Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi žmonės turi laiko apsipirkinėti parduotuvėse, rinktis prekes, stoviniuoti eilėse. Tam puikiai pasitarnauja vis labiau populiarėjantis prekių pristatymo startuolis „LastMile“, savo paslaugas siūlantis Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Šios, prisitaikiusios prie šiuolaikinio lenkiančio žmogaus, platformos bendraįkūrėjas Tadas Norušaitis dalijasi verslo pradžia ir kelione.
Esate „LastMile“ platformos direktorius ir bendraįkūrėjas. Papasakokite, nuo ko prasidėjo Jūsų verslo kelionė? Kas paskatino imtis šios verslo idėjos?
Manau ši verslo idėja kilo iš didelio noro veikti. Pradėjus ieškoti bendraminčių, „užgimė“ būrelis žmonių, kurie buvo pasiryžę kurti. Mintis „negimė“ iš karto, mes daug galvojome apie tai, kokį verslą norėtume kurti. Po 3-4 mėnesių paieškų, nusprendėme kurti tokio pobūdžio verslą kaip „LastMile“. Žinoma, kad verslas būtų įkurtas, turėjome atlikti tikrai nemažai užduočių – atsirinkome parduotuves, prekes, išbandėme pristatymo laiką. Tik išsigryninę ekonominį modelį, mes nusprendėme atidaryti „LastMile“. Kodėl būtent ši platforma? Mes patys, kaip vartotojai, susidūrėme su problema, kad maisto pristatymas iš parduotuvių nėra pritaikytas šiuolaikiniam žmogui. Dažniausiai žmonės užsisako maistą iš restoranų, tačiau mes tikėjome, kad galima maistą pristatyti ir iš parduotuvių – vos per 1 valandą.
Tadas Norušaitis platformos direktorius ir bendraįkūrėjas
Kaip atrodo Jūsų ir Jūsų komandos darbo diena? Su kokiais iššūkiais susiduriate ir kaip juos sprendžiate?
Prie mūsų platformos veiklos prisideda visas komandos branduolys – klientų priežiūros specialistai, programuotojai, marketingo ir pardavimų komandos dalis bei kiti administracijos atstovai. Mūsų komandos pagrindiniai uždaviniai ir yra esamos „LastMile“ platformos vystymas, jos tobulinimas atsižvelgiant į rinkos sąlygas, partnerių paieška tam, kad klientus džiugintų kuo platesnis prekių asortimentas. Be abejo, komanda rūpinasi ir klientų paieška, nes kiekvieno „strartuolio“ tikslas – augimas.
Kuo išskirtinės „LastMile“ platformos teikiamos paslaugos? Kokie Jūsų komandos tikslai?
Mes „fokusuojamės“ į ypač greitą pristatymą. Mūsų klientai ateina į šią platformą su tikslu išsirinkti prekes iš plataus asortimento, o užsakymą jie gauna tikrai labai greitai. Mūsų komandos bene pagrindinis tikslas – patenkintas klientas. Žinoma, kiekvienas padalinys turi savo individualius tikslus, tačiau visi vieningai prisideda prie branduolinių komandos siekiamybių.
Šiuolaikiniame pasaulyje labai daug konkurencijos, kuri verslininkams neretai būna labai sunki. Kas sunkiausia Jums, vystant verslą?
Sunkumų, turbūt, yra kiekviename etape. Tačiau tuo ir žavus yra verslas, nes tu susiduri su iššūkiais, dėl kurių tu negali pasiduoti. Susidūręs su problemomis, imi savo komandą ir bandai surasti sprendimo būdus iškilusiai problemai spręsti.
Kaip Jums atrodo, kokie dalykai ar savybės svarbiausios versle? Ko palinkėtumėte jaunam žmogui, nedrįstančiam pradėti savo verslo?
Tikriausiai nėra vieno unikalaus recepto, tačiau dabartinėje jaunimo kartoje pastebiu tai, kad jauniems žmonėms labai svarbi aplinkinių reakcija ir neretai jie bijo imtis iniciatyvos todėl, kad galimai jiems nepasiseks. Svarbu tai, kad jeigu bus galvojama vien apie blogus dalykus, nebus terpės skleistis geriems dalykams. Manau, kad vienas svarbiausių verslo pradžios dalykų – motyvacija, kuri veda į priekį. Kiekvienas jaunas žmogus, norintis kurti savo verslą, turi suprasti, kad reikia išeiti iš savo komforto zonos. Tikriausiai kiekvienam verslui reikia laiko, todėl verta turėti kantrybės, siekti užsibrėžto tikslo.
„Iki“ atsinaujina iš esmės: Vilniuje pristatyta visiškai naujo dizaino ir išdėstymo „Iki“ parduotuvė
„Iki“ skelbia, kaip dirbs per Velykas: veiks net 3 parduotuvės
Vilniuje atidaryta naujo formato autonominė „Iki“ parduotuvė: patogesnis apsipirkimas – ištisą parą
Kodėl verta tęsti nuotolinį darbą 2023 metais?
„Iki“ atsinaujina ir bus dar arčiau: pristato naują šūkį, reklamos kampaniją ir vizualinį identitetą
Reguliarių kainų mažinimas įgauna pagreitį: „Iki“ parduotuvėse – dar pigesnis pienas ir kefyras
Lietuvos gyventojai bendrovę „Telia“ laiko tvariausia telekomunikacijų rinkos įmone šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“...
Hibridinis darbo modelis įsitvirtino ir nesiruošia niekur trauktis. Priešingai – įmonės vis dažniau remiasi nutolusiomis komandomis, o darbuotojams suteikia vis daugiau...
Nors situacija, rodos, gerėja, tačiau nelaimingų atsitikimų darbe, pastebi Darbuotojų saugos ir sveikatos skyriaus vedėjas Saulius Balčiūnas, rodikliai vis dar...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...
Kur investuoti krizės metu? Pagrindinis aspektas, kad sunkmečiu žmonės taupo ir todėl dalis paslaugų ar ne pirmo būtinumo prekių tampa...
Verslo idėja – kuri nudžiugins tūkstančius vaikų. Uždarbis iš prieššventinio triukšmo gali būti puiki priemonė norint gauti tinkamą pradinį kapitalą...