Paskelbta
9 metai prieš-
By
Raminta V.Krovinių pervežimas į Norvegiją ir iš jos Lietuvoje yra itin populiarus. Kadangi Norvegija nėra Europos Sąjungos šalis bei joje gyvena nemaža dalis mūsų tautiečių, jie ten kuria verslus, o žaliavas bei savo produkciją siunčia į Lietuvą. Taip pat ir Lietuvoje verslininkai mato perspektyvą Norvegijoje, tad gaminius veža irgi į Skandinavijos šalis. Kadangi logistikos kompanijų, kurios siūlo gabenimo paslaugas į Norvegiją. Žinoma, tos įmonės siūlo geriausias sąlygas, greičiausią pristatymą net į tolimiausią Norvegijos kaimelį. Tačiau, kaip neapsirikti ir pasirinkti geriausias paslaugas teikiančia įmonę?
Norvegija yra Skandinavijos pusiasalio dalyje, kartu su kitomis šalimis ji yra Šiaurinėje Europos dalyje. Vienintelė iš šalių, kuri dėl labai geros ekonominės ir gamtinės padėties neįstojo į ES ir gali kuo puikiausiai savarankiškai gyvuoti. Čia nuostabaus grožio kalnai, fiordai, gamta bei kraštovaizdžiai traukia turistus. Tačiau eismo sąlygos vežėjams Norvegijoje yra nepavydėtinos, kadangi šalyje yra labai daug vingiuotų kelių, serpantinų. Itin stačių bei kalnuotų kelių, kurie kelia pavojų visoms transportavimo priemonėms. Tad krovinių pervežimas į Norvegiją turi būti atliktas itin profesionaliai ir patikimai, nes tai rizikingas darbas reikalaujantis atsakingo vairavimo.
Todėl reikia rinktis tokią įmonę, kuri ne metus ir net ne kelis, o ilgiau teikia krovinių gabenimo į Norvegiją bei iš jos paslaugas. Tiek dalinių, pilnų, negabaratinių krovinių gabenimu užsiimančios įmonės, į Norvegiją gali vežti ir pavojingus krovinius, kuriems reikalinga didelė apsauga. Tad renkantis logistikos partnerius, susirinkite visą informaciją apie sąlygas, draudimą, garantijas, techninę transporto priemonės būklę, taip pat vežėjo patirtį. Jei reikia pašalinės nuomonės, tuomet pasidomėkite kompanijomis, kurios naudojasi būtent vienos ar kitos įmonės paslaugomis vežant krovinius į Skandinaviją.
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...