Sekite naujienas

Verslas

Internetu apsiperkantys lietuviai tikisi nemokamo prekių pristatymo ir grąžinimo

Paskelbta

-

Lietuvos gyventojai – aktyviau nei kaimyninių šalių gyventojai internete ieško patrauklių prekių pasiūlymų, o galutiniam sprendimui dėl naujo pirkinio didelę įtaką daro kitų pirkėjų atsiliepimai socialinėje medijoje. Šias tendencijas atskleidė naujausias tarptautinės siuntų pristatymo grupės „Geopost“, kuriai priklauso ir „DPD Lietuva“, užsakymu atliktas tyrimas.

„Elektroninėje erdvėje apsiperkantys Lietuvos gyventojai neatsilieka nuo pasaulinių tendencijų ir kai kuriais aspektais lenkia kaimynus: esame įgudę interneto vartotojai, galintys išnaudoti šią erdvę tiek patraukliausių kainų, tiek ir išsamios informacijos apie produktą paieškoms“, – teigia „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Nori nemokamo pristatymo ir grąžinimo

2023 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) „Powerreviews.com“ atlikta apklausa atskleidė, kad prekių paieška internete ir apsipirkimas šioje erdvėje jau tapo norma: 99,5 proc. pirkėjų karts nuo karto internete ieško patrauklių prekių pasiūlymų, o 87 proc. tuo internete užsiima nuolat.

„Geopost“ atliktame tyrime paaiškėjo, kad aktyviausiai pasaulinėmis tendencijomis seka Lietuvos gyventojai – 71 proc. nuolatinių pirkėjų internete reguliariai ieško patrauklių pasiūlymų (kai tai aktualu 62 proc. Latvijos ir 55 proc. Estijos gyventojų).

Nuolatiniais pirkėjais vadinami 18–70 m. asmenys, bent kartą per mėnesį apsiperkantys internetu. Reguliariai internete apsiperka 45 proc. Latvijos, 42 proc. Estijos ir vidutiniškai 48 proc. Europos šalių gyventojų.

Visų trijų Baltijos šalių pirkėjai svarbiausiu kriterijumi perkant internetu įvardijo nemokamą produkto pristatymą, taip pat akcentuojamas ir detalus produkto aprašymas. Lietuvos gyventojai vieninteliai tarp Baltijos šalių vienu svarbiausiu kriterijumi įvardijo ir galimybę nemokamai grąžinti prekę.

„Pirkėjai nori nepatirti papildomų išlaidų, susijusių su prekės pristatymu ar grąžinimu bei siekia sutaupyti savo laiką, todėl jiems svarbu patogus ir sklandus prekės pristatymas. Internetinėje erdvėje prekiaujantiems pardavėjams gyvybiškai svarbu atsižvelgti į šiuos kriterijus, jeigu jie nori užsiauginti lojalų pirkėją“, – įsitikinęs e. komercijos ekspertas G. Bilevičius.

Atsiliepimų įtaka – vis stipresnė

Visų trijų šalių gyventojai svarbiausių priežasčių trejetuke, kurios labiausiai atbaido nuo apsipirkimo, įvardijo blogus pirkėjų atsiliepimus apie produktą socialinėje medijoje. Labiausiai atgrasančiu kriterijumi blogus atsiliepimus įvardijo po 41 proc. Lietuvos ir Latvijos bei 30 proc. Estijos reguliariai internetu apsiperkančių gyventojų.

Tą pačią tendenciją patvirtina ir pasaulinės tendencijos: „Powerreviews.com“ duomenimis, JAV pirkėjų apsisprendimui ar įsigyti iki šiol nežinomą prekę didžiausią įtaką turi kitų pirkėjų atsiliepimai apie pirkinį – šį faktorių kaip svarbiausią nurodė 74 proc. pirkėjų. 99,75 proc. pirkėjų atsiliepimus apie prekes skaito bent retkartčiais, 91 proc. tą daro reguliariai arba dažnai.

„Pastebima, kad kuo prekės vertė yra didesnė, tuo daugiau skirtingų atsiliepimų apie prekę stengiamasi perskaityti – suprantama, kad pirkėjams norisi mažiau rizikuoti įsigyjant brangesnį pirkinį ir siekiama įsitikinti tiek sandorio saugumu, tiek prekės kokybe“, – pažymi „DPD Lietuva“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Tarptautinės siuntų pristatymo grupės „Geopost“, kuriai priklauso ir „DPD Lietuva“, užsakymu atliktas tyrimas vykdytas 2023 m. gegužės 31 d. – liepos 19 d., jo metu apklausta daugiau kaip 24 tūkst. Europos gyventojų iš 22 skirtingų šalių. Lietuvoje apklausti 804 gyventojai, iš jų socialines medijas naudoja 399 gyventojai.

Naujienos

Startuoliai18 val prieš

IT egzaminas prasidėjo: startuoliai kviečia nemokamai atnaujinti technologijų žinias

Penktadienį, gegužės 17 dieną, startuoja visuotinis IT egzaminas – išskirtinis dėmesys šiemet skiriamas dirbtiniam intelektui ir kibernetiniam saugumui. IT egzaminą...

Verslas1 d. prieš

Lietuvos oro uostai ruošiasi naujo terminalo startui ir esamų erdvių pertvarkoms: skirtingiems keleivių poreikiams ieškomi maitinimo paslaugų teikėjai

Lietuvos oro uostai skelbia tarptautinį nuomos konkursą, jo tikslas – pritraukti profesionalų skirtingų formatų maitinimo paslaugų veiklą vykdantį operatorių, kuris...

Verslas2 d. prieš

Aurelijus Šveikauskas. Naujoji pramonės revoliucija. Kaip paspartinti inovacijų diegimą įmonėse

Skaitmeniniai bankai stumia iš rinkos institucinius bankus, sutelktinio finansavimo platformos rimtai konkuruoja su patyrusiais investuotojais ir skolintojais, o dirbtinis intelektas...

Nekilnojamas turtas2 d. prieš

Ieškote būsto Ispanijoje? NT specialistė įvardijo 12 priežasčių, kodėl verta rinktis Esteponos miestą

Lietuviams šluojant nekilnojamąjį turtą Ispanijoje, dažnai susiduriama su esminiu klausimu – kurį šios šalies regioną pasirinkti? Ispanijoje nekilnojamojo turto eksperte...

Verslas2 d. prieš

„Avia Solutions Group“ obligacijomis pasiskolino 300 mln. USD

„Avia Solutions Group“ aviacijos įmonių grupė išplatino 300 mln. USD vertės obligacijų emisiją. Įmonė skolinasi 5 metams už 9,75 %...

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |