Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Sukurta buvusio pedagogo, platforma sujungia pamokų planavimą, vertinimą ir grįžtamąjį ryšį viename įrankyje.
Afrikos mokytojų patirtis labai skiriasi nuo jų kolegų Europoje. Tačiau yra vienas bendras dalykas – didelis darbo krūvis. Nuo Nigerijos iki Jungtinių Valstijų mokytojai yra apkrauti pamokų užrašų planavimu, testų, kontrolinių darbų ir užduočių kūrimu bei vertinimu, grįžtamojo ryšio teikimu ir klasės administravimu.
Šis darbo krūvis dažnai dar labiau padidėja dėl to, kad daugelyje šalių, ypač Afrikoje, vienas mokytojas valdo iki 30 mokinių. Pavyzdžiui, Nigerijos pradžios mokyklose vidutiniškai tenka 35 mokiniai vienam mokytojui. Ruandoje mokinių ir mokytojų santykis siekia net 59 mokinius vienam mokytojui.
Dėl mokytojų trūkumo ne tik didėja klasių dydis, bet ir išauga pasiruošimo bei vertinimo darbų apimtis, kurią turi atlikti kiekvienas mokytojas. Susidūrę su šiais iššūkiais, daugelis kreipiasi į dirbtinį intelektą pagalbos.
Nors dirbtinio intelekto diegimas Afrikos klasėse vyksta lėtai, daugelis mokytojų visame pasaulyje naudoja kelis įrankius pamokų užrašams planuoti, testų klausimams kurti ir vertinimui atlikti.
Nigerijos vietinė švietimo platforma „Edozzier“ per mažiau nei dvi savaites pasiekė du svarbius etapus: užėmė 5-ąją vietą iOS pasaulinėje švietimo diagramų kategorijoje.
Tačiau „Notegrade.ai“ įkūrėjas Akinwumi Fakokunde mano, kad mokytojams neturėtų tekti šokinėti tarp skirtingų dirbtinio intelekto įrankių, kad valdytų savo klases.
Fakokunde, anksčiau dirbęs mokytojo asistentu, „Techpoint Africa“ pasakojo, kad mokytojai dažnai praleidžia iki 20 valandų ruošdamiesi vienos valandos pamokai.
Be to, vertindami darbus, jie turi įvertinti apie 250 mokinių, pateikti individualų grįžtamąjį ryšį ir dažnai tikimasi, kad rezultatus paskelbs per savaitę po egzaminų.
Turėdamas savo patirtį, jis jautėsi pasirengęs spręsti problemą, kurią matė įvairiose šalyse. Su savo programinės įrangos inžinerijos žiniomis jis kūrė platformą nuo idėjos iki vystymo, sujungdamas visus atskirus mokytojo darbo aspektus į vieną įrankį.
„Notegrade.ai“ pristato save kaip viskas viename dirbtinio intelekto mokytojo asistentą, skirtą padėti pedagogams sutaupyti valandų planuojant ir vertinant. Iš esmės, jis sumažina mokytojų darbo krūvį, leidžiant jiems sutelkti dėmesį į mokymą.
Mokytojai gali pradėti naudodami dirbtinį intelektą kurdami mokymo medžiagą. Platforma gali generuoti struktūrizuotus pamokų planus, paskaitų aprašus ir mokinių mokymosi medžiagą bet kuriam dalykui ar mokymo programai. Toje pačioje darbo erdvėje jie taip pat gali kurti testus ir vertinimus, atitinkančius jų pamokų tikslus.
Kai mokiniai pateikia užduotis ir testus, „Notegrade.ai“ akimirksniu įvertina darbus pagal mokytojų nustatytus parametrus. Platforma taip pat palaiko plagijavimo aptikimą ir dirbtinio intelekto rašymo analizę.
Jei mokykla naudoja mokymosi platformą, „Notegrade.ai“ siūlo sklandų LMS integravimą, įskaitant tiesioginį eksportą į pagrindines sistemas, tokias kaip „Canvas“, „Google Classroom“ ir „Moodle“. Tai palengvina turinio ir rezultatų perkėlimą į mokyklų jau naudojamus įrankius.
Produktas, kuris daugiausia skirtas mokytojams, mokiniams ir vyriausybėms, šiuo metu veikia pagal freemium modelį. Žemiausias planas yra nemokama paskyra su ribotomis funkcijomis, po kurios seka „Starter (Lite)“ planas už 6,34 USD per mėnesį ir „Pro“ planas už 11,42 USD per mėnesį. Iš Lagoso į Londoną
Fakokunde priduria, kad siekiant įtraukties, Afrikos ir Azijos gyventojai gali naudotis platforma su nuolaida.
„Mes suteikiame globalią prieigą mokytojams šiuose regionuose, nes jiems gali būti per brangu mokėti standartinius tarifus. Jei jie kreipiasi dėl globalios prieigos, jie gali naudotis įrankiu pigiau.“
Kiekvienas platformos vartotojas, užsiregistravęs, gauna 25 kreditus, nepriklausomai nuo pasirinkto plano, kuriuos gali naudoti turiniui kurti. Kiekvienas sukurtas turinys sunaudoja vieną kreditą. Vartotojai taip pat gauna penkis nemokamus kreditus kas mėnesį.
Fakokunde paaiškina, kad įmonė, kurią sudaro keturių žmonių komanda, šiuo metu nedirbanti už atlyginimą, iki šiol rėmėsi šeimos ir draugų parama. Tačiau netrukus planuojama pritraukti išorinį kapitalą. 9 Lietuvos startuolių sprendimai švietimui
Fakokunde pripažįsta, kad „Notegrade.ai“ nėra pirmasis įrankis, bandantis sumažinti mokytojų darbo krūvį, tačiau jis priduria, kad „dauguma įrankių koncentruojasi į vertinimą, nes vertinimas yra sunkiausia mokytojų užduotis.“
Tokie įrankiai kaip „CoGrader“, „Mindgrasp“ ir „Gradescope“ orientuojasi tik į vertinimų įvertinimą. Tačiau „Notegrade.ai“ išsiskiria tuo, kad sprendžia keturis skausmo taškus: pamokų užrašus, testus, užduotis ir vertinimą. „PaidHR“ įžvelgia galimybes Afrikos mažose įmonėse, tačiau neformali ekonomika trukdo.
„Mūsų įrankyje yra plagijavimo detektorius ir grįžtamasis ryšys. Mokiniai taip pat gali naudoti platformą peržiūrėti savo užduotis prieš pateikimą. Ji nurodo, ką jie padarė teisingai, kokias sritis reikia tobulinti, ir gali numatyti jų balą pagal vertinimo rubriką.“
Tačiau „Notegrade.ai“ turi didesnį konkurentą – tokius įrankius kaip „TeachMateAI“, kurį, kaip teigiama, naudoja 351 000 pedagogų, ir „Eduaide“. Šios platformos siūlo panašias paslaugas kaip „Notegrade.ai“ ir rinkoje veikia jau daug ilgiau.
Įmonė veikia globaliai ir platformoje jau užregistravo 56 vartotojus, daugiausia iš Jungtinių Valstijų, Jungtinės Karalystės, Nigerijos, Ganos ir Kenijos.
Nors dauguma platformos vartotojų yra individualūs registruotojai, Fakokunde pažymi, kad šiuo metu jie tiria partnerystę su Tees Valley Combined Authority (TVCA) Anglijoje, kuri apima penkias unitarines valdžias: Darlingtoną, Hartlepoolą, Middlesbrough, Redcarą ir Clevelandą. VILNIUS TECH siekia stiprinti STEAM ugdymą mokyklose
„Tees Valley regione yra apie 28 000 mokytojų, todėl tikimės, kad jie galėtų mūsų įrankį reklamuoti savo jurisdikcijoje esančioms taryboms ir įtraukti visus mokytojus.“
„Notegrade.ai“ sprendžia reikšmingą pasaulinio švietimo sektoriaus problemą, tačiau ji patenka į rinką, kurioje yra daug konkurentų.
Įmonės sėkmė labai priklausys nuo to, kaip gerai ji sugebės reklamuoti savo įrankį rinkose, kuriose daugelis konkurentų neveikia, pavyzdžiui, Afrikoje ir Azijoje.
Ar Lietuvos mokytojai jau įgudo naudotis DI privalumais?
Turinys priklauso: techpoint.africa

Dar visai neseniai sutelktinis finansavimas Lietuvoje daugeliui asocijavosi su nišiniu sprendimu, buvo siejamas su mažesnio masto vystytojais – tais, kurie...
Ar kada nors susimąstei, ką reiškia prarasti viską, ką turi – ir vis tiek stotis iš naujo? Tai istorija, kurią...
Lietuvoje įkurta „Hostinger“ yra tarp didžiausią ilgalaikį augimą Europoje demonstruojančių kompanijų. Verslo leidinio „Financial Times“ kartu su statistinių duomenų platforma...
Airijoje registruota „Avia Solutions Group“, didžiausia pasaulyje ACMI paslaugas teikianti aviacijos įmonių grupė, praneša statanti naują biurų pastatą didžiausiame pasaulyje oro...
Kai „Google“ pristatė dirbtinio intelekto funkciją „AI Overviews“, pasikeitė internetinės paieškos taisyklės – prekių ženklų matomumo internete logika tapo visai...
Norint dar suspėti susiorganizuoti rudens atostogas, pats metas ieškoti paskutinės minutės kelionių pasiūlymų. Tačiau specialistai įspėja, kad šia situacija pasinaudoja...
Dirbtinis intelektas (DI) vis labiau įsigali kasdieniame gyvenime, taip pat – ir vykdant informacijos paiešką. Ekspertų teigimu, informacijos paieška pasitelkus...
SEB bankas įspėja, kad finansiniai sukčiai Lietuvoje taiko naują apgavystę – „Telegram“ ir kitose susirašinėjimo platformose kviečia gyventojus greitai užsidirbti,...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...