Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaFacebook – viena didžiausių socialinių platformų pasaulyje – jau daugelį metų aktyviai investuoja į dirbtinio intelekto (DI) technologijas. DI padeda optimizuoti vartotojų patirtį, užtikrinti saugumą bei personalizuoti turinį. Tačiau kaip tiksliai Facebook naudoja DI ir kokios yra šios technologijos ateities perspektyvos?
DI algoritmai analizuoja vartotojų elgseną ir pateikia labiausiai tinkantį turinį. Naujienų srauto personalizavimas pagrįstas daugybe veiksnių, tokių kaip anksčiau pamėgti įrašai, komentarai ir dalinimasis. Dirbtinis intelektas
Facebook naudoja DI siekdamas užkirsti kelią netinkamam turiniui. Automatiniai filtrai aptinka neapykantos kalbą, dezinformaciją ir netinkamą vaizdinį turinį, pašalindami jį dar prieš vartotojams jį pastebint.
Facebook anksčiau naudojo veidų atpažinimo technologiją, kad padėtų vartotojams lengviau žymėti žmones nuotraukose. Tačiau dėl privatumo problemų ši funkcija buvo sumažinta arba pašalinta kai kuriose rinkose. Startuoliai Lietuva
DI leidžia Facebook automatiškai išversti įrašus ir komentarus į įvairias kalbas, taip sujungdamas žmones visame pasaulyje. Tai ypač svarbu daugianacionalinėms bendruomenėms.
Verslai Facebook Messenger platformoje gali naudoti DI pagrįstus pokalbių robotus, kurie padeda atsakyti į klientų užklausas, suteikia informaciją apie produktus ir gerina bendrą klientų patirtį. Dirbtinis intelektas: kas tai ir kaip jis keičia pasaulį
Facebook toliau tobulina DI technologijas, siekdamas dar labiau pagerinti vartotojų patirtį. Galima tikėtis pažangesnės automatizuotos moderacijos, dar tikslesnių personalizavimo galimybių ir inovacijų, susijusių su metavisata (Metaverse), kur DI atliks dar svarbesnį vaidmenį.
Facebook dirbtinis intelektas ne tik padeda vartotojams gauti tinkamesnį turinį, bet ir užtikrina saugesnę bei patogesnę platformą. Tačiau kartu kyla ir etiniai klausimai, susiję su privatumu ir duomenų apsauga. Todėl DI ateitis Facebook ekosistemoje išliks svarbia diskusijų tema ateinančiais metais.
Balso atpažinimas vs. kalbos atpažinimas
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...