Sekite naujienas

Verslas

„Viada“ pardavimo pajamos pernai augo 43 proc.

Paskelbta

-

Plačiausią degalinių tinklą Lietuvoje valdančios bendrovės „Viada LT“ pardavimo pajamos praėjusiais metais siekė 981,5 mln. eurų ir buvo 43 proc. didesnės nei 2021-aisiais. 63,38 proc. augo ir grynasis pelnas, kuris, lyginant su 2021 metais, pernai siekė 11,9 mln. eurų.

Rezultatus gerino keli veiksniai

Bendrovės generalinis direktorius Linas Vytautas Karlavičius teigė, kad geresnius 2022-ųjų veiklos rezultatus nulėmė kelios priežastys. Viena jų – augusi didmeninė prekyba degalais, kuri sudaro kiek daugiau nei 33 proc. visų pardavimo pajamų.

„Vertinant praėjusių metų finansinius rezultatus gali atrodyti, kad įvyko spartus augimas, tačiau reikėtų prisiminti kontekstą. Pirmiausia, 2022-ųjų pirmąjį pusmetį baigėsi visi pandemijos ribojimai ir laisvai galėjome vykdyti savo veiklą.

Taip pat praėjusiais metais vasario 24 dieną prasidėjo karas Ukrainoje, kas turėjo ženklios įtakos ne tik staigiam naftos, degalų ir kitų energetinių resursų kainų šuoliui, bet ir vartotojų elgsenai. Gyventojai, siekdami saugumo, ėmė kaupti degalų atsargas“, – aiškino L.V. Karlavičius.

Prie augusių pardavimų pajamų prisidėjo ir bendrovės investicijos į degalinių atnaujinimą – iš viso 2022 metais buvo atnaujintos 24 degalines Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Rokiškyje ir Vievyje. Bendros bendrovės investicijos siekė 13,8 mln. Eur.

Degalinėse išplėtė asortimentą

Ne tik rekonstruotose, bet ir didžiojoje dalyje degalinių pernai buvo visiškai atnaujinti kavos aparatai, kurie gerokai praplėtė kavos gėrimų asortimentą – klientai degalinėse gali pasigaminti ne tik tradicinius karštus gėrimus, bet ir kavos gėrimų su pienu be laktozės. Į kavos aparatus, šaldytų limonadų, šerbetų, plaktos grietinėlės aparatus ir ledukų generatorių aparatus investuota daugiau nei 3 mln. Eur.

„Siekiame visapusiškai gerinti klientų patirti „Viada“ degalinėse, todėl investuojame ne tik į degalinių atnaujinimą, bet ir asortimento didinimą. Pastaraisiais metais ypatingai stiprinome šviežiai ruošiamo maisto pasiūlą: asortimente atsirado šaltų kavų, šerbetų, glotnučių, daugėja degalinių kepančių įvairių skonių bandeles, savo klientams siūlome vietoje ruošiamų sumuštinių, salotų ir kt. patiekalų”, – kalbėjome įmonės vadovas.

Pasak L. V. Karlavičiaus, investicijos į parduotuvių rekonstrukcijas ir asortimento plėtrą taip pat ženkliai prisidėjo prie didesnių pardavimo pajamų praėjusiais metais, todėl įmonės tikslas išlieka ir ateityje stiprinti pozicijas maisto ir gėrimų dalyje.

Tapo elektrą gaminačiu vartotoju

Viena iš strateginių įmonės krypčių ir toliau išliks tvarumas bei siekis tapti klimatui neutraliai bendrove. Pasak L. V. Karlavičiaus, „Viada“ degalinių tinklas per mėnesį sunaudoja vidutiniškai 1,3 mln. KWh, tad 2022 m. buvo išsikeltas tikslas sumažinti elektros energijos suvartojimą bei pirkti tik Lietuvoje pagamintą žaliąją elektros energiją.

„Šiemet energiją mums jau pradėjo tiekti Lietuvoje veikiančios mažosios hidroelektrinės. Dalį numatytų investicijų skyrėme saulės parkams ir saulės elektrinėms degalinėse įrengti. Pastarosios jau veikia dešimtyje degalinių, o „Viada“ tapo elektrą gaminančiu vartotoju. Tikimės, kad investicijos atsipirks per artimiausius kelerius metus, o degalinių tinklas pilnai apsirūpins elektros energija“, – pasakojo bendrovės generalinis direktorius.

Pirmąsias saulės elektrines bendrovė įrengė degalinėse, esančiose Širvintose bei Molėtų r. Gojaus kaime. Jose suprojektuotas išmanusis LED apšvietimas su nauja valdymo sistema, atnaujinta resursų kontrolės sistema. Pagal šį modelį atnaujinamos ir kitos degalinės. 2023 metais suplanuota pastatyti dar du saulės parkus bei ant degalinių stogų įrengti bent 10 saulės elektrinių.

L. V. Karlavičiaus teigimu, šiemet bendrovė dar daugiau dėmesio skirs tvarumo iniciatyvoms įgyvendinti: mažinti CO2 pėdsaką, rinktis tvarias pakuotes, toliau investuoti į žaliąją energetiką bei didinti paslaugų prieinamumą visoje Lietuvoje.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas5 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |