Paskelbta
9 metai prieš-
By
Raminta V.Tobulėjant technologijoms ir atsirandant vis įnoringiems klientams, visos ūkio šakos turi eiti koja kojon su pasikeitimais. Ne išimtis yra logistikos sistema, kuri jau daugelį amžių yra susijusi su prekių pirkimo ir tiekimo tinklu. Tad logistikos kompanijos privalo tapti kuo patrauklesnės klientui, kad jis naudotųsi jų teikiamomis paslaugomis. Klientai, partneriai ir kiti verslininkai iš transportavimo kompanijų tikisi greitumo, lankstumo, saugumo ir žinoma įvairių garantijų. Jeigu nors kelių kriterijų iš išvardintų nėra logistikos kompanijoje, tuomet net neverta į ją kreiptis.
Logistikos, sandėliavimo paslaugos dažniausiai būna itin įvairios bei labai universalios, dėl šios priežasties tokios transportavimo įmonės yra labai pelningos ir mėgstamos klientų. Jos ne tik veža krovinius vietiniais maršrutais, bet ir tarptautiniais bei įvairiomis transportavimo rūšimis (oru, jūra, sausumos keliais, geležinkeliais). Taip pat teikia ir sandėliavimo, ekspedijavimo paslaugas, beje tvarko ir įvairius muitinei skirtus dokumentus, įforminimus. Galiausiai, didžiosios logistikos kompanijos teikia ir perkraustymo paslaugas, tiek Lietuvoje, tiek ir į užsienio šalis.
Dėl išmaniųjų technologijų plėtros, logistikos, sandėliavimo paslaugos taip pat sparčiai pasistūmėjo, o ypač tuo aspektu, kad atsirado glaudesnis ir suprantamesnis ryšys tarp vežėjo, kliento bei tarpininko – ekspeditoriaus. Dabar beveik kiekviena, kokybiškai krovinius vežanti įmonė turi sekimo sistemą, kuri leidžia sekti vilkikus realiu laiku. Dėl šios priežasties ekspeditoriai gerai žino, kokiu būtent laiku krovinys pasieks klientą. O ir pats klientas visuomet gali kreiptis pas logistikos paslaugas teikiantį vadybininką bei klausti kokia yra krovinio gabenimo situacija. Taip, kad technologijos šiuo atveju labai padėjo dalinantis informacija su klientais.
Logistikos, sandėliavimo paslaugos dabar tokios išsivysčiusios, kad gali užtikrinti, jog krovinių gabenimas bus itin sklandus. O ir stiprūs tarpusavio tiek kliento, tiek logistikos kompanijos ryšiai leidžia sumažinti sandėliavimo išlaidas, taip pat įvairias atsargas. Kartu ir padidinti produkcijos judėjimą, bei sumažinti neplanuotas išlaidas. Tad paslaugų kokybė tik gerėja, todėl dėl šios priežasties neretai verslininkai pasirašo ilgalaikes sutartis su logistikos paslaugas teikiančiomis įmonės. Taip bendradarbiaudami jie pasiekia aukščiausius rezultatus, o ir prekių tiekimo grandinė jų atveju niekada nestovi vietoje.
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...