Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
RobertaDirbtinis intelektas (DI) sparčiai vystosi ir atsiranda vis daugiau jo pritaikymo sričių, įskaitant įvairias technologines ir kasdienes užduotis. Šiuo metu DI jau taikomas daugelyje sektorių, nuo medicinos ir finansų iki švietimo ir pramogų. Tačiau, kai kalbame apie „ana“, dažnai galime turėti omenyje ne tik konkrečias technologijas, bet ir DI sąsajas su žmogaus veikla, emocijomis, socialiniais santykiais bei ateities galimybėmis. Dirbtinis intelektas
Žodis „ana“ šiuo atveju gali turėti kelias reikšmes, priklausomai nuo konteksto. Viena iš galimų interpretacijų yra susijusi su DI „emocijomis“ ir jų interpretacija. Pavyzdžiui, „ana“ gali būti sąvoka, naudojama apibūdinti sistemas, kurios geba suprasti ir reaguoti į žmogaus emocijas, elgesį ar net kūno kalbą. Toks DI dažnai siejamas su „emociniu intelektu“, kuris leidžia technologijoms bendrauti su žmonėmis natūralesniu ir empatiškesniu būdu. Nemokamas dirbtinis intelektas online
Kita vertus, žodis „ana“ gali būti naudojamas apibūdinti tam tikrą DI technologijos vystymosi etapą, kuriame dirbtinis intelektas pradeda priimti savarankiškus sprendimus, atsižvelgiant į žmonių elgesį ir aplinkybes.
Emocinis intelektas DI srityje siekia atkartoti žmogaus gebėjimą atpažinti, suprasti ir reaguoti į emocijas. Pavyzdžiui, šiandien jau egzistuoja DI sistemos, kurios gali analizuoti veido išraiškas, balso toną ir net kūno kalbą, kad nustatytų žmogaus emocinę būseną. Tai atveria naujas galimybes įvairiose srityse:
Kai kalbame apie DI ir jo gebėjimą bendrauti su žmonėmis „emociniu“ lygmeniu, tai taip pat kelia tam tikrų iššūkių ir etinių klausimų. Vienas iš didžiausių iššūkių – tai žmogaus emocijų imitavimas. Nors DI gali atpažinti tam tikrus signalus (veido išraiškas, balso toną ir kt.), vis tiek lieka klausimas, ar jis gali tiksliai suprasti ir tinkamai reaguoti į sudėtingus žmogaus jausmus ir kontekstus.
Be to, tai gali sukelti klausimų dėl privatumo ir duomenų apsaugos. Emocinis DI dažnai naudoja asmens duomenis, kad galėtų veiksmingai interpretuoti emocijas, todėl svarbu užtikrinti, kad tokios sistemos būtų naudojamos atsakingai ir laikantis aukštų etinių standartų.
Kaip ir su kitomis DI technologijomis, „ana“ turi didžiulį potencialą transformuoti įvairius gyvenimo aspektus:
Norint pradėti naudotis dirbtiniu intelektu, kuris yra susijęs su „ana“ koncepcija, pirmiausia reikia pasirinkti tinkamus įrankius ir platformas. Kai kurios kompanijos jau pradėjo diegti emocinį intelektą savo produktuose, todėl galite išbandyti šias paslaugas ir susipažinti su naujausiomis technologijomis.
Svarbu ir toliau sekti DI plėtrą, nes ši technologija nuolat tobulėja, todėl ateityje galėsime matyti dar daugiau galimybių, kaip „ana“ padės mums geriau suprasti ir bendrauti su technologijomis.
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...