Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Dirbtinio intelekto (DI) agentai vis geriau atlieka užduotis, keisdami verslo procesus, ir vartotojų įpročius. Vienas iš pavyzdžių „Hostinger“ klientams prieinamas įrankis „Kodee“, kuris iš dirbtinio intelekto asistento išaugo į virtualų administratorių, gebantį už žmones atlikti šimtus techninių užduočių. Įmonė skaičiuoja, kad šiandien jis be žmogaus įsikišimo išsprendžia 75 proc. visų klientams kylančių klausimų, o pačiai bendrovei per artimiausius 12 mėnesių sutaupys bent 9 mln. eurų.
Asmeninis agentas – kiekvienam klientui
„Kodee“, kaip virtualiu asistentu, bendrovės klientai buvo įpratę naudotis jau kurį laiką. Jis padėdavo rasti reikiamą informaciją, leidžiančią lengviau naudotis hostingo paslaugomis. Tačiau per pastaruosius mėnesius „Kodee“ išaugo į šį tą daugiau.
„Kalbame ne apie eilinį patobulinimą, o apie kokybinį šuolį, kuris klientams leidžia be jokių techninių žinių, paprasčiausiai susirašinėjant su dirbtinio intelekto agentu atlikti daugelį užduočių, kurios įprastai yra valdomos per mūsų vartotojo sąsają. Žvelgiant iš kliento perspektyvos – tai beveik tas pats, kas turėti 24 valandas per parą pasiekiamą profesionalų administratorių, gebantį nebe paprasčiausiai pasakyti „kaip“, bet norimą veiksmą atlikti už vartotoją“, – sako „Hostinger“ produktų ir technologijų vadovas Giedrius Zakaitis.
Šiandien šis dirbtinio intelekto įrankis jau gali pats atlikti daugiau nei 350 užduočių, susijusių su interneto svetainių, serverių, domenų ir kitų paslaugų priežiūra bei valdymu. Tarp jų – svetainių perkėlimas į naujus serverius, atsarginių kopijų kūrimas, turinio generavimas, tinklaraščio straipsnių rašymas, prekybos ataskaitų rengimas, SEO atnaujinimai, svetainių saugumo palaikymas, domenų registravimas ir mokėjimų valdymas.
Specialistų įsikišimo reikia vis rečiau
Vien per rugpjūtį atnaujintas „Kodee“ su vartotojais bendravo 750 tūkst. kartų. Savarankiškai DI pagalba išspręstų klausimų skaičių, lyginant su metų pradžia, padidino nuo 50 proc. iki 75 proc. Be to, trumpėja laikas, per kurį klientai gauna reikiamą pagalbą. Dirbtinio intelekto agento dėka klientų klausimai dabar vidutiniškai išsprendžiami vos per 9 sekundes, o į 93 proc. visų užklausų atsakoma per mažiau nei 2 minutes.
„Bendraudami su „Kodee“, vartotojai dažnai nesupranta, kad susirašinėja ne su žmogumi, o dirbtiniu intelektu. Juos aiškiai informuojame, kad užklausas atsako DI. Šis įrankis pasižymi plačiu konteksto suvokimu ir neapsiriboja tik gerai apibrėžtų užduočių atlikimu. Pavyzdžiui, klientui pateikus tik interneto svetainei suteiktą „Google“ patvirtinimo kodą, „Kodee“ nedelsiant pasiūlė įtraukti įrašą į domenų vardų sistemą (DNS). Tiesą sakant, agento nuovokumas stebina ir mus pačius“, – sako G. Zakaitis.
Sutaupo ir įmonė, ir jos klientai
Toks efektyvumas ne tik taupo bendrovės klientų laiką, gerina jų patirtis ir leidžia lengviau pasiekti savo tikslų internete, bet ir didina pačios kompanijos efektyvumą. Vien per rugpjūtį „Kodee“ leido sutaupyti 750 tūkst. eurų. Per metus prognozuojami sutaupymai gali viršyti 9 mln. eurų. DI perima rutinas
Klientų aptarnavime vis labiau įsigalinant DI, vis daugiau mūsų klientų sėkmės specialistų pereina į naujas, įdomesnį darbą ir daugiau iššūkių bei savirealizacijos galimybių suteikiančias roles. Per šiuos metus tokių pozicijų skaičius mūsų įmonėje sumažėjo maždaug 20 proc. Įvertinant spartų kompanijos augimą, jei neturėtume „Kodee“, šiuo metu mums reikėtų maždaug 700-800 klientų sėkmės specialistų. Kontekstui – „Kodee“ prižiūri ir tobulina vos 14 žmonių komanda“, – sako G. Zakaitis. „Hostinger“ klientų skaičius perkopė 2 milijonus
Anot jo, didesnis efektyvumas sprendžiant klientams kylančius klausimus, leidžia užtikrinti patrauklias produktų kainas, greitesnį aptarnavimą, lankstesnes, patogesnes ir inovatyvesnes paslaugas. Tad, su „Kodee“ taupydama pati, įmonė tuo pačiu taupo klientų laiką ir pinigus. Milijonai kibernetinių grėsmių Lietuvoje
Bendrovė savo klientams jau yra pasiūliusi ir daugiau DI inovacijų, tarp kurių – e. rinkodaros įrankis „Hostinger Reach“, no-code interneto svetainių kūrimo platforma „Hostinger Horizons“, svetainių kūrimo įrankis „Hostinger Website Builder“ ir kitus įrankius. 2024 m. „Hostinger“ pajamos augo 65 proc. iki 182 mln. Eur
„Hostinger“ tarp Europos augimo lyderių: specialiame „Financial Times“ reitinge atiteko antroji vieta
Naujasis karalius? GPT-5 atvyksta įkaitusioje dirbtinio intelekto arenoje
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
Startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ valdybos pirmininku išrinktas Mantas Katinas
„Hostinger“ žengia į naujienlaiškių rinkodaros sritį: pristatė dar vieną dirbtinio intelekto sprendimą smulkiam verslui
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
2024 m. „Hostinger“ pajamos augo 65 proc. iki 182 mln. Eur
Internetinių programėlių kūrimas be programavimo įgūdžių: „Hostinger Horizons“ DI įrankis dabar prieinamas visiems
„Hostinger“ ir MO muziejus sujungia jėgas: kartu kurs nepamirštamas patirtis darbuotojams!

Dar visai neseniai sutelktinis finansavimas Lietuvoje daugeliui asocijavosi su nišiniu sprendimu, buvo siejamas su mažesnio masto vystytojais – tais, kurie...
Ar kada nors susimąstei, ką reiškia prarasti viską, ką turi – ir vis tiek stotis iš naujo? Tai istorija, kurią...
Lietuvoje įkurta „Hostinger“ yra tarp didžiausią ilgalaikį augimą Europoje demonstruojančių kompanijų. Verslo leidinio „Financial Times“ kartu su statistinių duomenų platforma...
Airijoje registruota „Avia Solutions Group“, didžiausia pasaulyje ACMI paslaugas teikianti aviacijos įmonių grupė, praneša statanti naują biurų pastatą didžiausiame pasaulyje oro...
Kai „Google“ pristatė dirbtinio intelekto funkciją „AI Overviews“, pasikeitė internetinės paieškos taisyklės – prekių ženklų matomumo internete logika tapo visai...
Norint dar suspėti susiorganizuoti rudens atostogas, pats metas ieškoti paskutinės minutės kelionių pasiūlymų. Tačiau specialistai įspėja, kad šia situacija pasinaudoja...
Dirbtinis intelektas (DI) vis labiau įsigali kasdieniame gyvenime, taip pat – ir vykdant informacijos paiešką. Ekspertų teigimu, informacijos paieška pasitelkus...
SEB bankas įspėja, kad finansiniai sukčiai Lietuvoje taiko naują apgavystę – „Telegram“ ir kitose susirašinėjimo platformose kviečia gyventojus greitai užsidirbti,...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...