Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
By
RobertaBalenciaga – tai ne tik prabangos mados prekės ženklas, bet ir inovacijų lyderis, drąsiai eksperimentuojantis su naujomis technologijomis. Pastaraisiais metais mada ir dirbtinis intelektas (DI) vis dažniau susipina, keičiant tiek kūrybos, tiek rinkodaros, tiek pirkimo procesus. Bet kaip Balenciaga pritaiko DI savo veikloje, ir ar tai gali pakeisti mados industriją?
Balenciaga garsėja savo netikėtais dizaino sprendimais, tačiau ar žinojote, kad DI taip pat gali kurti drabužius?
Dirbtinio intelekto modeliai, tokie kaip „generatyviniai neuroniniai tinklai“, gali analizuoti tūkstančius Balenciaga kolekcijų ir kurti naujus, futuristinius dizainus, kurie atitinka prekės ženklo stilių.
Balenciaga jau eksperimentavo su DI kuriant:
Mados pramonėje DI naudojamas ne tik dizainui, bet ir rinkodarai. Balenciaga pasitelkia DI analizuoti pirkėjų elgseną ir pateikti jiems personalizuotus pasiūlymus. Dirbtinis intelektas Lietuva
Kaip tai veikia?
Balenciaga yra vienas iš prekės ženklų, eksperimentuojančių su metavisata (Metaverse) – skaitmeniniu pasauliu, kuriame žmonės gali įsigyti ir dėvėti virtualius drabužius. Mados marketingas
Ką tai reiškia mados ateičiai?
Tai rodo, kad DI ir skaitmeninės technologijos gali iš esmės pakeisti tradicinę madą, suteikdamos naujų galimybių tiek kūrėjams, tiek pirkėjams.
Balenciaga, kaip ir daugelis kitų prabangių prekės ženklų, diegia DI technologijas į savo el. prekybos sistemas, siekdama suteikti dar geresnę pirkimo patirtį. Tapkite meninio eksperimento dalimi: „Mados infekcija“ kviečia į unikalią patirtį ir siūlo būdą, kaip bilietus įsigyti pigiau
DI gali padėti:
Balenciaga jau įrodė, kad DI gali tapti svarbiu mados ateities elementu – nuo kūrybos iki pardavimų ir klientų aptarnavimo. Šis prabangos prekės ženklas yra vienas iš inovatorių, kurie demonstruoja, kaip technologijos gali pakeisti mados pasaulį.
Ar tai reiškia, kad ateityje DI kurs visus mūsų drabužius? Galbūt ne iš karto, tačiau viena aišku – mados industrija niekada nebebus tokia pati.
Lietuviai – tarp pirmųjų: ką tik įkurtas fondas investuoja išskirtinai į tvarios mados inovacijas
„Citus“ analizės skyriaus vadovė Eglė Savostė Lietuvoje vis dažniau svarstoma apie nekilnojamąjį turtą ne tik kaip apie vietą gyventi, bet...
„EIKA Development“ valdomas verslo centras „FLOW“ pasirašė sutartis su dar trimis būsimais nuomininkais. Čia įsikurs tarptautinė reklamos technologijų kompanija „Eskimi“,...
Pagaliau atėjusi vasariška šiluma įpūtė nemažai optimizmo ūkininkams. Nors praslenkančios liūtys nuskalbia tai vieną, tai kitą šalies regioną, žemės ūkio...
Prasidėjusi vasara žymi atostogų kelionių pradžią, kuomet nemaža gyventojų dalis planuoja vykti ilsėtis ar pramogauti į užsienio šalis. Keliautojai vis...
Lietuviai vis dažniau draudžia ne tik būstą ar automobilį, bet ir rečiau sutinkamus objektus – nuo greičio matuoklių, vėjo jėgainių...
Pirmasis darbas arba savanoriška praktika vasarą jaunimui gali ne tik padėti apsispręsti dėl ateities, bet ir tapti svarbia pamoka, kaip...
Pasiruošimas mokyklai gali tapti tikru iššūkiu ir tėvams, ir vaikams. Dažnas vaikas prieš eidamas į pirmąją klasę lanko vaikų darželį,...