Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
By
RobertaElektroninis marketingas – tai rinkodaros strategija, kurios tikslas yra pasiekti vartotojus naudojant skaitmenines technologijas ir internetą. Pastaraisiais metais jis tapo viena svarbiausių verslo augimo priemonių, leidžiančią pasiekti didėjančią auditoriją ir užtikrinti verslo sėkmę.
Nuolat tobulėjančių technologijų dėka elektroninis marketingas tampa vis labiau personalizuotas. Dirbtinis intelektas, automatizacija ir duomenų analizė leidžia kurti individualizuotas kampanijas, kurios geriau atitinka vartotojų poreikius. Verslai, kurie investuos į skaitmeninę rinkodarą, turės didesnę galimybę pasiekti sėkmę konkurencingoje rinkoje.
Elektroninis marketingas – tai neatsiejama šiuolaikinio verslo dalis. Jis leidžia efektyviai pasiekti auditoriją, padidinti pardavimus ir kurti stiprų prekės žnklo įvaizdį. Nuolat tobulėjančių technologijų dėka verslai gali vis geriau pritaikyti skaitmeninę rinkodarą savo tikslams pasiekti.
„Citus“ analizės skyriaus vadovė Eglė Savostė Lietuvoje vis dažniau svarstoma apie nekilnojamąjį turtą ne tik kaip apie vietą gyventi, bet...
„EIKA Development“ valdomas verslo centras „FLOW“ pasirašė sutartis su dar trimis būsimais nuomininkais. Čia įsikurs tarptautinė reklamos technologijų kompanija „Eskimi“,...
Pagaliau atėjusi vasariška šiluma įpūtė nemažai optimizmo ūkininkams. Nors praslenkančios liūtys nuskalbia tai vieną, tai kitą šalies regioną, žemės ūkio...
Prasidėjusi vasara žymi atostogų kelionių pradžią, kuomet nemaža gyventojų dalis planuoja vykti ilsėtis ar pramogauti į užsienio šalis. Keliautojai vis...
Lietuviai vis dažniau draudžia ne tik būstą ar automobilį, bet ir rečiau sutinkamus objektus – nuo greičio matuoklių, vėjo jėgainių...
Pirmasis darbas arba savanoriška praktika vasarą jaunimui gali ne tik padėti apsispręsti dėl ateities, bet ir tapti svarbia pamoka, kaip...
Pasiruošimas mokyklai gali tapti tikru iššūkiu ir tėvams, ir vaikams. Dažnas vaikas prieš eidamas į pirmąją klasę lanko vaikų darželį,...