Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
By
LukasAplinkosaugos iniciatyvų organizacijos „Mes Darom“, visą vasarą vykdyta edukacinė kampanija „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ suskaičiavo pasiektus rezultatus. Kampanijos metu poilsiautojams visoje Lietuvoje buvo išdalinta net 10 000 daugkartinio naudojimo tabakinių, skirtų atsakingam nuorūkų šalinimui, kai šalia nėra šiukšliadėžių.
Skambiu šūkiu „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ pavadinta kampanija sulaukė itin palankių atsiliepimų iš poilsiautojų, kurie džiaugėsi galimybe naudotis praktiškomis ir tvariomis tabakinėmis.
„Su vyru dažnai leidžiame laiką gamtoje – miškuose ar prie jūros. Kartais tikrai kyla problema, kur dėti nuorūkas, kai šiukšliadėžių nėra netoliese. Ant žemės mesti nesinori, o iki šiukšlinės kartais tenka ilgai eiti. Džiugu, kad pagaliau kažkas apie tai pagalvojo ir sukūrė tikrai patogų sprendimą“, – apie tabakines komentavo poilsiautoja iš Klaipėdos.
Kampanija buvo siekiama ne tik mažinti nuorūkų kiekį gamtoje, bet ir skatinti poilsiautojus sąmoningai elgtis su šiukšlėmis, skatinti tvaresnį gyvenimą. Pasak kampanijos sumanytojų, norėjosi parodyti, kad net ir nedidelis veiksmas gali prisidėti prie švaresnės aplinkos.
„Mūsų tikslas buvo ne tik išdalinti 10 000 tabakinių, bet ir keisti žmonių požiūrį į šiukšlinimą bei aplinkosaugą. Svarbiausia šioje kampanijoje yra būtent edukacinė dalis. Lietuvos gyventojai vis dar labai mažai žino apie nuorūkų daromą žalą gamtai, todėl būtina apie tai kalbėti garsiai, bei skatinti juos pačius elgtis atsakingiau gamtoje“, – teigė „Mes Darom“ komunikacijos vadovas Edvardas Baltuška.
Aktyvus nacionalinių ir regioninių parkų įsitraukimas
Visą vasarą tabakines buvo galima atsiimti Druskininkų, Birštono, Neringos ir Palangos informacijos centruose, taip pat į kampaniją aktyviai įsitraukė nacionaliniai ir regioniniai parkai bei įvairūs verslai.
„Ši akcija buvo orientuota būtent į poilsiautojus, o jų vien Žemaitijos nacionaliniame parke per sezoną sulaukiame daugiau nei 150 tūkstančių. Todėl ir nusprendėme prisijungti. Turime daug puikių partnerių, dirbančių tiesiogiai turizmo srityje, tad pakvietėme įsitraukti ir juos“, – pasakojo Žemaitijos nacionalinio parko atstovė Rovena Augustinė.
Festivaliuose – didelis susidomėjimas
Festivalių „Myliu Palangą“, „Darom prie ežerų Zarasuose“ ir „Darom prie jūros“ dalyviai galėjo aplankyti specialų stendą, kuriame buvo galima ne tik atsiimti tabakinę, tačiau ir pakalbėti su kampanijos atstovais, sužinoti apie nuorūkų žalą gamtai.
„Džiaugiamės, kad turėjome galimybę tiesiogiai bendrauti su daugybe poilsiautojų ir festivalių dalyvių. Tai leidžia geriau suprasti, su kokiomis problemomis kokiais iššūkiais žmonės susiduria tvarkydami atliekas, kaip galime tobulinti tabakines ir kur būtų tinkamiausia jas platinti“, – sakė E. Baltuška.
Projektą įgyvendina VšĮ „Mes Darom“ UAB „Philip Morris Baltic“ užsakymu. Šiuo projektu įmonė siekia šviesti visuomenę apie šiukšlinimo žalą mūsų aplinkai ir ypač vandens telkiniams, ugdyti rūkančiųjų sąmoningumą, skatinti elgtis atsakingai ir neišmesti nuorūkų kur papuola. Jei šalia nėra šiukšliadėžės, nuorūkas galima susidėti į projekto metu dalinamas daugkartinio naudojimo kišenines tabakines ir taip sumažinti šiukšlinimą.
„Mes Darom“ savaitgalį kviečia į nemokamą aplinkosaugos festivalį pajūryje
Kišeninės tabakinės: naujas būdas kovoti su šiukšlinimu nuorūkomis
Zarasuose atidarytas naujas sveikatingumo takas padės pajusti ryšį su gamta
Edukacinė kampanija „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ kviečia mėgautis gamta nepaliekant pėdsakų
SDG ir „Mes Darom“ vienija jėgas ir kviečia burtis į aplinkosaugos iniciatyvas visoje Lietuvoje
Geriausių šalies darbdavių darbuotojai pasidalino mintimis, kodėl šiose įmonėse norisi dirbti
Į geriausių pasaulio darbdavių sąrašą dvi Lietuvos bendrovės pateko dešimtą kartą
Organizacija „Mes Darom“ kviečia prisiminti poledinės žūklės taisykles ir atsakingai elgtis su nuorūkomis
Nemokamos kišeninės tabakinės ir kur rasti šviežią maistą Kalėdoms?
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...