Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

Balenciaga dirbtinis intelektas: Ar mados ateitis yra skaitmeninė?

R

Paskelbta

-

Balenciaga – tai ne tik prabangos mados prekės ženklas, bet ir inovacijų lyderis, drąsiai eksperimentuojantis su naujomis technologijomis. Pastaraisiais metais mada ir dirbtinis intelektas (DI) vis dažniau susipina, keičiant tiek kūrybos, tiek rinkodaros, tiek pirkimo procesus. Bet kaip Balenciaga pritaiko DI savo veikloje, ir ar tai gali pakeisti mados industriją?

Reklama

Dirbtinis intelektas kaip kūrybos įrankis

Balenciaga garsėja savo netikėtais dizaino sprendimais, tačiau ar žinojote, kad DI taip pat gali kurti drabužius?

Dirbtinio intelekto modeliai, tokie kaip „generatyviniai neuroniniai tinklai“, gali analizuoti tūkstančius Balenciaga kolekcijų ir kurti naujus, futuristinius dizainus, kurie atitinka prekės ženklo stilių.

Balenciaga jau eksperimentavo su DI kuriant:

  • Virtualius mados šou – pandemijos metu jie pristatė skaitmeninį pristatymą, kur modeliai buvo generuoti naudojant DI.
  • Unikalius drabužių dizainus – kai kurie kolekcijų elementai buvo sukurti dirbtinio intelekto pagalba.

DI mados rinkodaroje: Tikslinė reklama ir personalizacija

Mados pramonėje DI naudojamas ne tik dizainui, bet ir rinkodarai. Balenciaga pasitelkia DI analizuoti pirkėjų elgseną ir pateikti jiems personalizuotus pasiūlymus. Dirbtinis intelektas Lietuva

Kaip tai veikia?

  • DI analizuoja socialinių tinklų tendencijas ir nustato, kokie drabužiai ar aksesuarai gali tapti populiarūs.
  • Balenciaga gali naudoti DI kuriant hiperrealistiškus reklamos vaizdus ir vaizdo įrašus, kurie pritraukia daugiau dėmesio.
  • Klientams gali būti siūlomi personalizuoti apsipirkimo patarimai, remiantis jų ankstesniais pasirinkimais.

Balenciaga ir virtualus pasaulis: Ar DI gali pakeisti mados industriją?

Balenciaga yra vienas iš prekės ženklų, eksperimentuojančių su metavisata (Metaverse) – skaitmeniniu pasauliu, kuriame žmonės gali įsigyti ir dėvėti virtualius drabužius. Mados marketingas

carvertical VIN patikra

Ką tai reiškia mados ateičiai?

  • Virtualūs drabužiai DI erdvėje – Balenciaga jau bendradarbiavo su žaidimu „Fortnite“, kur sukūrė virtualius rūbus avatarams.
  • NFT ir skaitmeninės kolekcijos – Prekės ženklas gali naudoti DI kurdamas unikalius skaitmeninius mados kūrinius, kuriuos galima parduoti kaip NFT (nepakeičiamus žetonus).

Tai rodo, kad DI ir skaitmeninės technologijos gali iš esmės pakeisti tradicinę madą, suteikdamos naujų galimybių tiek kūrėjams, tiek pirkėjams.

DI poveikis Balenciaga pirkimo patirčiai

Balenciaga, kaip ir daugelis kitų prabangių prekės ženklų, diegia DI technologijas į savo el. prekybos sistemas, siekdama suteikti dar geresnę pirkimo patirtį. Tapkite meninio eksperimento dalimi: „Mados infekcija“ kviečia į unikalią patirtį ir siūlo būdą, kaip bilietus įsigyti pigiau

DI gali padėti:

  • Automatizuoti klientų aptarnavimą – išmanieji pokalbių robotai gali atsakyti į klausimus ir rekomenduoti produktus.
  • Analizuoti rinkos tendencijas – DI gali prognozuoti, kokie drabužiai bus populiariausi ateinančiais sezonais.
  • Pagerinti produktų pristatymą internete – naudojant DI generuojamus modelius ir 3D vizualizacijas, klientai gali pamatyti, kaip drabužiai atrodys realybėje.

Ar DI ir mada taps neatsiejami?

Balenciaga jau įrodė, kad DI gali tapti svarbiu mados ateities elementu – nuo kūrybos iki pardavimų ir klientų aptarnavimo. Šis prabangos prekės ženklas yra vienas iš inovatorių, kurie demonstruoja, kaip technologijos gali pakeisti mados pasaulį.

Ar tai reiškia, kad ateityje DI kurs visus mūsų drabužius? Galbūt ne iš karto, tačiau viena aišku – mados industrija niekada nebebus tokia pati.

Lietuviai – tarp pirmųjų: ką tik įkurtas fondas investuoja išskirtinai į tvarios mados inovacijas

Skaitykite

Naujienos

Verslas11 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas15 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas1 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas2 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |