Paskelbta
1 metai prieš-
Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ toliau stiprina savo vadovų komandą, prie kurios prisijungė ilgametę patirtį rinkodaroje ir komunikacijoje turinti Kristina Sušinskaitė. Ji tapo rinkodaros ir komunikacijos vadove Baltijos šalims.
K. Sušinskaitės patirtis aprėpia daugiau kaip 8 metus darbo su vietiniais ir tarptautiniais prekių ženklais teikiant jiems paslaugas tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose. Prieš ateidama dirbti į „Venipak“, ji dirbo vienoje didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų „Berta&Agency“.
Pasak „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovės Astos Raudonienės, K. Sušinskaitės sukaupta patirtis, gebėjimas matyti ir mąstyti plačiai, integruotos komunikacijos projektų valdymo patirtis ir tarptautinės komandos valdymo įgūdžiai padės sustiprinti komandą ir toliau ryškinti pranašumą itin konkurencingoje aplinkoje.
„Džiaugiamės stiprindami savo vadovų komandą ir pritraukdami į ją vis daugiau profesionalų. Neabejoju, kad Kristinos prisijungimas dar labiau sustiprins komandą ir „Venipak“ įvaizdį Baltijos regione, kartu atrasime dar daugiau perspektyvų ir neišnaudotų galimybių. Esame išsikėlę ambicingus tikslus ir tikime, jog Kristina su savo turimu patirties bagažu labai prisidės prie jų įgyvendinimo“, – teigia ji.
Naujosios rinkodaros ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigos apims rinkodaros strategijos formavimą trijose rinkose, biudžeto valdymą, rinkodaros komandos bei išorinės komunikacijos koordinavimą, rinkos tendencijų, klientų elgsenos ir konkurencinės aplinkos analizavimą bei glaudų bendradarbiavimą su kitomis komandomis įmonės viduje, išoriniais partneriais vykdant rinkodaros projektus.
Tuo tarpu A. Raudonienė koncentruosis į „Venipak“ prekės ženklo viziją, strategiją, tikslus bei uždavinius, vadovaus rinkodaros departamentui, prisidės prie bendrovės augimo, bus atsakinga už „Venipak Commerce“ prekės ženklo viziją, rinkodaros strategiją bei įgyvendinimą, bendrą įmonės rinkodaros ir reklamos strategiją.
„Venipak“ mane žavi savo energija, dinamiškumu, novatoriškumu, tad džiaugiuosi galėdama prisidėti prie tokios kompetentingos ir ambicingos tarptautinės profesionalų komandos. Prisijungiu pačiu intensyviausiu laikotarpiu, kai įsivažiuoja didieji metų išpardavimai ir kalėdinis laikotarpis, vyksta ateinančių metų planavimas. Džiugu, kad įmonės lygmenyje rinkodara ir komunikacija užima išties svarbią vietą, vyksta glaudus bendradarbiavimas tarp visų skyrių tiek sprendžiant kylančius iššūkius, tiek generuojant naujas idėjas. Tikiu, kad su tokia susitelkusia ir vizionieriška komanda galima nueiti labai toli“, – sako K. Sušinskaitė.
K. Sušinskaitė atskleidė, jog artimiausias tikslas – įsilieti į komandos jau pradėtus įgyvendinti projektus ir sėkmingai padėti juos užbaigti. „Venipak“ per šiuos metus užbaigė svarbų strateginį plėtros etapą ir paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse, taip pat buvo įsigyta Nyderlanduose veikusi el. komercijos didmenininkė.
„Komanda toliau aktyviai ieško naujų galimybių plėstis ir gerinti paslaugų kokybę, daug dirbama kuriant klientų patirtį gerinančius sprendimus, tad kitų metų planai ir tikslai – dar ambicingesni. Toliau sieksime būti dar arčiau savo kliento Baltijos šalyse – tiek verslo, tiek fizinio pirkėjo, tad visi sprendimai bus priimami pirmiausia atsižvelgiant į tikslinės auditorijos nuomonę ir poreikius, konkurencinę aplinką, rinkos tendencijas“, – teigia K. Sušinskaitė.
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Dirbtinis intelektas aptarnavimo srityje: kas stabdo proveržį ir kada jis įvyks?
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
2025-ųjų pirkėjų horoskopas: ar tavo Zodiako ženklas praturtės, ar teks skaičiuoti centus?
Švenčių užkulisiai aptarnavimo sektoriuje: kodėl svarbu nepamiršti empatijos?
Ramiai laukti Kalėdų, o ne siuntų: papasakojo, ką daryti, kad visos dovanos atkeliautų laiku
Didieji metų išpardavimai: atskleidė internete apsiperkančių lietuvių, latvių ir estų įpročius bei Baltijos regiono ypatybes Europos kontekste
Ekspertai: išlaikyti darbuotojus klientų aptarnavimo srityje tampa vis sunkiau
Tiesiausias kelias į el. pirkėjų širdis – per efektyvią rinkodarą? 5 CMO patarimai norintiems parduoti ne tik per Juodąjį penktadienį
Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir tampa...
Avionikos startuolis „WeSky“ sulaukė dar vienos rizikos kapitalo fondo „Coinvest Capital“ ir verslo angelų investicijos, kurios lėšas skirs prekės ženklo...
Verslo banko „OP Corporate Bank” Lietuvos filialas per pirmąjį metų ketvirtį gavo 8 mln. Eur pajamų, kurios išliko panašiame lygyje,...
Ieškant svajonių namų galvoje sukasi daugybė klausimų – kaip išsirinkti vietą, koks plotas turėtų būti, kaip atrasti ne tik geriausią...
„Lidl Lietuva“ tęsia aktyvią plėtrą Kaune ir pradeda darbuotojų atrankas naujai parduotuvei Šilainių mikrorajone, Baltijos gatvėje. Būsimos komandos nariams siūlomas...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...
Gyvename pasaulyje, kuriame kalbų įvairovė tampa neatsiejama kasdienybės dalimi. Dvikalbystė vaikystėje vis dažniau laikoma privalumu, o vis daugiau šeimų Lietuvoje...