Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Tokijas šią savaitę alsuoja gastronomijos naujovėmis – čia vyksta 50-oji tarptautinė maisto ir gėrimų paroda „Foodex Japan 2025“. Tai viena svarbiausių Azijos verslo platformų, suburianti daugiau nei 80 000 dalyvių ir pritraukianti milijonus pirkėjų iš viso pasaulio. Šiemet tarp jų – ir pirmą kartą čia prisistatantys „Vičiūnų“ įmonių grupės atstovai.
Žingsnis į naują rinką
Kovo 11–14 dienomis, Tokijo parodų centre „Tokyo Big Sight“, vykstanti paroda yra unikali galimybė įmonėms pristatyti naujausias tendencijas, inovatyvius produktus ir užmegzti strateginius ryšius su Azijos verslo partneriais. „Vičiūnų“ grupės atstovai į šį renginį atvyko su aiškia misija – pristatyti Europoje jau daugiau nei 30 metų pripažintą „Viči“ produkciją ir įsitvirtinti konkurencingoje Japonijos rinkoje.
Lietuvos skoniai po bendru stogu
Šiemet „Vičiūnų“ grupė prisistato bendrame stende su „Litfood“ organizacija, kur kartu su kitais garsiais lietuviškais prekių ženklais reprezentuoja šalies maisto pramonę. Pasak įmonės atstovų, tai – strategiškai svarbus žingsnis, padedantis stiprinti Lietuvos įvaizdį kaip aukštos kokybės maisto produktų tiekėją.
„Nors turime savo erdvę, veikiame po bendra „Litfood“ vėliava – tai suteikia mums daugiau galimybių būti matomiems ir pritraukti potencialius partnerius“, – sako „Vičiūnų“ grupės atstovai.
Japoniškas testas „Viči“ produkcijai
Į Japoniją „Vičiūnų“ grupė atvežė savo populiariausius ir geriausiai vertinamus produktus: surimį, skumbrę, lašišą bei tradicinę Azijos virtuvės pažibą – „Gyoza“ koldūnus. Tai – strateginis sprendimas, atsižvelgiant į Japonijos maisto kultūrą, kurioje žuvies gaminiai užima ypatingą vietą.
Lankytojų susidomėjimas „Viči“ produkcija jau dabar rodo, kad pasirinkimas buvo teisingas – dalyviai aktyviai ragauja ir domisi gaminių kokybe, o tai – svarbus žingsnis siekiant įsitvirtinti Azijos rinkoje.
Derybos už parodos ribų
„Foodex Japan 2025“ paroda yra tik vienas iš svarbių „Vičiūnų“ grupės tikslų šios viešnagės metu. Įmonės atstovai taip pat suplanavę susitikimus su potencialiais klientais ir partneriais, siekdami ilgalaikių bendradarbiavimo galimybių.
„Vičiūnų“ grupė didžiuojasi savo komanda, kuri pristato mūsų gaminius vienoje didžiausių Japonijos parodų. Tai ne tik įmonės, bet ir visos Lietuvos maisto pramonės sėkmės žingsnis į tarptautines rinkas.
Parodos organizatoriai skaičiuoja, kad šiemet parodoje dalyvauja daugiau nei 3 000 įmonių iš 70 pasaulio šalių, todėl konkurencija dėl dėmesio – milžiniška. „Vičiūnų“ komanda tiki savo produktų kokybe ir yra pasiruošusi įrodyti, kad europietiškos gaminių tradicijos gali užkariauti ir reiklios Japonijos rinkos pirkėjų širdis.
„Viči“ ir ASMI partnerystė: lietuviški surimio užkandžiai su Aliaskos kokybės ženklu jau mūsų parduotuvių lentynose
„Vičiūnų grupės“ triumfas pasaulinėje arenoje: trys prestižiniai apdovanojimai Barselonos jūros gėrybių parodoje
„Vičiūnų grupės“ debiutas tarptautinėje „SIAL Canada 2025“ parodoje
„Vičiūnų grupė“ žengia į JAV rinką – naujai įsteigta įmonė stiprina globalias ambicijas
„Viči“ užkariauja JAV rinką: komanda pasirodė didžiausioje jūros gėrybių parodoje Bostone
„Viči“ triumfas Jungtinėje Karalystėje: apdovanojimas už geriausią jūros gėrybių produktą 2025
„Vičiūnų grupės“ naujasis surimio produktas „Big Stick“: ambicinga kampanija, kuri nustebins Jungtinėje Karalystėje
Šventės be rūpesčių: greiti, lengvi ir skanūs receptai!
„Vičiūnų grupė“ dalyvauja didžiausioje pasaulyje maisto inovacijų parodoje „Sial Paris“
Nuo šiol elektromobilių vairuotojai bendrovės „Enefit“ viešojo įkrovimo tinklo stotelėse gali dar patogiau atsiskaityti už paslaugas – naudojantis įprastomis banko...
Nuskaityti, bet nekaupti – būtent tokiu principu veikia dirbtiniu intelektu paremta technologija savitarnos kasoms, kuri nuskaito pirkėjo amžių. Julius Stulpinas,...
Lietuvoje moterų yra daugiau nei vyrų, tačiau vos trečdaliui verslų vadovauja moterys, o startuolius jos kuria dar rečiau – Inovacijų...
Kaune vykusi „Demo day”, skirta Tech-Park Kaunas vykdomų preakceleravimo programų dalyviams, tapo išbandymu perspektyviems jaunojo verslo kūrėjams. Medicinos ir skaitmeninių...
Vilniuje kylantis verslo centras „Hero“ siunčia aiškią žinutę rinkai – biurų administravimas gali būti modernus, skaidrus, patogus ir orientuotas į...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...