Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Siekdamas įgyvendinti tvarumo principus ir paskatinti elektromobilių plėtrą, prekybos tinklas „Iki“ pirmasis ėmėsi iniciatyvos ir nusprendė neimti mokesčio už parkavimą iš tų, kurie ne darbo metu krauna elektromobilius parduotuvių „Iki“ stovėjimo aikštelėse. Tokia tvarka galios nuo 22 val. Iki 8 val.
„Visose savo veiklos srityse nuosekliai siekiame tvarumo ir įgyvendiname pokyčius, leidžiančius gyventi švaresnėje aplinkoje. Viena didžiausių aplinkai draugiškų elektromobilių plėtros kliūčių – menkas įkrovimo stotelių tinklas. Siekdami prisidėti prie šio transporto plėtros, prieš du metus pradėjome intensyviai įrenginėti tokias stoteles šalia parduotuvių. Šiandien žengiame dar vieną žingsnį ir pirmieji suteikiame elektromobilių savininkams nemokamas stovėjimo valandas kraunant elektromobilius“, – sako prekybos tinklo „IKI Lietuva“ generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė.
Lietuvos susisiekimo ministerijos duomenimis, šiuo metu Lietuvoje registruota apie 6000 elektromobilių ir yra vos 600 viešos prieigos elektromobilių stotelių. Anot specialistų, viena didžiausių elektromobilių parko plėtros problemų – tai, kad asmenims, gyvenantiems miegamuosiuose rajonuose, yra sudėtinga arti namų rasti vietą kur pasikrauti elektromobilį.
Šiuo metu parduotuvių „Iki“ stovėjimo aikštelėse visoje Lietuvoje išmanių įkrovimo sprendimų kūrėja „Inbalance grid“ jau įrengė 50 elektromobilių įkrovimo stotelių, kuriose vienu metu gali krautis 100 automobilių. Iki šių metų vidurio planuojama įrengti dar 18 įkrovimo prieigų.
„Iki šiol elektromobilių stotelės patogiausios buvo tiems, kas atvažiuoja apsipirkti ir tuo metu gali įsikrauti automobilį. Tačiau atsižvelgdami į neproporcingai augantį elektromobilių ir jų įkrovimo tinklo greitį, bei tai, kad miegamuosiuose rajonuose yra itin didelis įkrovimo stotelių deficitas, nusprendėme dar labiau palengvinti elektromobilių savininkų kasdieną ir leisti jiems krautis transporto priemones naktimis neimdami parkavimo mokesčio“, – aiškina N. Kvietkauskaitė.
Nuo šiol prekybos tinklo „Iki“ stovėjimo aikštelėse nuo 22 val. iki 8 val. nebus skaičiuojamas parkavimo laikas ir taikomas mokestis automobiliams su EA ir EV valstybiniais numeriais. Nauja tvarka galios visose prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėse, išskyrus „IKI Mindaugo“, „IKI Antakalnis“ ir „IKI Visoriai“.
„Naktiniam krovimui atvertos „Iki“ aikštelės ne tik palengvins jau esamų elektromobilių savininkų kasdienybę, bet ir paskatins dar dvejojančius. Tai puikus pavyzdys, jog elektromobilį galima eksploatuoti ir neturint asmeninės stotelės, nes apgalvotai kuriama vieša įkrovimo infrastruktūra gali patenkinti elektromobilių vairuotojų poreikius net ir tankiai apgyvendintuose rajonuose“, – sako „Inbalance grid“ vadovas Simonas Stankus.
Šiuo metu Vyriausybė imasi žingsnių, skatinančių įkrovimo stotelių plėtrą. Tačiau akivaizdu, jog norint pasiekti užsibrėžtą tikslą – iki 2030 m. sukurti bent 6000 viešos prieigos įkrovimo stotelių tinklą, būtinos ir privačios iniciatyvos.
Lietuviai vertina visą parą veikiančias parduotuves: atskleidė, ką perka naktį
Vilniuje atidaryta dar viena kiosko tipo autonominė „Iki“ parduotuvė: dirbs visą parą, taip pat ir per Velykas
„Iki“ atsinaujina iš esmės: Vilniuje pristatyta visiškai naujo dizaino ir išdėstymo „Iki“ parduotuvė
Į parduotuves atkeliavo ilgai laukti šviežio derliaus lietuviški pomidorai
„Maisto banko“ akcijos metu „Iki“ produktų surinkta už daugiau nei 93 tūkst. Eur
„Iki“ skelbia, kaip dirbs per Velykas: veiks net 3 parduotuvės
Šią savaitę svarbios Lietuvos įmonės ir organizacijos patiria dideles DDoS atakas. NATO viršūnių susitikimą priešai jau pradėjo – sako šiandien...
Naujausiame, 2022 m. Europos patentų indekse, paskelbtame Europos patentų tarnybos (EPT), Lietuva užima 24 vietą iš 39 Europos valstybių, kurios...
Siekdamas veikti tvariau kiekviename žingsnyje, prekybos tinklas „Lidl“ prekių gabenimui pradėjo naudoti biometanu varomus vilkikus. Ekspertai teigia, kad tokiu būdu...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...