Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

„Vaiva“ ir dirbtinis intelektas: kaip inovacijos keičia verslą

R

Paskelbta

-

Dirbtinis intelektas (DI) šiandien tapo vienu iš pagrindinių variklių, kurie keičia verslo pasaulį. Nors ši technologija daugelį metų buvo susijusi su mokslo ir technologijų sektoriais, dabar ją naudoja vis daugiau įmonių, norinčių optimizuoti savo veiklą ir suteikti aukščiausios kokybės paslaugas. Viena tokių įmonių, kuri drąsiai priėmė DI sprendimus, yra „Vaiva“.

Reklama

Kas yra „Vaiva“ ir kaip ji pasitelkia dirbtinį intelektą?

„Vaiva“ – tai įmonė, kuriai technologijų integravimas yra neatsiejama kasdienės veiklos dalis. DI yra viena iš pagrindinių priemonių, padedančių įmonei teikti kokybiškas paslaugas, tačiau jos nauda neapsiriboja vien technologiniu tobulėjimu. DI naudojimas leidžia „Vaivai“ ne tik tobulinti klientų aptarnavimą, bet ir kurti inovatyvius sprendimus, kurie padeda įmonės darbuotojams pasiekti geriausius rezultatus. Dirbtinis intelektas VAIVA

Kaip „Vaiva“ naudoja dirbtinį intelektą kasdienėje veikloje?

  1. Klientų aptarnavimas: Pirmiausia, DI tampa neįkainojamu įrankiu klientų aptarnavime. Daugelis paslaugų, kurias „Vaiva“ teikia, gali būti automatizuotos, pavyzdžiui, naudojant chatbotus, kurie greitai ir tiksliai atsako į klientų užklausas. Tai leidžia įmonei užtikrinti, kad klientai gautų atsakymus beveik iš karto, nesvarbu, kada jie kreipiasi.

  2. Duomenų analizė: Didelė dalis veiklos sėkmės priklauso nuo sugebėjimo analizuoti ir suprasti didelius duomenų kiekius. Dirbtinis intelektas leidžia „Vaivai“ greitai apdoroti įvairius duomenis ir pateikti prognozes, kurios padeda priimti informuotus sprendimus. Pavyzdžiui, naudojant DI galima prognozuoti, kokios paslaugos bus populiariausios ateinančiais mėnesiais, o tai padeda tinkamai planuoti išteklius. Verslo idėjos 2025 metais

  3. Automatizacija: Automatizacija tapo neatsiejama šiuolaikinio verslo dalimi. DI technologijos leidžia sumažinti klaidų skaičių ir padidinti darbo našumą. Tokiu būdu „Vaiva“ gali skirti daugiau dėmesio kūrybiškumui ir inovacijoms, o kasdieniai, pasikartojantys procesai – tokiems kaip atsiskaitymų apdorojimas ar užsakymų tvarkymas – yra atliekami automatiškai.

    carvertical VIN patikra

Kaip dirbtinis intelektas naudingas „Vaivos“ klientams?

  1. Greitesnės paslaugos: DI leidžia pasiekti greitesnius sprendimus. Kai daugelis procesų automatizuojami, klientams paslaugos suteikiamos kur kas greičiau, o tai yra labai svarbu konkurencingoje rinkoje. Dirbtinis intelektas

  2. Tikslesni ir personalizuoti sprendimai: DI analizuoja klientų duomenis ir padeda pateikti rekomendacijas, pritaikytas individualiems poreikiams. „Vaiva“ gali pasiūlyti būtent tas paslaugas, kurios klientams bus naudingiausios, užtikrinant aukštą pasitenkinimo lygį.

  3. Patikimumas: Dirbtinio intelekto naudojimas sumažina klaidų tikimybę, nes daugelį veiksmų atlieka tikslūs ir nuoseklūs algoritmai. Klientai gali būti tikri, kad paslaugos bus atliktos kokybiškai ir be klaidų.

Ateities planai: kaip „Vaiva“ plės DI naudojimą?

Nors „Vaiva“ jau dabar sėkmingai naudoja dirbtinį intelektą, ateityje technologijos vaidmuo tik augs. Įmonė planuoja dar labiau integruoti DI į įvairius savo procesus. Tai galėtų apimti dar tikslesnį duomenų apdorojimą, dar didesnę automatizaciją ir galbūt netgi kūrybinių paslaugų kūrimą naudojant DI. Keičiasi asociacijos „Fintech Hub LT” vadovė

„Vaiva“ pavyzdys puikiai rodo, kaip dirbtinis intelektas gali tapti neatsiejama verslo strategijos dalimi. DI technologijos padeda pagerinti paslaugų kokybę, užtikrinti greitą reagavimą į klientų poreikius ir sukurti patikimus bei personalizuotus sprendimus. Atsižvelgiant į šias tendencijas, galima prognozuoti, kad DI vaidmuo „Vaivos“ veikloje tik didės ir ateityje ši technologija taps dar galingesniu įrankiu ne tik šiai įmonei, bet ir visam verslo sektoriui.

Spietietis Saulius Stepankevičius: mintis dirbti sau lydėjo nuolat

Skaitykite

Naujienos

Verslas16 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas20 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas2 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas3 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |