Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Vos paskelbus atranką – šimtai kandidatų į 10 geidžiamų vietų. Taip prasidėjo atranka į jau antrąją „Iki“ klientų valdybą, kurią po pirmosios kadencijos sėkmės vėl buria prekybos tinklas „Iki“. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, už tokį kandidatų aktyvumą ir plūstančias anketas privalu padėkoti pirmosios valdybos nariams. Sėkmė kuria sėkmę ir įkvepia kitus prisijungti prie realių pokyčių parduotuvėse, sako ji.
„Rinkdami pirmąją valdybą, žengėme dar nematytą žingsnį Lietuvos prekybos rinkoje. Pirmieji nariai tapo istorijos pradžia ir aukštai iškėlė kartelę, ką galima pasiekti prisijungus prie šios patariamosios grupės. Jų pavyzdys ir matomi realūs pokyčiai padėjo kitiems dar geriau suprasti šio projekto vertę – todėl kasdien plaukia anketos iš visų Lietuvos kampelių, pačių įvairiausių pirkėjų grupių, kurios yra argumentuotos, įžvalgios ir motyvuotos“, – pažymi N. Kvietkauskaitė.
Matydami sėkmingai įgyvendintus pirmosios „Iki“ klientų valdybos patarimų įkvėptus darbus, pirkėjai įsitikina – „Iki“ yra tie, kurie įsiklauso į klientų nuomones. Todėl kandidatų anketose matomas didelis pirkėjų įsitraukimas ir noras veikti. Kodėl jums reikia kelionių draudimo?
„Būti arčiau savo pirkėjų – tokiu vertybiniu požiūriu grindžiame visą savo veiklą. Ar tai būtų intensyvi tinklo plėtra, kad kiekvienas greitai ir patogiai apsipirkti galėtų arčiau namų, ar asortimento papildymas aktualiais produktais, ar apsipirkimo patirties gerinimas tobulinant programėlę, savitarnos kasas ir kainų etiketes – į visas užduotis stengiamės žiūrėti pirkėjo akimis. Todėl pačių klientų įtraukimas į procesus tapo dar vienu ryškiu privalumu kovoje dėl kiekvieno kliento, ir gyventojai tą patys labai gerai mato parduotuvėse. Apsipirkti tampa dar patogiau ir lengviau – o žinant, kad pokyčius įkvėpė tokie patys kasdieniai pirkėjai, ir kiti užsidega noru tapti permainų dalimi“, – sako N. Kvietkauskaitė.
Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė, džiaugiasi, kad pirkėjai išgirdo prašymą drąsiai reikšti savo nuomonę – anketose jie pastebi ir tai, kas patinka, ir dalijasi įžvalgomis, ką reikėtų keisti. Šimtai vilniečių rinkosi tradicinėje šventėje „Business Stadium“ promenadoje
„Mūsų pirkėjai yra tokie pat įvairūs, kaip ir asortimentas mūsų lentynose – nuo laiką taupančių studentų iki senjorų, vertinančių patogumą ir aiškumą; nuo namų virtuvės šefų, gaminančių tik sau, iki šeimų maitintojų; nuo mėsos kepsnių gurmanų iki veganiškos mitybos entuziastų; nuo skubančių didmiesčių gyventojų iki miestelių bendruomenių narių. Būtent šios įvairovės ir ieškome formuodami naują klientų valdybą – kad kiekvienas „Iki“ lankytojas jaustų, jog jo balsas yra svarbus ir išgirstas. Jei perkate „Iki“ ir turite ką pasakyti – esate tas, kurio ieškome“, – kviečia G. Kitovė pildyti anketą: iki.lt/klientu-valdyba/
Ką veikia „Iki“ klientų valdyba?
„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ pirkėjų grupė, kuri teikia atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Siekis – visiems drauge tobulėti. „Iki“ klientų valdybos narių nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.
„Iki“ klientų valdyba ne dažniau nei kas antrą mėnesį renkasi į gyvus susitikimus. Jų metu susipažįsta su „Iki“ darbais bei projektais ir teikia atsiliepimus apie juos arba siūlo kitus sprendimus, kurie užtikrintų geriausias apsipirkimo sąlygas. Technologijos gali būti tvarios
Už dalyvavimą „Iki“ klientų valdybos veikloje jos nariai gauna papildomų naudų – „Iki“ dovanų kortelę net iki 200 Eur sumai už kiekvieną dalyvautą susitikimą.
Kaip dalyvauti projekte?
„Iki“ pirkėjai gali kandidatuoti į klientų valdybą pildydami anketą puslapyje iki.lt/klientu-valdyba. Ieškomi drąsūs ir originalūs, savo nuomonę išsakyti norintys žmonės, todėl atvirai dėstykite savo mintis. Kandidatuoti gali visi asmenys, sulaukę 18 metų ar vyresni.
Su atrinktais kandidatais „Iki“ susisieks asmeniškai ir pakvies pokalbiui. Numatoma, kad galutinė iš 10-ies narių naujai suformuota „Iki“ klientų valdyba darbą pradės 2025 m. gegužę. „Iki“ klientų valdybos nario kadencija – 1 metai.
Kartu su klientais „Iki“ jau nuveikė daug
Pirmoji „Iki“ klientų valdyba jau tapo įkvėpimu reikšmingiems pokyčiams, dėl kurių apsipirkti ir sutaupyti tapo dar patogiau, lengviau ir sklandžiau. Nuo krepšinio iki fechtavimo
„Visi šie pokyčiai tik patvirtina – kasdienė bet kurio pirkėjo patirtis gali virsti realia inovacija, kuria džiaugsis tūkstančiai žmonių. Todėl net nedvejokite – prisijungti prie „Iki“ klientų valdybos yra verta ir prasminga“, – sako G. Kitovė.
Anketą pildykite čia: iki.lt/klientu-valdyba/.
TV3 Lietuvoje kurs garsiausią pasaulyje verslo šou „Shark tank”
„Iki“ Kauno rajone šią savaitę atidarys pirmą naują parduotuvę šiemet
„Bumerango“ efektas „Iki“ tinkle įkvėpė naują darbdavio įvaizdžio kampaniją: kodėl darbuotojai grįžta ten, iš kur išėjo?
Nauda ir piniginei, ir aplinkai – „Iki“ didina nuolaidas pirkėjų graibstomiems produktams
Net ir rudo lukšto kiaušinius nudažysite be vargo – tik nepraleiskite vieno žingsnio
Velykinių akcijų vajus „Iki“ – šventė ir piniginei: nuo anties ir lašišos iki „premium“ braškių ir tortų – parūpintos ypač aktualios nuolaidos
Velykos – prabangios, bet nebrangios: 5 nauji šventiški receptai su žuvimi ar jūros gėrybėmis
Sezonas prasideda – duris vėl atvėrė „Iki“ autonominė parduotuvė prie Baltojo tilto, ji veiks ir per Velykas
Vilniaus šaltibarščių festivalis kviečia į rožines ėjimo varžybas: ar pavyks pasiekti naują rekordą?
„Iki“ jauniems darbuotojams siūlo unikalią galimybę – nemokamas korepetitorių paslaugas ir antrą šansą siekti svajonių
„EIKA Development“ kiek anksčiau nei buvo planuota pradeda savo valdomo projekto „Senamiesčio sodai“ statomo Seinų g. 4, II etapą. I-ajame...
Naršydami „YouTube“, dažniausiai matome tik kruopščiai išpuoselėtus vaizdo įrašus su milijonais peržiūrų. Tačiau tai tik mažytė platformos dalis. JAV mokslininkai...
Krovos ir sandėliavimo technikos bendrovė „Alwark“ praneša apie kitos „Alwark Group“ statybų, uostų krovos ir karjerų technikos bendrovės „Mobile Heavy...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo intensyvų pasiruošimą vasarai. Didžiausias Lietuvos darbdavys vasaros sezonui papildomai ieško apie 500 kolegų. Įsidarbinusiems –...
Lietuvoje vis dažniau tenka susidurti su ekstremaliais orų reiškiniais – smarkiomis liūtimis, škvalais ar krušomis. Jos ne tik trikdo kasdienį...
Elektromobilių parko augimas Lietuvoje įgauna pagreitį – „Regitros“ duomenimis, pastaruosius kelerius metus šių automobilių skaičius šalies keliuose kasmet paauga vidutiniškai...
Per pastaruosius kelerius metus sparčiai vystantis 5G ir kitiems mobiliojo ryšio tinklams, daugelis vartotojų Lietuvoje vis dar negali išnaudoti viso...
Pavasarį laukiniai gyvūnai tampa aktyvesni – prasidėjus rujos laikotarpiui, jų migracija per kelius gerokai suintensyvėja. Aplinkos apsaugos departamento (AAD) duomenimis,...
Absoliuti dauguma šalies gyventojų teigia kelyje susiduriantys su pavojingu kitų vairuotojų elgesiu. Deja, gatvėje matydami agresyviai, pavojingai manevruojančius ar apsvaigusius...