Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Gal jūsų įmonė pasižymi kažkuo, kas leistų jus pripažinti sparčiausiai augančia regiono technologijų įmone? Dalyvaukite „Deloitte Technology Fast 50“ konkurse ir sužinokite!
„Deloitte“ vėl skelbia savo kasmetinį Vidurio Europos „Technology Fast 50“ konkursą. Ši programa, kuri pripažinta prestižiškiausia, svarbiausia ir nešališkiausia Vidurio Europos šalių įmonių kūrybiškumo bei inovacijų vertinimo priemone, yra puiki platforma pademonstruoti savo pirmaujančias pozicijas technologijų sektoriuje ne vien tik žinomoms, bet ir visiškai naujoms technologijų įmonėms.
„Nuolat besivystančios technologijos yra svarbiausia sėkmės ateityje prielaida: jos skatina efektyvumą, pagerina kokybę, remia paprastumą ir tvarią ateitį. Būtent todėl dar 1995 m. „Deloitte“ sumanė ir Šiaurės Amerikoje įgyvendino „Technology Fast 500“ programą, kuri vėliau tapo galinga ir objektyvia platforma, padedančia išryškinti geriausias bei pajėgiausias naujų technologijų įmones, kurios turi didžiausią potencialą. Šiuo metu tokie sąrašai sudaromi ir kituose pasaulio regionuose, įskaitant Vidurio Europą. Tokiose programose gali dalyvauti ir Baltijos valstybės,“ – pabrėžė „Deloitte Baltics“ vadovaujančioji partnerė Kristīne Jarve.
Trumpai apie programą
„Deloitte“ Vidurio Europos „Technology Fast 50“ programos tikslas – sudaryti ir paskelbti 50 sparčiausiai augančių Vidurio Europos privačių arba valstybinių technologijų įmonių sąrašą. Įmonės vertinamos pagal per ketverius metus pasiektus pajamų augimo tempus procentais. Programa apima visus susijusius ūkio sektorius: ryšių, aplinkosaugos technologijų, finansinių technologijų, kompiuterių įrangos, sveikatos priežiūros ir gyvybės mokslų, žiniasklaidos ir pramogų bei programinės įrangos. Rengiant šių metų sąrašą, bus analizuojami ir vertinami 2018–2021 m. pajamų rodikliai.
Kodėl verta dalyvauti programoje?
Pernai antroji vieta Vidurio Europos „Technology Fast 50“ bendrajame sąraše atiteko Lietuvos sveikatos priežiūros technologijų įmonei „Kilo.Health“, kurios augimo tempai siekė 17,710 %. Pasak „Kilo.Health“ direktorės Linos Jasaitės, dalyvauti programoje įmonė nusprendė siekdama sužinoti, ar galėtų lenktyniauti su kitais aukščiausio lygio ekspertais. „Pirmiausia, tas faktas, kad sąraše esame antri, padidino mūsų prekių ženklo žinomumą ir matomumą ne tik mūsų regione, bet ir pasauliniu mastu. Antra, išryškindami, kokį nuostabų darbą atliko mūsų komanda, mes ne tik padarėme įspūdį potencialiems kandidatams, bet ir išlaikėme neseniai priimtus darbuotojus. Ir galiausiai – rezultatas mūsų komandą įtikino, jog einame teisinga kryptimi.“
Dalyvauti programoje ragina ir „Deloitte Baltics“ vadovaujančioji partnerė K. Jarve: „Tikiuosi, kad šįmet dalyvauti programoje norės dar daugiau naujų Baltijos valstybių įmonių. Būtent šiame regione veikia daug inovatyvių įmonių, turinčių potencialo tapti atpažįstamais rinkos žaidėjais ne tik Vidurio Europoje, bet ir visame pasaulyje. Reikia tikėti savo sėkme, reikia apie ją kalbėti ir ja didžiuotis. O „Deloitte“ Vidurio Europos „Technology Fast 50“ programa ir yra viena iš platformų, kuri gali padėti jums pelnyti pripažinimą už inovacijas bei pasiekimus.“
Reikalavimai dalyviams
Patekti į „Technology Fast 50“ pagrindinį sąrašą gali įmonės, kurios atitinka šiuos reikalavimus:
Jei jūsų įmonė jaunesnė, nepamirškite patikrinti, ar ji atitinka sąrašo „Cmpanies to Watch“ reikalavimus.
Išsamesnę informaciją apie paraiškų teikimą ir tinkamumo dalyvauti kriterijus rasite interneto svetainėje www.deloitte.com/cefast50.
Paraiškas galima teikti iki 2022 m. rugpjūčio 31 d. įskaitytinai. Reitingavimo rezultatai bus paskelbti 2022 m. lapkričio 24 d.
Norėdami sužinoti apie ankstesnių metų laimėtojus, spauskite šią nuorodą: www.deloitte.com/cefast50
„Deloitte“ – tai konsultavimo paslaugų bendrovė, kuri yra didžiausia pasaulyje ne tik pagal darbuotojų skaičių, bet ir pagal finansinių, rizikos vertinimo, mokesčių bei teisinių konsultacijų ir apskaitos bei audito paslaugų pardavimo pajamas. Bendrovė, kurioje dirba daugiau kaip 330 000 darbuotojų, savo veiklą vykdo 150 pasaulio šalių. „Deloitte“ klientais yra daugybė pasaulyje žinomų prekių ženklų, tarp kurių – ir „Fortune Global 500*“ įmonių penketuko ketvirtoje vietoje esantis „Deloitte“ partneris.
Rekomendacijos šildytis gamtai draugiškesniu būdu nesuveikė, todėl nuo birželio pradžios Vilniuje įsigalios draudimas būstuose kūrenti anglį ir durpes. Tiems miesto...
„European Merchant Bank” („EMBank”) suteikė 1 mln. 981 tūkst. eurų investicinį kreditą buvusio viešbučio „Magnus Hotel” rekonstrukcijai Kaune. Šių metų...
Remiantis Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, iki 2050 m. apie 2,5 mlrd. žmonių visame pasaulyje susidurs su tam tikro lygmens...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...