Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Siekdamas greičiau ir efektyviau konsultuoti klientus, „Citadele“ bankas Lietuvoje pristato naują paslaugą – generatyvinio dirbtinio intelekto („GenAI“) pagrindu veikiančią pokalbių konsultantę Adelę. Jos pagalbą gyventojai galės gauti banko interneto svetainėje visą parą. „Telia“ kompetencijų centras Lietuvoje daugumai savo darbuotojų suteikė „Google“ GenAI įgūdžius
Adelė nuo šių metų balandžio mėnesio pradėjo veikti Latvijoje, o dabar startuoja ir Lietuvoje bei Estijoje. Banko atstovų teigimu, ji geba tinkamai atsakyti į 8 iš 10 klausimų kasdienės bankininkystės temomis. Šis pokalbių robotas padeda klientams atsakymus į ganėtinai standartinius klausimus, kurių klientų aptarnavimo specialistai ir sulaukia dažniausiai, gauti greičiau. Genai – ne nuosprendis
„Gen AI“ yra bene svarbiausia pastarojo laikotarpio technologinė inovacija, iš pagrindų sudrebinusi nusistovėjusius procesus. Mums tai – natūralus žingsnis, plėtojant skaitmenines paslaugas ir konsultuojant klientus. Latvijoje jau beveik pusmetį veikianti Adelė įrodė savo vertę: stipriai padėjo sumažinti klientus aptarnaujančių specialistų krūvį ir leido jiems susitelkti į sudėtingesnių situacijų sprendimą. Todėl nekantraujame dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę ir Lietuvoje“, – teigia „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas Romas Čereška. Darbuotojams į aktualiausius klausimus atsako dirbtinio intelekto robotas
Nuo ankstesnio banko interaktyvaus konsultanto, veikusio pagal iš anksto paruoštą algoritmą, Adelė skiriasi tuo, kad veikia „GenAI“ principu ir gali reaguoti į įvairesnius scenarijus, jos neriboja duomenų kiekis ir kokybė. Adelė išlaiko nuoseklią ir logišką pokalbio tėkmę, ji geba prisitaikyti prie konkretaus vartotojo kalbos stiliaus.
„Svarbiausia, kad Adelė mokosi: jei klientai įvertins jos atsakymus, pagal tai, ar suteikta informacija jiems buvo naudinga, robotas galės greičiau tobulėti ir ateityje pateikti dar tikslesnius atsakymus. Tikimės, kad per metus Adelė galės atsakyti į 90 proc. klientų klausimų“, – teigia Romas Čereška. Dirbtinis intelektas online chat sistemose
Su Adele galima susisiekti „Citadele“ banko svetainėje, atidarius pokalbių langą. Ji veikia panašiai kaip ir garsioji dirbtinio intelekto programėlė „Chat GPT” – reikia parašyti klausimą ir palaukti kelias sekundes, kol robotas atsakys.
Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų
SVV įmonėms – iki 100 tūkst. eurų finansavimas be turto įkeitimo su ILTE garantija
Moterų verslumas – vis dar neišnaudota galimybė Lietuvoje: įsitraukimą stabdo ir stereotipai
Skirtingos tarifams jautrių verslo sektorių nuotaikos Europoje: ekspertai įvardijo optimizmo ir nerimo taškus
„Citadele“ bankas stipriai pradėjo 2025 metus: augantis finansavimas ir skaitmeninės paslaugos
„Citadele“ bankas mažina Baltijos šalių ekonomikos augimo prognozes
Neapibrėžtumo laikais – Baltijos šalių atsparumo pamokos
Kai tėvai nesijaučia finansų ekspertais: kaip nebijoti atvirų pokalbių apie pinigus šeimoje?
Apklausa: kas trečias susigrąžintą GPM permoką išleistų kasdienėms reikmėms
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...