Paskelbta
2 metai prieš-
„Tele2“ grupė pradėjo bendradarbiavimą su technologijų milžine „Amazon“. Operatorius klientų aptarnavimo srityje pritaikė pažangų JAV bendrovės technologinį sprendimą, kurį pirmiausiai išbando Švedijos rinkoje. Dirbtiniu intelektu (DI) paremtas įrankis generuos reikalingą informaciją ir padės klientų aptarnavimo specialistams greičiau rasti atsakymus į klientams kylančius klausimus.
„Girdime, ko nori mūsų klientai ir darome viską, kad jie būtų laimingi. Teikiame aukštos kokybės paslaugas už gerą kainą, ieškome naujų būdų, kaip ir toliau užtikrinti nepriekaištingą aptarnavimą. DI sprendimus jau išbandome ir Lietuvoje, o bendradarbiavimas su industrijos milžine duos dar daugiau naudingos patirties“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims. „YIT Lietuva“ už beveik 1 mln. eurų gerins susisiekimą ir didins eismo saugumą Šalčininkų rajone
Naująjį klientų aptarnavimo įrankį naudos „Tele2“ klientų aptarnavimo specialistai, teikiantys konsultacijas dėl daiktų interneto („IoT“) paslaugų. Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į plečiamą daiktų interneto paslaugų spektrą ir augantį aukštos kokybės klientų aptarnavimo poreikį. „Amlyze“ ir „Satchel“ apjungia jėgas
Švedijos rinkoje išbandomas įrankis paremtas „Amazon Bedrock“ paslauga, naudojančia generatyvųjį (kurti gebantį) DI. Šis sprendimas naudoja DI kalbos modelius – specializuotus pokalbių robotus, apmokytus tiksliai atsakyti į su telekomunikacijų ir „IoT“ sritimi susijusius klausimus. Darbuotojams į aktualiausius klausimus atsako dirbtinio intelekto robotas
Naudodamiesi šiuo įrankiu, klientų aptarnavimo specialistai gaus apibendrintas įžvalgas su duomenimis apie daiktų interneto paslaugas. Taip bus sutrumpinamas laikas nuo užklausos iki atsakymo pateikimo, padidinamas klientų duomenų saugumas ir privatumas, užtikrinama geresnė klientų patirtis.
Jau išbandomas „Amazon Bedrock“ įrankis ateityje bus tobulinamas ir palaipsniui įvedamas kitose bendrovės rinkose. Verslas, kuriam rūpi
„Tele2“ dirbtinį intelektą klientų aptarnavimui pasitelkė jau anksčiau – bendrovės klientus konsultuoja pokalbių robotai „Rūta“ ir „Pildyk Botas“, o bendrovės darbuotojus – žmogiškųjų išteklių „Happy Botas“. Kuriant naujus pažangius sprendimus ir tobulinant šiuos įrankius, užtikrinama inovatyviausia klientų aptarnavimo patirtis.
Bendras Baltijos šalių ir Europos kosmoso agentūros projektas
Kas geriau: prekiauti per Amazon ar kurti nuosavą elektroninę parduotuvę?
Senjorai – lengvas grobis internete? Ekspertas patarė, kaip apsaugoti artimuosius
Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
Greitas gali tapti dar greitesnis? Patarė, kaip „paturbinti“ savo „Wi-Fi“ prasidėjus darbų ir mokslų sezonui
„Tele2“ pristato naują produktą: aktualu keliaujantiems
„Tele2“ pradeda išankstinę prekybą „iPhone 17“
Spalio 10-ąją – penktoji nacionalinė akcija „Žalia šviesa gyvenimui“ Lietuvoje: ką verta žinoti?
„Tele2“ planuoja įsigyti „Iterato“ verslo dalį
Arnoldas Lukošius: „Sukčiai pelnosi iš jūsų nelaimės – ko nedaryti, jei praradote telefoną“
Kiekvienas startuolio įkūrėjas žino kaip svarbu gebėti prisistatyti investuotojams – „pitch‘inti“. Kūno kalba, balso valdymas, tinkamai sudėliota prezentacija ir istorijos...
Telekomunikacijų bendrovė pristato naują kibernetinio saugumo sprendimą „Telia Safe“ – visapusišką programėlę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo vis sudėtingesnių skaitmeninių grėsmių. Šis žingsnis...
Asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad 67 % apklaustųjų nėra investavę savo pinigų (pvz., į...
Automobilių plovimo ir patalpų valymo paslaugų įmonių grupė „PRO BRO Group“, valdanti „PRO BRO“ ir „Švaros brolių“ prekės ženklus, skelbia...
Viena lyderiaujančių Lietuvos alternatyvaus finansavimo lizingo bendrovių „Orion Leasing“ keičia savo pavadinimą į „Own Leasing“, o įmonės steigėjas Laimonas Belickas investuoja į akcijų dalies bendrovėje...
Vos po kelių mėnesių laukia ypač svarbus pokytis – galimybė pasitraukti iš antros pensijų pakopos ir atsiimti pensijų fonduose sukauptas...
Šiandien dauguma kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, o jaunesnėms kartoms tai įprasta nuo vaikystės. Tačiau...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...