Verslas
Kaip rasti pirmuosius klientus paslaugų verslui?
Paskelbta
9 val prieš-

Kiekvienas verslininkas tam tikru momentu yra tai patyręs. Mėnesius ruošėtės, pagaliau paleidote savo prekės ženklą, o tada… nieko. Tikrinate telefono ryšius, siunčiate sau el. laiškus ir tikrinate, ar jūsų formos tinkamai sujungtos.
Tačiau tinkamai veikdami pasieksite savo tikslą. Todėl parengėme 10 patarimų, kaip pritraukti pirmąjį klientą būnant verslininku. Pateiksime įvairių strategijų, kaip rasti savo pirmąjį klientą, įskaitant techninius ir asmeninius patarimus. Kalbant apie sandorio užbaigimą, įtraukėme metodus, kurie padės išvengti nesėkmės paskutinę minutę.
Taigi, štai keletas patarimų, kaip pakelti savo verslą į aukštumas.
1. Sukurkite savo pirmojo kliento profilį
Kai esate stadijoje, kai bandote pritraukti pirmąjį klientą, darome prielaidą, kad jau atlikote išsamią rinkos analizę. Jei ne, grįžkite prie pradžių, nes norint sėkmingai žengti šį žingsnį, būtina gerai išmanyti savo sektorių.
Pradėkite nuo pagrindų: kokia yra jų lytis, amžius ir buvimo vieta? Nors norėtumėte patikti visam pasauliui, kiekvienas produktas turi savo nišinę auditoriją, ir jūs turite žinoti, kas yra jūsųji. Tada galite gilintis į jų asmenybę. Ar jie maištingi? Kokie yra jų skausmo taškai ir motyvatoriai gyvenime? Kaip jūsų produktas gali atitikti jų jausmus?
Be to, neparduosite nieko, jei nežinosite, kur rasti savo pirmąjį klientą. Kur šis žmogus tikėtina leidžia laiką? Ar jie dalyvauja internetiniuose forumuose, ar labiau mėgsta lankytis renginiuose gyvai? Visiškai atsiduokite savo kliento profilio kūrimui, nes tai ilgainiui tikrai atsiperka. Jūsų išvados nukreips jūsų pastangas tolesniuose patarimuose, kaip pritraukti pirmąjį klientą.
2. Optimizuokite savo svetainę
Jūsų svetainė yra jūsų skaitmeninė vitrina ir ji labai daug pasako apie jūsų įmonę. Svarbu ne tik turinys, kurį ten pateikiate. Jei kuriant svetainę nesilaikote rašymo stiliaus, nuotraukų kokybės ir naudojimo patogumo standartų, klientai greitai atsisveikins.
Tačiau bene svarbiausia yra sutelkti dėmesį į paieškos sistemų optimizavimą (SEO). Geriausia pasaulyje svetainė yra bevertė, jei niekas jos neranda, todėl aukštas reitingas paieškos sistemose turėtų būti prioritetas. SEO taip pat daro jūsų turinį aktualesnį ir patrauklesnį.
Sudėtingi algoritmai baudžia tingius sprendimus ir apdovanoja autoritetingą rašymą, prieigą ir atsakymus į klausimus. Tiesa, svetainės optimizavimo nauda pasirodo ne iš karto. Tačiau jūsų svetainė yra absoliutus jūsų internetinio buvimo pagrindas, ir įdėję pakankamai darbo, ji taps didžiule pagalba siekiant pritraukti pirmąjį klientą.
3. Išnaudokite socialinius tinklus
Jei jūsų svetainė yra pasyvi jūsų įmonės versija internete, socialiniai tinklai neabejotinai yra aktyvi vieta. Visame pasaulyje įmonės suprato, kaip svarbu turėti atvirą, laisvai tekantį socialinių tinklų profilį. Tai puikiai veikia tiek kaip rinkodaros įrankis, tiek kaip klientų aptarnavimo centras, todėl turėtų būti pagrindinis dėmesys, kai siekiate pritraukti pirmąjį klientą.
Galite pritraukti potencialius klientus reklamos ir rinkodaros įrašais, o vėliau asmeniškai su jais bendrauti, kad užbaigtumėte sandorį. Pradėkite nuo triukšmo kėlimo. Yra daugybė paprastų internetinių įrankių, skirtų kurti „Instagram“ nuotraukas, kurias galite skelbti – ir nebijokite paprašyti draugų bei šeimos narių jomis dalintis.
Sukelkite šurmulį atitinkamose „Facebook“ grupėse ir laikykite įjungtus pranešimus, kad pastebėtumėte, kas su jumis susisiekia. Kadangi socialiniai tinklai siūlo tiek daug galimybių, jie gali tapti nemenku iššūkiu. Todėl labai rekomenduojame dirbti per CRM sistemą, kurioje galite įrašyti visas savo sąveikas ir sekti kiekvieną potencialų klientą.
4. Tapkite savo srities autoritetu
Net jei esate vienintelis verslininkas, galite sukurti rašytinio ir vaizdo turinio archyvą, kuris parodys žmonėms, kad išmanote savo sritį. Lengviausiai prieinama forma yra rašytinis turinys. Įtraukite tinklaraščio skiltį į savo svetainę, parašykite įtraukiantį straipsnį ir reklamuokite jį per savo socialinius tinklus.
Tačiau pasirodymas prieš kamerą gali atnešti dar daugiau naudos. Šiais laikais vaizdo įrašai yra viskas, o pradėti užtenka telefono ir apšvietimo žiedo. Kitas pavyzdys – tapti pranešėju. Jei galite užlipti ant scenos prieš žmones, turite būdą sustiprinti savo autoritetą ir atkreipti potencialių klientų dėmesį. Jei tai įrašoma – dar geriau.
Per ateinančias savaites dalinkitės tuo kuo dažniau. Kurkite dažną, lengvai suvokiamą turinį, kuris padeda žmonėms geriau suprasti jūsų nišą – taip kursite pasitikėjimą ir tapsite autoritetu. Tik nepamirškite pakviesti jų pirkti!
5. Suteikite klientams lengvą naudojimo patirtį
Dabar, kai pritraukėte vartotojų dėmesį per savo svetainę ar socialinius tinklus, turite sukurti kelią, kuris padėtų jiems kuo lengviau pereiti nuo potencialaus kliento iki sandorio. Paskutinis dalykas, kurio norite, yra prarasti klientą paskutinę minutę po tiek daug pastangų, įdėtų į rinkodaros procesą. Prie Vilniaus šilumos tinklų vadovų komandos prisijungė Diana Gold
Todėl sukurkite ir išbandykite klientų kelionę, kad ji būtų kuo sklandesnė. Dauguma sandorių galiausiai vyksta jūsų svetainėje, internetinėje parduotuvėje ar nukreipimo puslapyje, todėl jie turi būti tokie pat patogūs mobiliajame įrenginyje, kaip ir kompiuteryje. Geriausios svetainių kūrimo programos dabar turi įmontuotą prisitaikymą, todėl jūsų mobilioji programa yra visiškai prieinama ir funkcionali.
Savo nukreipimo puslapiuose įtraukite aiškius, paveikius raginimus veikti ir paprastas formas, kurios automatiškai jungiasi prie jūsų CRM sistemos įrašų tvarkymui. Dabar, kai paruošėte sceną pirmajam klientui pritraukti, atlikite kelis testus kompiuteryje ir mobiliajame įrenginyje, taip pat paprašykite draugų išbandyti, kad gautumėte antrą nuomonę.
6. Dalyvaukite renginiuose ir užmegzkite ryšius
Kas nemėgsta konferencijų? Pranešėjų įžvalgos, skanus bufetas ir metų atsargos rašiklių parsinešti namo – tai tikras malonumas. Tačiau renginiai iš tiesų išsiskiria galimybe užmegzti ryšius su kitais jūsų pramonės šakos atstovais. Nedaug situacijų gali prilygti renginiams, kai reikia įsiskverbti į kieno nors mintis per pokalbį.
Nors internete platinamos reklamos turi savo paskirtį, išsamus pokalbis gali tikrai įtikinti žmones skleisti žinią arba patiems tapti jūsų pirmuoju klientu. Paimkite kontaktinius numerius ar „LinkedIn“ paskyras, jei negalite iš karto parduoti, ir įsitikinkite, kad paliekate žmonėms puikų įspūdį apie jūsų prekės ženklą. Prekių ženklų komunikacijos virsmas
Visada siųskite tolesnį pranešimą po susitikimo su žmonėmis. Viena ar dvi dienos yra idealus laikas – turite smogti, kol geležis karšta. Ir nepasikliaukite savo atmintimi, įtraukite tą „spontanišką pranešimą“ į savo kalendorių, kad nepamirštumėte. Taip, kai kuriems gali atrodyti nepatogu liaupsinti savo produktą, bet toks yra žaidimas.
Atminkite, kad visi šiuose renginiuose dalyvauja dėl panašių priežasčių, ir būdami santūrūs, tik darote sau meškos paslaugą. Tad palikite drovumą prie durų ir pradėkite bendrauti.
7. Užmegzkite ryšius su kitais verslininkais kaip mentoriais
Bendravimas apskritai yra viena, bet jei galite gauti mentoriaus pagalbą, žymiai padidinsite savo šansus užbaigti pirmąjį sandorį.
Patyrę verslininkai žinos, kur yra karštieji taškai, kad rastumėte savo pirmąjį klientą, nes jie jau tai patyrė. Jie padės jums tiksliai nukreipti paiešką į sritis, kurios suteiks geriausią investicijų grąžą. Jie turės daugybę papildomų patarimų ir gudrybių, susijusių su jūsų pramone, geografija ar demografija, ir gali padėti net ilgai po to, kai pritrauksite savo pirmąjį klientą.
Be to, vien žinojimas, kad tai, ką bandote pasiekti, yra įmanoma, suteikia didžiulį psichologinį postūmį. Kai matote prieš jus nutiestą kelią, nebevaikštote tamsoje, desperatiškai ieškodami proveržio.
8. Laikykite konkurentus arti
Kad ir kokioje pramonėje dirbtumėte, geras konkurentų supratimas yra neišvengiama būtinybė. Galite pastebėti geriausias praktikas, nustatyti jų silpnąsias vietas ir dirbti su savo niša. Bet tai ne tik apie jų aplenkimą. Nuo ko pradėti internetinę reklamą?
Galite įgyti pranašumą pramonėje bendradarbiaudami su savo konkurentais. Kai vis dar esate stadijoje, kai bandote pritraukti pirmąjį klientą, turite išnaudoti visas įmanomas galimybes. Pavyzdžiui, paslaugų teikimo įmonės dažnai turi darbų perteklių, ir nėra gėda perimti jų perteklinius darbus.
Galų gale, klientas yra klientas, ir kiekviena puiki reputacija turi kažkur prasidėti. Galite mokytis iš didesnių konkurentų, sukurti puikų įspūdį jų klientams ir panaudoti jų atsiliepimus, kad jūsų verslas augtų. Be pagalbos pritraukiant pirmąjį klientą, bendradarbiavimas dažnai atveria duris ir veda prie pelningų galimybių, apie kurias galbūt anksčiau negalvojote.
9. Siūlykite nemokamus produktus už atsiliepimus ir rekomendacijas
Visos labiausiai įsitvirtinusios įmonės turi pranašumą prieš jus – patenkintus klientus. Tačiau, jei skaičiai sutampa, galite suvilioti savo pirmąjį tikrą klientą naudodami atsiliepimus iš vartotojų, kurie nieko nepirko.
Internetiniai atsiliepimai, žodinis marketingas ir socialinių tinklų įrašai yra itin svarbūs priimant klientų sprendimus. Jei jūsų svetainėje trūksta atsiliepimų, tai kelia nepasitikėjimą. Kita vertus, produktas, turintis 4,7 žvaigždutes iš 500 atsiliepimų, lengvai pelno pasitikėjimą. Verslui pritrūko pinigų
Taigi, jei svarstote, kaip pritraukti pirmąjį klientą, apsvarstykite galimybę pasiūlyti nemokamą produkto pavyzdį vartotojui, kuris atsilygins atsiliepimu ar internetine apžvalga. Kuo įtakingesnis yra jūsų vartotojas, tuo geriau tai bus jūsų verslui. Šis patarimas apima kontaktų užmezgimą su vartotojo tinklu – jie pamatys apžvalgą.
Taigi, užuot nerimavę, kaip pirmą kartą kreiptis į klientą šaltame susitikime, galite susitikti su jais turėdami bendro kontakto paramą.
10. Kalbėkite kaip konsultantas, o ne kaip pardavėjas
Šis patarimas gali atrodyti prieštaringas. Juk jei planuojate, kaip pritraukti pirmąjį potencialų klientą, pardavėjas yra idealus profilis tai pasiekti. Tačiau per lengva susinervinti ir atrodyti desperatiškai, jei ilgai laukėte šios akimirkos.
Taigi, kai prieš jus stovi potencialus klientas, susidomėjęs ir entuziastingas, mes siūlome neiti tiesiausiu keliu. Mąstydami kaip konsultantas, būsite pasirengę išklausyti tikruosius potencialaus kliento skausmo taškus – tai, ko jiems iš tiesų reikia.
Pristatykite savo produktą kaip būdą padėti jiems išspręsti problemą – kas to nenorėtų? Su šia mąstysena atrodysite pasitikintys savimi (net jei nesate) ir išklausysite jų istoriją, užuot iš karto pradėję savo „lifto kalbą“. „Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje
Turinys priklauso: bitrix24.eu
Reklama
