Sekite naujienas

Verslas

„Viada“ – pirmoji iš šalies degalinių operatorių pradėjo diegti emociniu ryšiu su klientais paremtą aptarnavimo modelį

Paskelbta

-

Antrus metus iš eilės už geriausią klientų aptarnavimą degalinių segmente apdovanojama „Viada“, pirmoji iš šalies degalinių operatorių pradėjo diegti pasaulyje vis labiau populiarėjantį, emociniu ryšiu su klientais paremtą aptarnavimo modelį. Ekspertų teigimu, tokia bendrovės „svetingumo kultūra“, procesinį klientų aptarnavimą degalinėse turėtų pakeisti patirtiniu bei sukurti papildomą pridėtinę vertę įmonei.

Pasak naująjį klientų aptarnavimo modelį „Viada“ degalinėse pritaikančio „Mokymų akademijos“ vadovaujančio partnerio, klientų aptarnavimo mokymų trenerio Gintaro Ignatavičiaus, keičiantis kartoms klientų aptarnavimas privalo transformuotis, o geriausiai sekasi toms organizacijoms, kurios geba nestandartiškai pažvelgti į nusistovėjusias taisykles.

Reklama:

„Iki šiol galiojusios kliento aptarnavimo taisyklės leido sukurti tik standartizuotas patirtis, todėl dažniausiai darbuotojas geriausiu atveju galvojo tik apie tai, kaip jis aptarnavo klientą, tačiau visiškai nesusimąstė su kokiu jausmu klientas išėjo pro degalinės duris. Tuo tarpu šiuo metu visas pasaulis tendencingai sukasi apie kliento patirtį, jos kūrimą ir valdymą – t.y. nuo procesinio kliento aptarnavimo pereinama prie jausminio“, – aiškina praktinius darbuotojų mokymus „Viada“ degalinėse vedantis ekspertas.

Svetingumo modelis: klientus aptarnaujame, svečiais – rūpinamės

G. Ignatavičiaus teigimu, skirtingai nei tradiciniame klientų aptarnavime, kuriame akcentas dedamas į paslaugos teikimą, emociniu ryšiu paremtame klientų aptarnavime pagrindinis fokusas yra klientų jausmai bei patirtys.

„Klientų pasitenkinimui yra svarbi ne tik paslaugos kokybė, bet ir būdas, kaip ji suteikiama. Akivaizdu, kad emociniu ryšiu paremtas klientų aptarnavimo procesas tampa asmeniškesnis, labiau individualizuotas. Jis iš degalinės specialisto reikalauja empatijos, profesionalumo bei gebėjimo tinkamai reaguoti į kliento emocijas, nepriklausomai nuo to, ar jos yra teigiamos ar neigiamos. Pagrindinis tokio bendravimo tikslas yra kurti ilgalaikius, lojalius santykius“, – aiškina ekspertas.

Pagal naująjį bendravimo modelį, degalinės darbuotojai turi suvokti kliento perspektyvą: ne įsiūlyti jam konkretų produktą, o rasti būdą kaip patenkinti jo poreikius.

„Mokymų metu skatinu degalinės darbuotojus parduoti ne konkrečias prekes ar paslaugas, bet išsiaiškinti ir atliepti klientų poreikius, taip „pakraunant“ juos pozityviomis emocijomis. Siekiamybė yra, kad klientai taptų savotiškais degalinės svečiais, nes klientus tik aptarnaujame, o svečiais – rūpinamės. Beje, „Viada“ Lietuvos degalinių operatorių tinkle yra pirmoji, kuri diegia tokią naują klientų aptarnavimo koncepciją“, – pabrėžia G. Ignatavičius.

Pasak „Mokymų akademijos“ eksperto, naujausios pasaulinės pardavimų tendencijos rodo, kad jeigu naudojame produkto įsiūlymo strategiją, ji geriausiu atveju duoda 5-10 proc. pardavimų konversiją – tai reiškia, kad 9 iš 10 klientų jūsų pasiūlymui greičiausiai tars ne. Jeigu einama ne tiesiogiai, o per žmogaus poreikį, tuomet tikėtina atliepti 1,5-2 iš 10 klientų poreikius.

„Tuo tarpu, jeigu strategija yra pasirūpinti klientu: klausiant jo, bendraujant, aiškinantis jo poreikius, tuomet pardavimų konversija yra 30 proc. ir daugiau – tai reiškia, kad bent 3 iš 10 klientų iš degalinės išvyks suradę tai, ko jiems reikia. Šiuo atveju, didžiausias iššūkis yra užmegzti autentišką ryšį su klientu, pajausti ko jis nori bei formuluoti tinkamus klausimus“, – įsitikinęs praktinius darbuotojų mokymus „Viada“ tinkle vedantis G. Ignatavičius.

Vieningas aptarnavimas su vietiniais ypatumais


„Viada“ personalo ir mokymų skyriaus vadovė Inga Račkauskaitė-Kėvalienė sako, jog siekiamybė yra, kad perpratę svetingumu paremtą bendravimo su klientais modelį, degalinių klientų aptarnavimo specialistai atrastų individualų būdą kaip natūraliai, neperspaudžiant, jaučiant ir valdant situaciją klientą pastebėti, juo pasirūpinti ir jį išlydėti.

„Su „Mokymų akademija“ esame sutarę, kad be paskaitų vadovams ir seminarų darbuotojams, geriausiai naujos klientų aptarnavimo metodikos galima išmokti ją taikant neišgalvotose situacijose, realiame gyvenime su tikrais klientais. Todėl pusę metų mūsų partneriai, apsirengę „Viada“ personalo uniformomis, kartu su 600 mūsų darbuotojų, 60 skirtinguose regionuose esančių tinklo degalinėse aptarnauja klientus – praktiškai išbando emociniu ryšiu su klientu paremtą aptarnavimo modelį bei kartu analizuoja sistemos veiksmingumą ir ypatumus“, – sako „Viada“ atstovė.

Anot I. Račkauskaitės-Kėvalienės, tikslas yra turėti vieningą klientų aptarnavimo sistemą visame bendrovės degalinių tinkle, bet tuo pačiu darbuotojams leisti susikurti individualų, autentišką ryšį su klientais.

„Vadinamasis „svetingumo šviesoforas“ duoda kokybiškas ir aiškiais gaires – savotišką aptarnavimo stuburą, todėl visoje Lietuvoje, nesvarbu į kokią „Viada“ degalinę užsuksite, darbuotojai pagal tuos pačius principus kreips į jus dėmesį, pasirūpins ir atsisveikins. Tiesa, kaip tai bus daroma priklausys ne tik nuo konkretaus regiono, bet degalinės darbuotojo, nes kiekvienas bendrauja skirtingai. Svarbiausia, kad iš namų aplinkos į degalines atsinešta svetingumo kultūra mūsų klientams sukurtų jausmą, kad jie mūsų degalinėse yra laukiami“, – pabrėžia „Viada“ personalo ir mokymų skyriaus vadovė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Nekilnojamas turtas3 mėnesiai prieš

NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“

Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas: „Šiuo metu finansavimo galimybės – beribės“

„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |