Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

Ar DI naudojimas yra sukčiavimas? Kaip atsakingai naudoti DI mokykloje

L

Paskelbta

-

Dirbtinis intelektas (DI) yra galingas įrankis, galintis padėti atliekant akademinius darbus, tačiau gali kilti klausimų, kaip jį naudoti atsakingai, kad gautumėte reikiamą pagalbą, nepažeisdami taisyklių ar nesukčiaudami.

Reklama

Šiame straipsnyje aptariame 11 būdų, kaip naudoti DI mokymosi procese, ir pateikiame pavyzdžius, kaip tai padaryti patiems.

Atminkite, kad visada geriausia pasiteirauti dėstytojo arba peržiūrėti jo taisykles ir gaires dėl DI naudojimo kursiniuose darbuose. Kiekvienas dėstytojas turi skirtingus parametrus ir apibrėžimus, kas laikoma sukčiavimu. Laikykitės dėstytojo ar įstaigos gairių ir skaidriai nurodykite, kokius įrankius ir užklausas naudojote savo darbuose.

Kas yra DI?

DI reiškia technologiją, kuri gali analizuoti informaciją, generuoti tekstą ir atlikti užduotis, paprastai reikalaujančias žmogaus intelekto. DI įrankiai naudoja algoritmus ir didžiulius duomenų kiekius, kad atpažintų modelius, darytų prognozes ir padėtų rašyti, tyrinėti bei spręsti problemas. Akademinėje aplinkoje DI gali padėti generuoti idėjas, organizuoti turinį ir gerinti rašymo aiškumą – tačiau, kaip ir bet kuris įrankis, jis turi būti naudojamas atsakingai, kad palaikytų, o ne pakeistų jūsų mąstymą ir darbą.

Ar DI naudojimas yra sukčiavimas?

Kas laikoma sukčiavimu, iš dalies yra subjektyvu ir priklauso nuo jūsų mokyklos taisyklių bei gairių. Taip pat tai priklauso nuo užduoties tipo ir to, kaip naudojate technologiją. Vienas dėstytojas gali skatinti naudoti DI kaip tyrimų ar struktūrizavimo įrankį, kad susipažintumėte su įprastais profesinėmis aplinkomis naudojamais darbo srautais, o kitas gali norėti, kad pirmieji juodraščiai būtų pagrįsti jūsų pačių mąstymu, intuicija ar kūrybiškumu. Rašydami akademinėje aplinkoje, visada laikykitės savo įstaigos ir dėstytojo DI naudojimo taisyklių, paprastai nurodytų kurso programoje ar akademinio sąžiningumo gairėse.

carvertical VIN patikra

Skaitykite toliau, kad sužinotumėte praktinius būdus, kaip atsakingai naudoti DI, kad pagerintumėte rašymo ir mokymosi procesą, neperžengdami akademinio nesąžiningumo ribos.

Kaip išvengti sukčiavimo naudojant DI

Yra daugybė DI rašymo užduočių, kurias galite atlikti, kurios nesusijusios su plagiatu ir nelaikomos netinkamu technologijos naudojimu. DI ypač naudingas ankstyvuosiuose rašymo etapuose, tokiuose kaip idėjų kūrimas ir struktūrizavimas, taip pat vėlesniuose etapuose, tokiuose kaip peržiūra ir citavimas. Dirbtinis intelektas rašo tekstus

Jei naudojate DI savo darbe, rekomenduojame būti skaidriems. Tinkamas atskleidimas, atribucija ar citavimas, kur tai taikoma, padeda išlaikyti pasitikėjimą ir patikimumą. Geriausias būdas parodyti savo darbą ir įrodyti originalumą yra naudojant „Grammarly Authorship“, kad galėtumėte sekti savo rašymo istoriją, peržiūras ir pakeitimus. Įjunkite šią funkciją prieš pradėdami dirbti su užduotimi, kad turėtumėte aiškų rašymo proceso įrašą. Šią ataskaitą galite pateikti dėstytojui arba naudoti ją, kad įgytumėte įžvalgų apie savo procesą ir suprastumėte, kaip naudojate DI.

Patarimas: Naudokite „Grammarly Authorship“, kad parodytumėte, kaip vystėsi jūsų rašymas, ir pabrėžtumėte savo originalų darbą.

11 būdų, kaip naudoti DI nesukčiaujant

  1. Idėjų generavimas
    Nežinote, apie ką rašyti? Galite paprašyti DI padėti sugalvoti idėjų. Pavyzdžiui, esė temos gali būti abstrakčios, ir nieko baisaus paprašyti DI padėti suformuluoti naudingą, siauresnę tezę, kaip paprašytumėte draugo ar mokytojo padėti sugalvoti, apie ką rašyti. Nepamirškite į DI užklausą įtraukti užduoties gairių, kad DI generuotų tinkamas idėjas.
  2. Santraukos
    Ne visada lengva parašyti santrauką. Akademiniai šaltiniai gali būti pernelyg sudėtingi, todėl sunku sutrumpinti visą informaciją. DI gali padėti, nes jis gali „perskaityti“ tūkstančius puslapių per kelias akimirkas.
    DI santraukos gali būti naudojamos dviem būdais. Pirma, jis gali apibendrinti šaltinius, kuriuos svarstote naudoti. Jei neturite laiko perskaityti kiekvieną šaltinį prieš nuspręsdami, ką naudoti, DI santraukos padės pasirinkti geriausius. Antra, galite naudoti DI, kad išdėstytumėte pagrindinius kūrinio punktus, jei reikia apie tai rašyti savo tekste. Tai padeda nustatyti pagrindinius punktus ir gali pasiūlyti glaustiausią formuluotę.
  3. Tyrimų rekomendacijos
    Kitas naudingas pagalbininkas ieškant šaltinių yra DI rekomendacijos. Jei naudojate užklausą, pvz., „Kokios yra geriausios/tikslios/prieštaringiausios knygos apie…“, DI gali naršyti virtualioje bibliotekoje ir pateikti sąrašą, laikomą geriausiais šaltiniais tam tikra tema. Tai suteikia jums pranašumą ruošiant šaltinius.
  4. Struktūros
    Žinojimas, kaip sudaryti struktūrą, gali suteikti jūsų darbui reikalingą tvarką. Bet jei nesate tikri, kaip organizuoti skyrius, galite paprašyti DI pagalbos. Kartais teks paaiškinti viską, ką norite įtraukti, o tai sudaro gana ilgą užklausą, bet DI gali sutvarkyti jūsų punktus logiškiausia ir organizuočiausia seka. Tai tinka tiek mokslinio darbo, tiek esė struktūrai.
  5. Parafrazavimas
    DI naudojimas nesukčiaujant gali padėti išvengti kitų sukčiavimo formų. Parafrazavimas yra tada, kai perrašote kito žmogaus idėjas savo žodžiais, ir tai būtina įtraukiant šaltinius, nebent norite, kad jūsų darbas būtų sudarytas tik iš tiesioginių citatų.
    Kartais parafrazavimas gali būti varginantis, ypač kai originalus autorius, atrodo, parinko tinkamus žodžius. Nedvejodami paprašykite DI pagalbos; tiesiog naudokite jį idėjoms, o ne kopijuokite ir įklijuokite tai, ką jis sako. Jei norite parafrazuoti, turite tai pagrįsti citata, kad atiduotumėte pagarbą originaliam autoriui.
  6. Pavyzdžiai tekste
    Ar kada nors puikiai supratote kažką, bet, kai reikia, negalite sugalvoti jokių pavyzdžių? DI gali akimirksniu pateikti vieną ar du pavyzdžius. DI sugeneruoti pavyzdžiai gali būti naudingi pašalinant jūsų asmeninius šališkumus arba tiesiog sugalvojant tai, kas geriausiai iliustruoja koncepciją.
  7. Korektūra
    Vienas DI įrankis, kuris egzistuoja jau seniai, yra galimybė peržiūrėti jūsų tekstą, tikrinant rašybos klaidas, gramatikos klaidas ir netinkamai padėtą ar trūkstamą skyrybą. DI naudojimas, kad jūsų rašymas būtų be klaidų, visada yra gera idėja. Tos mažos klaidos gali būti sunkiai pastebimos, bet gali kainuoti, kai kalbama apie jūsų pažymius.
  8. Peržiūros ir pasiūlymai
    Visapusiški DI įrankiai taip pat gali patikrinti jūsų gramatiką ir rašybą. Baigus rašymo projektą, visas pirmasis juodraštis gali būti greitai patikrintas nuo pradžios iki pabaigos. Galite net naudoti DI, kad patobulintumėte atskirus sakinius, jei nerimaujate, kad jie nuobodūs ar pertekliniai.
    Tik būkite atsargūs, kokį DI naudojate. Šioje vystymosi stadijoje DI žinomas dėl klaidų, todėl naudokite patikimą įrankį rašybai ir gramatikai, pvz., „Grammarly“.
  9. Grįžtamasis ryšys
    Galite paprašyti DI „perskaityti“ jūsų baigtą darbą, kad gautumėte ankstyvą grįžtamąjį ryšį ir pasiruoštumėte auditorijos reakcijoms.
    Ypatingai DI grįžtamasis ryšys puikiai tinka stiprinant jūsų argumentus. DI gali analizuoti jūsų darbą ir pateikti kontrargumentus, kurie gali susilpninti jūsų poziciją. Jei juos pastebėsite pakankamai anksti, galite įtraukti juos į savo rašinį ir paneigti arba kitaip adresuoti. Taip pat DI gali nurodyti trūkstamas jūsų argumento dalis, kurias galima pridėti antrajame juodraštyje.
  10. Citatos rašymas
    Naudojant akademinį formatą, pvz., MLA, APA ar Chicago, reikalingos tinkamos citatos. Tačiau kiekvienas stiliaus vadovas turi savo taisykles, todėl žinoti teisingą citavimo formatą kiekvienam gali būti sunku. Dabar galite tiesiog paprašyti DI sukurti citatą konkrečiam šaltiniui. Jums net nereikia įtraukti visos šaltinio informacijos; DI gali ją „susirasti“ internete. Tik būtinai dar kartą patikrinkite.
  11. Mokymosi priemonės
    Galiausiai, DI gali būti naudojamas padėti mokytis. Galite paprašyti DI sugeneruoti mokymosi priemones, tokias kaip kortelės ar viktorinos, arba paprastais žodžiais paaiškinti sudėtingas koncepcijas, su kuriomis turite problemų. Jei norite fizinių medžiagų, gali tekti jas atsispausdinti ar užsirašyti patiems, bet net ir tokiu atveju DI gali pateikti patikimą planą.

DI naudojimo be sukčiavimo pavyzdžiai

Struktūra

Užklausa:

Sukurk trijų puslapių darbo apie fotosintezę dumbliuose struktūrą.

DI rašymas:

I. Įvadas
A. Fotosintezės apibrėžimas
B. Fotosintezės svarba dumbliuose
II. Fotosintezės procesas
A. Šviesos priklausomos reakcijos
B. Šviesos nepriklausomos reakcijos
III. Veiksniai, turintys įtakos fotosintezei dumbliuose
A. Šviesos intensyvumas
B. Temperatūra
C. Anglies dioksido koncentracija
IV. Fotosintezės dumblėse pritaikymai
A. Biokuro gamyba
B. Anglies surinkimas ir saugojimas
V. Išvada
A. Pagrindinių punktų apžvalga
B. Būsimų tyrimų galimybės

Idėjų generavimas

Užklausa:

Kokios yra geros temos argumentinei esė apie prieštaringą idėją?

DI rašymas:

Renkantis temą argumentinei esė apie prieštaringą idėją, svarbu atsižvelgti į įvairius veiksnius. Keletas gerų temų gali būti diskusijos apie ginklų kontrolės įstatymus, marihuanos legalizavimą ar socialinių tinklų poveikį visuomenei. Kitos galimos temos gali būti mirties bausmė, abortai ar klimato kaita.

Galiausiai geriausia tema priklausys nuo jūsų interesų, auditorijos ir konkrečių užduoties reikalavimų. Svarbu pasirinkti temą, kuri jums aistringa ir kurią jaučiate stipriai ginant, bet taip pat tokią, kuri yra gerai ištirta ir pagrįsta įrodymais. Atidžiai apsvarstę ir ištyrę, galite pasirinkti temą, kuri sudomins ir iššūkį kels jūsų skaitytojams, tuo pačiu demonstruodami jūsų, kaip rašytojo ir kritinio mąstytojo, įgūdžius. Kaip teisingai rašyti CV

Parafrazavimas/santraukos

Užklausa:

Parafrazuok „būti ar nebūti“ monologą iš „Hamleto“.

DI rašymas:

Ar geriau egzistuoti, ar neegzistuoti – tai sunkus klausimas. Ar verta kentėti likimo smūgius, ar stoti prieš bėdų jūrą ir jas užbaigti kartą ir visiems laikams? Mirti, miegoti – ir tame miege galbūt sapnuoti geresnį gyvenimą anapus šio mirtingo kūno. Bet kokie sapnai gali ateiti tame miege, kai atsikratysime šio mirtingo kūno, priverčia mus stabtelėti…

Pabaigos mintys

Kai naudojamas apgalvotai, DI yra galingas mokymosi draugas, kuris gali padėti generuoti ir tobulinti idėjas, peržiūrėti rašymą ir net cituoti šaltinius. Bet jis niekada neturėtų pakeisti jūsų kritinio mąstymo ir kūrybinės išraiškos. Kad naudotumėte DI nesukčiaudami, praktikuokite skaidrumą, įtraukite tinkamas citatas savo darbe ir visada veikite pagal savo įstaigos gaires.

„Grammarly“ padeda laikytis šių geriausių DI praktikų, išlaikydami atsakingą naudojimą ir akademinį sąžiningumą mūsų produkto esmėje. Mūsų originalumo funkcijos, tokios kaip plagiatų ir DI aptikimas, padeda užtikrinti, kad jūsų rašymas būtų tinkamai cituotas ir originalus, o „Grammarly Authorship“ leidžia sekti jūsų procesą, parodyti savo darbą ir įrodyti jūsų originalumą.

DI be sukčiavimo DUK

Ar DI naudojimas laikomas sukčiavimu?

Kas laikoma sukčiavimu, iš dalies yra subjektyvu ir priklauso nuo jūsų mokyklos taisyklių bei gairių. Taip pat tai priklauso nuo užduoties tipo ir to, kaip naudojate technologiją. Visada laikykitės savo įstaigos ir dėstytojo DI naudojimo taisyklių. Verslo idėjos internetu

Jei naudojate DI, šios geriausios praktikos padės laikytis akademinio sąžiningumo:

  • Atskleiskite, kaip ir kada naudojate DI, su citata. „Grammarly“ gali akimirksniu sugeneruoti DI citatas APA, MLA ir Chicago stiliais.
  • Patikrinkite savo dokumentą dėl plagiatų ar atvejų, kai tekstas gali skambėti kaip DI sugeneruotas. Mes siūlome nemokamą plagiatų ir DI aptikimą, kad galėtumėte įsitikinti, jog jūsų darbas yra tinkamai cituotas ir originalus.
  • Sekite savo rašymo procesą su „Grammarly Authorship“, kad galėtumėte parodyti savo darbą ir įrodyti originalumą.

Ar dėstytojai gali matyti, ar naudojote DI?

Dėstytojai gali naudoti DI aptikimo įrankius, pvz., „Grammarly“ DI detektorių, kad patikrintų, ar tekstas buvo sugeneruotas DI. Tačiau DI aptikimas ne visada yra tikslus. Šie įrankiai kartais gali klaidingai identifikuoti DI sugeneruotą turinį kaip žmogaus parašytą arba žmogaus rašymą kaip DI sugeneruotą. CV rašymas

Todėl skaidrumas yra esminis. Norėdami išvengti bet kokios painiavos ar galimų akademinio sąžiningumo problemų, geriausia cituoti DI naudojimą, jei jį naudojote savo darbui. „Grammarly Authorship“ taip pat gali padėti sekti, kaip jūsų rašymas buvo sukurtas, suteikdamas matomumą į jūsų rašymo procesą ir užtikrindamas, kad jūsų darbas išliktų autentiškai jūsų.

Ar DI naudojimas yra akademinis nesąžiningumas?

DI naudojimas savaime nėra akademiškai nesąžiningas, bet tai priklauso nuo to, kaip jį naudojate, ir nuo jūsų įstaigos ar dėstytojų taisyklių. Jei DI sugeneruotas turinys pateikiamas kaip visiškai jūsų be pripažinimo, tai gali būti laikoma plagiatu ar netinkamu elgesiu. Kad išliktumėte akademinio sąžiningumo ribose, visada laikykitės dėstytojo gairių, cituokite DI, kai reikia, ir naudokite įrankius, tokius kaip „Grammarly Authorship“, kad išlaikytumėte skaidrumą. Dirbtinis intelektas knyga

Turinys priklauso: grammarly.com

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |