9 kartus daugiau gerųjų bakterijų nei bet kuriame konkurentų gaminyje. Be to, jie yra skanūs – neturi to probiotikams įprasto raugo kvapo ir skonio“, – pasakoja M. Karpičius. Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pradėjo bendradarbiavimą su Mykolo Romerio universitetu
Prioritetas – bendruomenė
Tiesa, jis užsimena, kad ateityje bendrovė svarsto įsigyti arba statyti nuosavą gamyklą. Kol kas „Cannumo.lt“ startuoja su dviem produktų kategorijomis. Tai – grybų eliksyrai ir probiotiniai gėrimai. M. Karpičius pabrėžia, kad tai jokiu būdu nėra nei vaistai, nei natūrali jų alternatyva. Šie gaminiai labiau skirti streso, nerimo ir šių veiksnių nulemtų kitų negalavimų prevencijai bei gerai savijautai.
„Kai žmonės sako, kad reikia nedelsti gydyti psichologines ar onkologines greito gyvenimo pasekmes, tai mes sakome, kad geriau yra imtis prevencijos ir apskritai užkirsti tam kelią“, – teigia „Cannumo“ įkūrėjas. Savaitgalį Vilniaus „Akropolyje“ laimingoji iš Tauragės atrakino Didįjį seifą
Pasak verslininko, planuose yra ne tik gamykla, bet ir apie dešimtis naujų produktų iš gamtos. Taip pat – „Cannumo“ svetainės, kaip bendruomenės centro, tobulinimas, dirbtinio intelekto testų diegimas ir kiti darbai. Tačiau detalių jis neatskleidžia, tik užsimena, kad kol kas investicijų pritraukti nesieks.
„Finansavimo pakanka, galime dirbti ir augti savo lėšomis, todėl nutarėme bent kol kas būti nepriklausomi. Dabar mūsų prioritetas yra suburti bendruomenę“, – teigia įkūrėjas. BBC kuria dokumentinį filmą apie Mykolo Romerio universitetą
Ne pirmas rodeo
„Cannumo“, nepaisant įkūrėjo jauno amžiaus (23 metai), yra toli gražu ne pirmas Mykolo Karpičiaus verslas. Jis pastaraisiais metais sukūrė ne vieną e-komercijos projektą bei vadovauja įvairiems tradiciniams verslams, įkūrė „Burbulio Jr.“ vyninę ir prisidėjo prie kitų startuolių vystymo. Vaikinas su verslu pažįstamas nuo mokyklos suolo, kai įkūrė rinkodaros agentūrą. Šiandien, portalo Rekvizitai.lt duomenimis, M. Karpičius yra mažiausiai 5 įmonių dalininkas ir (arba) vadovas. Cannumo startuolis
Mykolas Karpičius su Dominyku Ježeriu pažįstami nuo seno. Sveikatingumas ir saviugda – juos abu dominanti tema. Tai ir tapo bendro verslo pamatu.
Rekordas: „Rykliuose“ – pažadas į startuolį „Cannumo“ investuoti 1 mln. eurų
Startuolis: išsamus vadovas nuo idėjos iki paleidimo
Kas yra startuoliai: inovacijos, rizika ir augimo potencialas
Savaitgalį Vilniaus „Akropolyje“ laimingoji iš Tauragės atrakino Didįjį seifą
Lietuvoje debiutuoja naujas startuolis, siūlantis unikalią paslaugą vairuotojams
Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“
Naujasis startuolių akceleratorius startuos su „Tech_Champ” hakatonu
„Kosminiai“ Lietuvos startuolio „Astrolight“ tikslai ir ambicinga vizija: „Einame į priekį, nepaisydami visų sunkumų“
„Omnisend“ – vėl sparčiausiai Europoje augusių įmonių „Financial Times“ TOP1000 sąraše

Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Nėra daug verslo istorijų, kurios prasideda viešbučio bare Bankoke ir baigiasi globalia industrija, kurioje kasmet sukasi milijardai. „Red Bull“ būtent...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
Kai artimas draugas, partneris ar šeimos narys praneša apie planus keisti karjerą, pirmoji mūsų reakcija – jį palaikyti. Tačiau, pasak...