Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Metų pradžioje pristatęs naują pozicionavimą ir atnaujinęs vizualinį identitetą, prekybos tinklas „Iki“ pradeda kitą svarbų pokyčių etapą. Kovo 23 d. sostinės Šeškinės mikrorajone atidaryta visiškai naujos koncepcijos parduotuvė, brėžianti naujus standartus ateities parduotuvėms.
Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, prekybos tinkle vykstantys strateginiai pokyčiai apima visus prekybos tinklo kanalus, įskaitant ir fizines parduotuves. Nauja parduotuvių koncepcija buvo kuriama itin dėmesingai įsiklausant į pirkėjus, bendradarbiaujant su Švedijos ir Vokietijos mažmeninės rinkos ekspertais.
„Galvodami apie mūsų pirkėjus ir jų poreikius, visada stengiamės būti vienu žingsniu priekyje – imtis lyderystės įgyvendinant pokyčius, atnešant mažmenos inovacijas į Lietuvą. Pastarieji keleri metai parodė, kad keičiasi ir pats pirkėjas – tikisi dar sklandesnės apsipirkimo patirties, greičio, patogumo, drąsiai išbando technologines naujoves. Tai mus kasdien skatina keistis, naujausias mūsų kūrinys – geriausiomis rinkos praktikomis grįsta fizinių parduotuvių koncepcija“, – tikina N. Kvietkauskaitė.
Pagrindinė prekybos tinklo „Iki“ naujos koncepcijos parduotuvių idėja – sukurti tokią aplinką, kurioje klientų apsipirkimo kelionė vyktų intuityviai, mėgstamas prekes būtų galima rasti kuo greičiau ir patogiau, būtų aiškiai išskirti specialūs kainų pasiūlymai ir dar daugiau dėmesio skiriama „Iki“ stiprybei rinkoje – šviežių produktų asortimentui.
Naujas konceptas – dar arčiau pirkėjo
Parduotuvė „IKI Šeškinė“ Vilniuje, po rekonstrukcijos atidaryta adresu Šeškinės g. 32, yra pirmoji, kurioje pirkėjai galės išbandyti kitokią apsipirkimo patirtį. Jos prekybinis plotas siekia 1 582 kv. metrų, investicijos į ją siekė 2,3 mln. eurų.
Naujose parduotuvėse taikomi sprendimai buvo kuriami įvertinus pirkėjų poreikius, kurie ypač daug dėmesio skiria apsipirkimo sklandumui, kategorijų ir prekių išdėstymui, šviežumui ir kokybei bei geros kainos pasiūlymams.
Įgyvendinant pokyčius, buvo nuosekliai peržiūrėtas parduotuvių asortimentas. Eliminuotos mažo apyvartumo prekės, padidintas mėgstamiausių prekių matomumas. Įrengti patogūs bei erdvūs daržovių ir vaisių, šviežios mėsos, žuvies ant ledo, konditerijos, kepinių, ne maisto prekių, alkoholinių gėrimų skyriai. Taip pat atnaujinta ir standartizuota įranga – siekiant maksimalaus energetinio efektyvumo, operacijų efektyvumo ir, žinoma, jaukumo bei patogumo klientams.
Nijolė Kvietkauskaitė
Vaida Budrienė
Parduotuvių interjeras atnaujintas taip, kad pirkėjo kelionė būtų aiškiai orientuota, jis visada gerai matytų tiek specialius kainų pasiūlymus, tiek šviežio maisto kategorijų produktus. Interjere dominuoja pagrindinės „Iki“ spalvos – žalia ir geltona. Žalia spalva simbolizuoja šviežumą bei paslaugų teikimo zonas, geltona spalva indikuoja gerus kainos ir kokybės pasiūlymus – pirkėjai čia visuomet ras prekes, kurioms taikomos akcijos ir nuolaidos.
Dar vienas svarbus naujos koncepcijos bruožas – aplinkos atpažįstamumas. Šio formato parduotuvės sukurtos taip, kad aplinka būtų atpažįstama visame „Iki“ tinkle, tad nusprendus užeiti į bet kurią „Iki“ parduotuvę klientai nepasimestų – loginis kategorijų išdėstymas bus analogiškas visame tinkle, tokiu būdu užtikrinant sklandžią apsipirkimo kelionę.
Naujos koncepcijos parduotuvėse reikšmingą dalį kasų sudarys savitarnos kasos, kurias greitesniam apsipirkimui renkasi didžioji dalis klientų, įdiegti ir energiją taupantys sprendimai – LED apšvietimas bei tvaresnė šaldymo įranga.
Šiemet duris atvers net devynios tokios parduotuvės
Pasak „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, šį mėnesį duris atveria dar dvi naujos koncepcijos sostinės „Iki“ parduotuvės – „IKI Šaltinėlis“ ir „IKI Pilaitė 2“. Kitų dviejų atnaujintų parduotuvių atidarymai suplanuoti gegužę, o paskutinį metų ketvirtį pirkėjams bus pristatytos dar keturios parduotuvės.
„Kaskart pristatydami pirkėjams inovacijas, mes pradedame ir naują mokymosi etapą. Ne išimtis ir nauja parduotuvių koncepcija. Ją į rinką įvedame žinodami, ko šiandien reikia mūsų pirkėjams, tačiau visada stebime situaciją, esame pasiruošę tobulinti siūlomus sprendimus. Šiemet numatytų devynių naujos koncepcijos parduotuvių atidarymai yra pokyčių kelio pradžia. Tikime, kad pirkėjai juos priims pozityviai, o tai suteiks pagrindo tęsti parduotuvių atnaujinimo darbus ir visoje Lietuvoje“, – sako N. Kvietkauskaitė.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau tris autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.
Lietuviai vertina visą parą veikiančias parduotuves: atskleidė, ką perka naktį
Vilniuje atidaryta dar viena kiosko tipo autonominė „Iki“ parduotuvė: dirbs visą parą, taip pat ir per Velykas
„LastMile“ skelbia savo darbo laiką per Velykas
„Iki“ pirmasis imasi iniciatyvos: siūlo nemokamą stovėjimą kraunantiems elektromobilius ne darbo metu
Į parduotuves atkeliavo ilgai laukti šviežio derliaus lietuviški pomidorai
„Maisto banko“ akcijos metu „Iki“ produktų surinkta už daugiau nei 93 tūkst. Eur
Išankstiniais nekilnojamojo turto projektų valdymo ir NT paslaugų kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis, gegužę Vilniuje susitarta dėl 252 naujų butų ir...
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ praėjusiais metais ir toliau augino pardavimo pajamas, kurios didėjo 36 proc....
Vis daugiau vartotojų už prekes ar paslaugas atsiskaito naudodamiesi skaitmeninėmis piniginėmis, tokiomis, kaip „Google Pay“ ar „Apple Pay“. Mantas Užupis,...
Baltijos šalyse surengtas pirmasis teisines technologijas (angl. legal tech) kuriančių startuolių akceleratorius „Baltic legal tech sandbox“, kuriame dalyvavo 8 startuoliai...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...