Paskelbta
6 val prieš-
By
LukasRATO kredito unija viena iš pirmųjų finansinių institucijų Lietuvoje pritaikė savo interneto svetainę pagal Europos prieinamumo aktą (EAA), kuris įsigalios 2025 m. birželio 28 d. Šis aktas yra skirtas užtikrinti, kad negalią turintys žmonės galėtų laisvai naudotis skaitmeninėmis paslaugomis, įskaitant bankininkystę, telekomunikacijas ir el. prekybą.
„Neurodivergentiški, regos ar kitų negalių turintys asmenys, lankydamiesi interneto svetainėse, ne visuomet gauna norimų paslaugų ar prekių. Viena iš priežasčių – internetinės erdvės dažnai nėra pritaikytos prie šių vartotojų poreikių ir galimybių“, – teigia RATO kredito unijos administracijos vadovo pavaduotoja Jurgita Bliumin.
Vieni pirmųjų Lietuvoje
RATO kredito unija tapo viena pirmųjų tarp finansinių institucijų, pritaikiusi savo tinklalapį pagal EAA reikalavimus. Tai rodo kredito unijos siekį padaryti paslaugas prieinamas, aiškias ir saugias visiems vartotojams.
„RATO kredito unijos pavyzdys rodo, kad finansinės institucijos gali būti lyderės šioje srityje, prisitaikydamos prie naujų standartų ir užtikrindamos didesnį prieinamumą visiems vartotojams. Toks požiūris ne tik gerina paslaugų kokybę, bet ir skatina socialinę atsakomybę bei inovacijas“, – tikina p. Bliumin. Anot jos, šie sprendimai ne tik padeda atitikti teisės aktus, plečia klientų bazę, bet ir didina įtrauktį.
Šis skaitmeninis sprendimas buvo įgyvendintas kartu su prieinamumo didinimo sprendimų bendrove „Kloosive“.
„Džiaugiamės, kad RATO kredito unija žengia svarbų žingsnį, siekdama užtikrinti, jog jos skaitmeninė aplinka būtų prieinama visiems. Ypač džiugu matyti, kaip vis daugiau organizacijų prisiima atsakomybę ir aktyviai kuria įtraukią skaitmeninę patirtį“, – komentuoja www.kloosive.com įkūrėja ir vadovė Viktorija Ramanauskaitė.
Kaip naudotis?
RATO interneto svetainėje įdiegtas specialus įskiepis, kuris padeda užtikrinti saugų ir aiškų informacijos pateikimą visiems vartotojams.
Svetainės www.rato.lt dešiniajame apatiniame kampe reikia paspausti žmogaus silueto simbolį ir pasirinkti sukonfigūruotą prieinamumo pagerinimo profilį.
RATO interneto svetainė adaptuota taip, kad ja galėtų saugiai naudotis ir informaciją aiškai suprasti disleksijos, spalvinį aklumą, ADHD, kognityvinių negalių, regos ir kitų sutrikimų turintys asmenys. Šis prieinamumas bus įdiegtas ir internetinėje i.RATO bankininkystėje.
Prieinamumo aktas Lietuvoje ir Europoje ne tik pagerins paslaugų kokybę, bet ir atvers naujų galimybių verslui plėsti savo paslaugų spektrą ir stiprinti reputaciją socialinės atsakomybės srityje.
Apie RATO uniją
RATO kredito unija yra viena iš lyderiaujančių kredito unijų Lietuvoje. Tai pirmoji kredito unija Lietuvoje, kurios vertybiniai popieriai įtraukti į Baltijos rinkos sąrašą. RATO savo privatiems ir verslo klientams siūlo klasikines bankines paslaugas: teikia paskolas, priima terminuotuosius indėlius, vykdo SEPA ir momentinius mokėjimo pavedimus, teikia elektroninės bankininkystės paslaugas.
RATO kredito unija nuolat diegia skaitmeninius sprendimus, kurie leidžia ne tik optimizuoti vidinius organizacijos veiklos procesus ir rizikos valdymo sistemas, bet ir pasiūlyti naujų naudingų paslaugų visiems klientams.
Dvigubos paskirties aeronautikos įmonė „Airvolve” sulaukė solidaus įvertinimo. Vienas žinomiausių portalų, apžvelgiančių technologijų srityje veikiančius startuolius „TechFundingNews”, lietuvišką įmonę priskyrė...
Tyrimai rodo, kad 2025 m. įmonės nusiteikusios rekordiškai „paišlaidauti“ IT srityje, bet didžiąją išaugusių biudžetų dalį „suvalgys“ visai ne inovacijos....
Statybų sektorius Lietuvoje pastaraisiais metais susiduria su reikšmingomis permainomis. 2024-ieji nebuvo išimtis: buvo įvesti nauji projektavimo standartai ir priimti teisiniai...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Darnu Group“ praneša baigusi paskutinį Paupio konversijos etapą, o kartu su juo ir viso rajono plėtrą....
Per Šv. Valentino dieną vieni laiką leidžia su savo antrąja puse, kiti su draugų kompanija, treti nutaria pasilepinti ir taip...
Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymu suomių bendrovė „Posiva Solutions Oy“ parengė tarpinį vertinimą ir techninius sprendimus, susijusius su kristalinio pamato...
Socialinė reklama – tai speciali komunikacijos forma, kurios tikslas nėra parduoti prekę ar paslaugą, bet informuoti, šviesti ir skatinti pozityvius...
Nors šiandien įprasta su sukčiais susidurti interneto svetainėse ir socialinėse medijose, telefoniniai skambučiai, el. laiškai ir SMS išlieka populiariausiais sukčiavimo...
Vasario mėnesį lauke spustelėjus šalčiui, vairuotojams tenka prisiminti vairavimo žiemos metu įgūdžius. „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas reprezentatyvus gyventojų nuomonės tyrimas...
Lietuvoje vis labiau populiarėjant savitarnos ir kitoms naujų technologijų plovykloms vairuotojai jose neretai patiria įvairius iššūkius – nuo netinkamo plovimo...