Paskelbta
4 val prieš-
Eilės, triukšmas, kontaktas su personalu ir ilgas laukimas būnant tarp žmonių – tai tik keletas dalykų, kuriuos daugelis norėtų išbraukti iš apsilankymo greitojo maisto restorane. Šiuolaikinis klientas vertina ne tik greitį, bet ir patogumą, aukštą kokybės standartą bei higieną. Atsakydama į šiuolaikinių klientų poreikius, noriupicos.lt pristato naujovę – pirmąjį maistomatą Vilniuje, kuris leis maistą atsiimti be jokių eilių. Norėdama pasiūlyti šiuolaikišką maisto atsiėmimo būdą, restoranas įrengė pirmąjį automatizuotą maisto atsiėmimo tašką Vilniuje, Priegliaus g. 1, prekybos centre „PUPA“. Maistomatas – „Crisperia“ restorane įdiegtas sprendimas.
Kas paskatino įgyvendinti maistomato idėją?
Maistomato idėja gimė stebint sparčiai kintančius vartotojų įpročius ir vis didėjantį poreikį bekontakčiams sprendimams. Klientai vis dažniau renkasi greitus, patogius būdus, kad galėtų sutaupyti laiką ir atsiimti maisto užsakymą kuo greičiau. Taigi, poreikis greitam ir bekontakčiam maisto atsiėmimui auga, nes žmonės vertina galimybę greitai pasiimti užsakytus patiekalus, išvengiant laukimo ir papildomo bendravimo. Populiarėja ir maisto užsakymas į namus, taip pat vis daugiau žmonių renkasi atsiimti maistą greitojo maisto restoranuose. „Ši idėja taip buvo įkvėpta po kelionės Amerikoje, kur pastebėjau, kaip tokie sprendimai efektyviai optimizuoja viso darbo procesą. Šiuo projektu siekiame pasiūlyti patogų, greitą ir saugų sprendimą, kuris atitinka šiuolaikinius vartotojų poreikius ir suteikia galimybę užsisakyti maistą greitai ir patogiai“, – komentuoja noriupicos.lt IT vadovas Marius Sakalauskas.
„Crisperia“ maistomatą rasite Vilniuje, prekybos centre „PUPA“, kuris yra strategiškai patogioje vietoje. Maistomatas prekybos centre yra aiškiai matomas ir lengvai pasiekiamas, todėl greitas ir patogus užsakymų atsiėmimas tampa dar paprastesnis.
Kaip veikia maistomatas?
Modernus sprendimas turi veikti sklandžiai, todėl maisto užsakymo ir atsiėmimo procesas sukurtas taip, kad kiekvienas žingsnis būtų aiškus, greitas ir paprastas. Vos keli paspaudimai – ir klientas gali mėgautis šiltu „Crisperia“ maistu. Drausmingi keliautojai iššūkių dėl spūsčių Vilniaus oro uoste išvengia
Maisto užsakymo procesas paprastas ir aiškus:
Klientas pateikia užsakymą.
Apmoka ir gauna kodą.
Atsiima ir mėgaujasi!
Visa tai – greitai, patogiai ir be eilių.
Jei nepavyksta pateikti užsakymo, tiesiog nuskenuokite QR kodą ir rasite visą reikalingą informaciją. Maistas ruošiamas iš šviežių ingredientų pagal įprastą „Crisperia“ kokybės standartą. Tai gali būti sultingas sumuštinis, traškios vištienos rinkinys arba sotus vištienos dubenėlis (crispy bowl) – viskas supakuojama ir laikoma specialiai tam pritaikytose sąlygose, kad kiekvienas kąsnis būtų toks, kaip ką tik iš virtuvės. Patogus atsiėmimo taškas leidžia vos per kelias minutes pasiimti užsakytą maistą – nereikės laukti ar bendrauti su kasininku. Didysis atidarymas Salininkuose
Ateities perspektyvos
Ar šis bekontaktis maisto atsiėmimas gali tapti kasdienybe Lietuvoje? „Express Pizza“, „Crisperia“ ir „Fasta Pasta“ IT vadovas Marius Sakalauskas teigia, kad į šį klausimą atsakyti galės tik patys klientai. Tačiau, jei laikas, patogumas ir kokybė išlieka svarbūs, maistomatas gali tapti nauju kasdieniu įpročiu. Nors šiuo metu maistomatas vis dar yra naujiena, tai puiki galimybė sutaupyti laiką, mėgautis maistu patogiu metu ir turėti minimalų kontaktą su kitais žmonėmis. „Džiaugiamės, kad per savaitę jau gauname apie 600 užsakymų, taip pat planuojame toliau plėstis – kitą maistomatą atidarysime Palangoje“, – komentuoja Marius Sakalauskas. Padangų keitimo vajus prasideda
Technologijos keičia mūsų kasdienybę ir formuoja naujus įpročius. Maistomatas – greitas ir patogus būdas atsiimti „Crisperia“ maistą. Jokių eilių ir laukimo – tik greitas ir patogus būdas gauti tai, ko norite. Kai komfortas tampa įprasta dalimi, o kokybė – esminė, keičiasi mūsų požiūris į kasdienius pasirinkimus. Jei bekontaktis maisto atsiėmimas tampa nauju standartu, tai yra ne tik patogumas, bet ir reikšmingas pokytis, atitinkantis šiuolaikinius vartotojų poreikius. „Realco“ apie sostinės pirminę NT rinką
Nuo šiol elektromobilių vairuotojai bendrovės „Enefit“ viešojo įkrovimo tinklo stotelėse gali dar patogiau atsiskaityti už paslaugas – naudojantis įprastomis banko...
Nuskaityti, bet nekaupti – būtent tokiu principu veikia dirbtiniu intelektu paremta technologija savitarnos kasoms, kuri nuskaito pirkėjo amžių. Julius Stulpinas,...
Lietuvoje moterų yra daugiau nei vyrų, tačiau vos trečdaliui verslų vadovauja moterys, o startuolius jos kuria dar rečiau – Inovacijų...
Kaune vykusi „Demo day”, skirta Tech-Park Kaunas vykdomų preakceleravimo programų dalyviams, tapo išbandymu perspektyviems jaunojo verslo kūrėjams. Medicinos ir skaitmeninių...
Vilniuje kylantis verslo centras „Hero“ siunčia aiškią žinutę rinkai – biurų administravimas gali būti modernus, skaidrus, patogus ir orientuotas į...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...