Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Jungtinėje Karalystėje „Vičiūnų grupės” vardas skamba jau nuo 2017 metų, o per šį laikotarpį „Viči” prekės ženklo produktai atrado savo vietą britų kasdienybėje. Siekdama dar labiau sustiprinti savo pozicijas rinkoje, įmonė dar 2024 rudenį pristatė įspūdingą naujieną – „Viči Big Stick”. Tai net 60 gramų sverianti surimio lazdelė, kuri tapo puikiu pasirinkimu aktyviam miesto gyventojui.
Patogus sprendimas greito maisto rinkai
„Big Stick” buvo specialiai sukurtas Jungtinės Karalystės rinkai, kur itin populiari „Food To Go” koncepcija – patogūs, greitai pasiekiami ir subalansuoti maisto produktai. Netrukus po pristatymo produktas pasirodė populiarių prekybos tinklų ALDI ir ASDA lentynose, o jo reklama praeitų metų rudenį sužibėjo net Anglijos futbolo stadionuose, kur žiūrovų akys krypo į dinamiškas LED ekranų juostas.
Plati reklaminė kampanija – didesniam matomumui
Siekiant dar didesnio „Big Stick” atpažįstamumo, šiemet vasarį startavo itin intensyvi reklaminė kampanija, apimanti tiek skaitmeninę, tiek fizinę erdvę. Produktas itin aktyviai reklamuojamas interneto platformose, socialiniuose tinkluose, o jo vizualai puikuojasi autobusų stotelėse ir net ant pačių dviaukščių autobusų. Tokia plati reklaminės kampanijos strategija padeda ne tik didinti „Big Stick” populiarumą, bet ir stiprina viso „Viči” prekės ženklo pozicijas Jungtinėje Karalystėje.
Ne tik produktas, bet ir maisto kultūra
Tačiau kampanija neapsiriboja vien reklaminiais klipais ir vizualais. „Vičiūnų grupė” siekia edukuoti vartotojus apie surimio naudą, skirtingus jo panaudojimo būdus bei receptus. Todėl suplanuota ir straipsnių serija, kuri supažindins britus su kokybiškais ir subalansuotais maisto pasirinkimais.
Didžiulis žingsnis link tarptautinės sėkmės
Jungtinė Karalystė yra viena iš prioritetinių tarptautinių „Vičiūnų grupės” rinkų, o tokie inovatyvūs produktai kaip „Big Stick” įrodo, kad lietuviškas prekės ženklas gali sėkmingai konkuruoti ir dominuoti tarp pasaulinio lygio prekių ženklų vardų.
„Vičiūnų” įmonių grupė tikisi, kad „Big Stick” taps ne tik skaniu pasirinkimu britų pietums, bet ir reikšmingu žingsniu plečiant „Viči” prekinio ženklo žinomumą tarptautinėje rinkoje.
„Viči“ ir ASMI partnerystė: lietuviški surimio užkandžiai su Aliaskos kokybės ženklu jau mūsų parduotuvių lentynose
„Vičiūnų grupės“ triumfas pasaulinėje arenoje: trys prestižiniai apdovanojimai Barselonos jūros gėrybių parodoje
„Vičiūnų grupės“ debiutas tarptautinėje „SIAL Canada 2025“ parodoje
„Vičiūnų grupė“ žengia į JAV rinką – naujai įsteigta įmonė stiprina globalias ambicijas
„Viči“ užkariauja JAV rinką: komanda pasirodė didžiausioje jūros gėrybių parodoje Bostone
„Viči“ triumfas Jungtinėje Karalystėje: apdovanojimas už geriausią jūros gėrybių produktą 2025
Tokijas tampa durimis į Aziją: „Vičiūnų grupė“ dalyvauja prestižinėje „Foodex Japan 2025“ parodoje
Šventės be rūpesčių: greiti, lengvi ir skanūs receptai!
„Vičiūnų grupė“ dalyvauja didžiausioje pasaulyje maisto inovacijų parodoje „Sial Paris“
Pagaliau atėjusi vasariška šiluma įpūtė nemažai optimizmo ūkininkams. Nors praslenkančios liūtys nuskalbia tai vieną, tai kitą šalies regioną, žemės ūkio...
Prasidėjusi vasara žymi atostogų kelionių pradžią, kuomet nemaža gyventojų dalis planuoja vykti ilsėtis ar pramogauti į užsienio šalis. Keliautojai vis...
Lietuviai vis dažniau draudžia ne tik būstą ar automobilį, bet ir rečiau sutinkamus objektus – nuo greičio matuoklių, vėjo jėgainių...
Pirmasis darbas arba savanoriška praktika vasarą jaunimui gali ne tik padėti apsispręsti dėl ateities, bet ir tapti svarbia pamoka, kaip...
Pasiruošimas mokyklai gali tapti tikru iššūkiu ir tėvams, ir vaikams. Dažnas vaikas prieš eidamas į pirmąją klasę lanko vaikų darželį,...