Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Aplinkosaugos iniciatyvų organizacijos „Mes Darom“, visą vasarą vykdyta edukacinė kampanija „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ suskaičiavo pasiektus rezultatus. Kampanijos metu poilsiautojams visoje Lietuvoje buvo išdalinta net 10 000 daugkartinio naudojimo tabakinių, skirtų atsakingam nuorūkų šalinimui, kai šalia nėra šiukšliadėžių.
Skambiu šūkiu „Nuorūka – ne braškė, vasara nekvepia“ pavadinta kampanija sulaukė itin palankių atsiliepimų iš poilsiautojų, kurie džiaugėsi galimybe naudotis praktiškomis ir tvariomis tabakinėmis.
„Su vyru dažnai leidžiame laiką gamtoje – miškuose ar prie jūros. Kartais tikrai kyla problema, kur dėti nuorūkas, kai šiukšliadėžių nėra netoliese. Ant žemės mesti nesinori, o iki šiukšlinės kartais tenka ilgai eiti. Džiugu, kad pagaliau kažkas apie tai pagalvojo ir sukūrė tikrai patogų sprendimą“, – apie tabakines komentavo poilsiautoja iš Klaipėdos.
Kampanija buvo siekiama ne tik mažinti nuorūkų kiekį gamtoje, bet ir skatinti poilsiautojus sąmoningai elgtis su šiukšlėmis, skatinti tvaresnį gyvenimą. Pasak kampanijos sumanytojų, norėjosi parodyti, kad net ir nedidelis veiksmas gali prisidėti prie švaresnės aplinkos.
„Mūsų tikslas buvo ne tik išdalinti 10 000 tabakinių, bet ir keisti žmonių požiūrį į šiukšlinimą bei aplinkosaugą. Svarbiausia šioje kampanijoje yra būtent edukacinė dalis. Lietuvos gyventojai vis dar labai mažai žino apie nuorūkų daromą žalą gamtai, todėl būtina apie tai kalbėti garsiai, bei skatinti juos pačius elgtis atsakingiau gamtoje“, – teigė „Mes Darom“ komunikacijos vadovas Edvardas Baltuška.
Aktyvus nacionalinių ir regioninių parkų įsitraukimas
Visą vasarą tabakines buvo galima atsiimti Druskininkų, Birštono, Neringos ir Palangos informacijos centruose, taip pat į kampaniją aktyviai įsitraukė nacionaliniai ir regioniniai parkai bei įvairūs verslai.
„Ši akcija buvo orientuota būtent į poilsiautojus, o jų vien Žemaitijos nacionaliniame parke per sezoną sulaukiame daugiau nei 150 tūkstančių. Todėl ir nusprendėme prisijungti. Turime daug puikių partnerių, dirbančių tiesiogiai turizmo srityje, tad pakvietėme įsitraukti ir juos“, – pasakojo Žemaitijos nacionalinio parko atstovė Rovena Augustinė.
Festivaliuose – didelis susidomėjimas
Festivalių „Myliu Palangą“, „Darom prie ežerų Zarasuose“ ir „Darom prie jūros“ dalyviai galėjo aplankyti specialų stendą, kuriame buvo galima ne tik atsiimti tabakinę, tačiau ir pakalbėti su kampanijos atstovais, sužinoti apie nuorūkų žalą gamtai.
„Džiaugiamės, kad turėjome galimybę tiesiogiai bendrauti su daugybe poilsiautojų ir festivalių dalyvių. Tai leidžia geriau suprasti, su kokiomis problemomis kokiais iššūkiais žmonės susiduria tvarkydami atliekas, kaip galime tobulinti tabakines ir kur būtų tinkamiausia jas platinti“, – sakė E. Baltuška.
Projektą įgyvendina VšĮ „Mes Darom“ UAB „Philip Morris Baltic“ užsakymu. Šiuo projektu įmonė siekia šviesti visuomenę apie šiukšlinimo žalą mūsų aplinkai ir ypač vandens telkiniams, ugdyti rūkančiųjų sąmoningumą, skatinti elgtis atsakingai ir neišmesti nuorūkų kur papuola. Jei šalia nėra šiukšliadėžės, nuorūkas galima susidėti į projekto metu dalinamas daugkartinio naudojimo kišenines tabakines ir taip sumažinti šiukšlinimą.
Prie „Philip Morris Baltic“ vairo stojo kompanijos europinės strategijos vadovas
Miesto švara – bendromis rankomis: 600 vilniečių savaitgalį susibūrė į tvarkymosi akciją
Vilniečiai kviečiami į pavasarinę tvarkymosi akciją „DAROM Vilnių žalią!“
„Iš gamtos – ne tuščiomis“: nauja kampanija kviečia į gamtą eiti su šiukšlių maišu
„Mes Darom“ ir SDG vėl kviečia burtis: Darom iki galo!
„Philip Morris“ atskleidžia: kodėl geriausių darbdavių kartelė kyla kasmet?
„Mes Darom“ savaitgalį kviečia į nemokamą aplinkosaugos festivalį pajūryje
Kišeninės tabakinės: naujas būdas kovoti su šiukšlinimu nuorūkomis
Zarasuose atidarytas naujas sveikatingumo takas padės pajusti ryšį su gamta
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
„SBA Urban“ ir „TABA Invest“ valdoma įmonė „S3 Business“ pradeda platinti pirmąją 23,5 mln. eurų bendros obligacijų emisijos dalį. Jos...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...