Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
RobertaBalenciaga – tai ne tik prabangos mados prekės ženklas, bet ir inovacijų lyderis, drąsiai eksperimentuojantis su naujomis technologijomis. Pastaraisiais metais mada ir dirbtinis intelektas (DI) vis dažniau susipina, keičiant tiek kūrybos, tiek rinkodaros, tiek pirkimo procesus. Bet kaip Balenciaga pritaiko DI savo veikloje, ir ar tai gali pakeisti mados industriją?
Balenciaga garsėja savo netikėtais dizaino sprendimais, tačiau ar žinojote, kad DI taip pat gali kurti drabužius?
Dirbtinio intelekto modeliai, tokie kaip „generatyviniai neuroniniai tinklai“, gali analizuoti tūkstančius Balenciaga kolekcijų ir kurti naujus, futuristinius dizainus, kurie atitinka prekės ženklo stilių.
Balenciaga jau eksperimentavo su DI kuriant:
Mados pramonėje DI naudojamas ne tik dizainui, bet ir rinkodarai. Balenciaga pasitelkia DI analizuoti pirkėjų elgseną ir pateikti jiems personalizuotus pasiūlymus. Dirbtinis intelektas Lietuva
Kaip tai veikia?
Balenciaga yra vienas iš prekės ženklų, eksperimentuojančių su metavisata (Metaverse) – skaitmeniniu pasauliu, kuriame žmonės gali įsigyti ir dėvėti virtualius drabužius. Mados marketingas
Ką tai reiškia mados ateičiai?
Tai rodo, kad DI ir skaitmeninės technologijos gali iš esmės pakeisti tradicinę madą, suteikdamos naujų galimybių tiek kūrėjams, tiek pirkėjams.
Balenciaga, kaip ir daugelis kitų prabangių prekės ženklų, diegia DI technologijas į savo el. prekybos sistemas, siekdama suteikti dar geresnę pirkimo patirtį. Tapkite meninio eksperimento dalimi: „Mados infekcija“ kviečia į unikalią patirtį ir siūlo būdą, kaip bilietus įsigyti pigiau
DI gali padėti:
Balenciaga jau įrodė, kad DI gali tapti svarbiu mados ateities elementu – nuo kūrybos iki pardavimų ir klientų aptarnavimo. Šis prabangos prekės ženklas yra vienas iš inovatorių, kurie demonstruoja, kaip technologijos gali pakeisti mados pasaulį.
Ar tai reiškia, kad ateityje DI kurs visus mūsų drabužius? Galbūt ne iš karto, tačiau viena aišku – mados industrija niekada nebebus tokia pati.
Lietuviai – tarp pirmųjų: ką tik įkurtas fondas investuoja išskirtinai į tvarios mados inovacijas
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...