Sekite naujienas

Verslas

Nepraleiskite progos – šimtai pirkėjų jau bando patekti į antrąją „Iki“ klientų valdybą

L

Paskelbta

-

Vos paskelbus atranką – šimtai kandidatų į 10 geidžiamų vietų. Taip prasidėjo atranka į jau antrąją „Iki“ klientų valdybą, kurią po pirmosios kadencijos sėkmės vėl buria prekybos tinklas „Iki“. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, už tokį kandidatų aktyvumą ir plūstančias anketas privalu padėkoti pirmosios valdybos nariams. Sėkmė kuria sėkmę ir įkvepia kitus prisijungti prie realių pokyčių parduotuvėse, sako ji.

Reklama

„Rinkdami pirmąją valdybą, žengėme dar nematytą žingsnį Lietuvos prekybos rinkoje. Pirmieji nariai tapo istorijos pradžia ir aukštai iškėlė kartelę, ką galima pasiekti prisijungus prie šios patariamosios grupės. Jų pavyzdys ir matomi realūs pokyčiai padėjo kitiems dar geriau suprasti šio projekto vertę – todėl kasdien plaukia anketos iš visų Lietuvos kampelių, pačių įvairiausių pirkėjų grupių, kurios yra argumentuotos, įžvalgios ir motyvuotos“, – pažymi N. Kvietkauskaitė.

Matydami sėkmingai įgyvendintus pirmosios „Iki“ klientų valdybos patarimų įkvėptus darbus, pirkėjai įsitikina – „Iki“ yra tie, kurie įsiklauso į klientų nuomones. Todėl kandidatų anketose matomas didelis pirkėjų įsitraukimas ir noras veikti.

„Būti arčiau savo pirkėjų – tokiu vertybiniu požiūriu grindžiame visą savo veiklą. Ar tai būtų intensyvi tinklo plėtra, kad kiekvienas greitai ir patogiai apsipirkti galėtų arčiau namų, ar asortimento papildymas aktualiais produktais, ar apsipirkimo patirties gerinimas tobulinant programėlę, savitarnos kasas ir kainų etiketes – į visas užduotis stengiamės žiūrėti pirkėjo akimis. Todėl pačių klientų įtraukimas į procesus tapo dar vienu ryškiu privalumu kovoje dėl kiekvieno kliento, ir gyventojai tą patys labai gerai mato parduotuvėse. Apsipirkti tampa dar patogiau ir lengviau – o žinant, kad pokyčius įkvėpė tokie patys kasdieniai pirkėjai, ir kiti užsidega noru tapti permainų dalimi“, – sako N. Kvietkauskaitė.

Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė, džiaugiasi, kad pirkėjai išgirdo prašymą drąsiai reikšti savo nuomonę – anketose jie pastebi ir tai, kas patinka, ir dalijasi įžvalgomis, ką reikėtų keisti.

„Mūsų pirkėjai yra tokie pat įvairūs, kaip ir asortimentas mūsų lentynose – nuo laiką taupančių studentų iki senjorų, vertinančių patogumą ir aiškumą; nuo namų virtuvės šefų, gaminančių tik sau, iki šeimų maitintojų; nuo mėsos kepsnių gurmanų iki veganiškos mitybos entuziastų; nuo skubančių didmiesčių gyventojų iki miestelių bendruomenių narių. Būtent šios įvairovės ir ieškome formuodami naują klientų valdybą – kad kiekvienas „Iki“ lankytojas jaustų, jog jo balsas yra svarbus ir išgirstas. Jei perkate „Iki“ ir turite ką pasakyti – esate tas, kurio ieškome“, – kviečia G. Kitovė pildyti anketą: iki.lt/klientu-valdyba/

Ką veikia „Iki“ klientų valdyba?

„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ pirkėjų grupė, kuri teikia atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Siekis – visiems drauge tobulėti. „Iki“ klientų valdybos narių nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.

„Iki“ klientų valdyba ne dažniau nei kas antrą mėnesį renkasi į gyvus susitikimus. Jų metu susipažįsta su „Iki“ darbais bei projektais ir teikia atsiliepimus apie juos arba siūlo kitus sprendimus, kurie užtikrintų geriausias apsipirkimo sąlygas.

Už dalyvavimą „Iki“ klientų valdybos veikloje jos nariai gauna papildomų naudų – „Iki“ dovanų kortelę net iki 200 Eur sumai už kiekvieną dalyvautą susitikimą.

Kaip dalyvauti projekte?

„Iki“ pirkėjai gali kandidatuoti į klientų valdybą pildydami anketą puslapyje iki.lt/klientu-valdyba. Ieškomi drąsūs ir originalūs, savo nuomonę išsakyti norintys žmonės, todėl atvirai dėstykite savo mintis. Kandidatuoti gali visi asmenys, sulaukę 18 metų ar vyresni.

Su atrinktais kandidatais „Iki“ susisieks asmeniškai ir pakvies pokalbiui. Numatoma, kad galutinė iš 10-ies narių naujai suformuota „Iki“ klientų valdyba darbą pradės 2025 m. gegužę. „Iki“ klientų valdybos nario kadencija – 1 metai.

Kartu su klientais „Iki“ jau nuveikė daug

Pirmoji „Iki“ klientų valdyba jau tapo įkvėpimu reikšmingiems pokyčiams, dėl kurių apsipirkti ir sutaupyti tapo dar patogiau, lengviau ir sklandžiau.

  • Dar platesnis asortimentas. Nuo lentynose atsiradusių patogiai supakuotų paplotėlių mėsainiams – iki visiškai naujo privataus prekės ženklo „Vegavita“, kuris siūlo platų 100 proc. augalinės kilmės produktų pasirinkimą, ir apskirtai daugiau augalinės kilmės produktų.
  • Patogesnė apsipirkimo patirtis. „Iki“ akcijų komunikacija parduotuvėse tapo dar lengviau suprantama – atsirado papildomi karuliai, elektroninių kainų etikečių dizainas buvo atnaujintas į patogesnį ir aiškesnį. Didžiausiose „Iki“ parduotuvėse naujos savitarnos svarstyklės šviežių vaisių ir daržovių skyriuje gerokai pagreitina apsipirkimą kasose. Pirkėjams tapo ir dar lengviau susigrąžinti užstatą už į taromatą grąžintas gėrimų pakuotes.
  • Patobulinta lojalumo programa. Atnaujintas populiarusis „Pigintuvas“, kuriuo pasinaudoti tapo dar patogiau, greičiau, o pasiūlymų kiekis yra didesnis, nuolaidos suteikiamos aktualesnėms ir kiekvieną dieną reikalingoms prekėms.
  • Daugiau dėmesio įvairioms pirkėjų grupėms. „Iki“ įgyvendina papildomą komunikaciją senjorams, jiems skiriant daugiau dėmesio ir gerinant jų apsipirkimo patirtį. O pirkėjų itin pamėgtų teminių nuolaidų savaičių sąrašą papildė ir mažylių produktų akcijos.
  • Nuolatinės konsultacijos su svarbiausia grupe – pirkėjais. Ne viena „Iki“ klientų valdybos narių idėja virto pilotiniais bandymais parduotuvėse, jos nariai buvo įtraukiami į skirtingus apsipirkimo patirties gerinimo projektus, dalyvavo patiekalų ir šviežių gėrybių degustacijose, teikė atsiliepimus atsinaujinusiems „IKI šefai“ patiekalams ir kitaip įsitraukė į tinklo tobulinimą.

„Visi šie pokyčiai tik patvirtina – kasdienė bet kurio pirkėjo patirtis gali virsti realia inovacija, kuria džiaugsis tūkstančiai žmonių. Todėl net nedvejokite – prisijungti prie „Iki“ klientų valdybos yra verta ir prasminga“, – sako G. Kitovė.

Anketą pildykite čia: iki.lt/klientu-valdyba/.

 

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |