Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaBalenciaga – tai ne tik prabangos mados prekės ženklas, bet ir inovacijų lyderis, drąsiai eksperimentuojantis su naujomis technologijomis. Pastaraisiais metais mada ir dirbtinis intelektas (DI) vis dažniau susipina, keičiant tiek kūrybos, tiek rinkodaros, tiek pirkimo procesus. Bet kaip Balenciaga pritaiko DI savo veikloje, ir ar tai gali pakeisti mados industriją?
Balenciaga garsėja savo netikėtais dizaino sprendimais, tačiau ar žinojote, kad DI taip pat gali kurti drabužius?
Dirbtinio intelekto modeliai, tokie kaip „generatyviniai neuroniniai tinklai“, gali analizuoti tūkstančius Balenciaga kolekcijų ir kurti naujus, futuristinius dizainus, kurie atitinka prekės ženklo stilių.
Balenciaga jau eksperimentavo su DI kuriant:
Mados pramonėje DI naudojamas ne tik dizainui, bet ir rinkodarai. Balenciaga pasitelkia DI analizuoti pirkėjų elgseną ir pateikti jiems personalizuotus pasiūlymus. Dirbtinis intelektas Lietuva
Kaip tai veikia?
Balenciaga yra vienas iš prekės ženklų, eksperimentuojančių su metavisata (Metaverse) – skaitmeniniu pasauliu, kuriame žmonės gali įsigyti ir dėvėti virtualius drabužius. Mados marketingas
Ką tai reiškia mados ateičiai?
Tai rodo, kad DI ir skaitmeninės technologijos gali iš esmės pakeisti tradicinę madą, suteikdamos naujų galimybių tiek kūrėjams, tiek pirkėjams.
Balenciaga, kaip ir daugelis kitų prabangių prekės ženklų, diegia DI technologijas į savo el. prekybos sistemas, siekdama suteikti dar geresnę pirkimo patirtį. Tapkite meninio eksperimento dalimi: „Mados infekcija“ kviečia į unikalią patirtį ir siūlo būdą, kaip bilietus įsigyti pigiau
DI gali padėti:
Balenciaga jau įrodė, kad DI gali tapti svarbiu mados ateities elementu – nuo kūrybos iki pardavimų ir klientų aptarnavimo. Šis prabangos prekės ženklas yra vienas iš inovatorių, kurie demonstruoja, kaip technologijos gali pakeisti mados pasaulį.
Ar tai reiškia, kad ateityje DI kurs visus mūsų drabužius? Galbūt ne iš karto, tačiau viena aišku – mados industrija niekada nebebus tokia pati.
Lietuviai – tarp pirmųjų: ką tik įkurtas fondas investuoja išskirtinai į tvarios mados inovacijas
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...