Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

Facebook dirbtinis intelektas: kaip jis keičia socialinių tinklų patirtį?

R

Paskelbta

-

Facebook – viena didžiausių socialinių platformų pasaulyje – jau daugelį metų aktyviai investuoja į dirbtinio intelekto (DI) technologijas. DI padeda optimizuoti vartotojų patirtį, užtikrinti saugumą bei personalizuoti turinį. Tačiau kaip tiksliai Facebook naudoja DI ir kokios yra šios technologijos ateities perspektyvos?

Reklama

Facebook DI taikymas

1. Turinys ir naujienų srautas

DI algoritmai analizuoja vartotojų elgseną ir pateikia labiausiai tinkantį turinį. Naujienų srauto personalizavimas pagrįstas daugybe veiksnių, tokių kaip anksčiau pamėgti įrašai, komentarai ir dalinimasis. Dirbtinis intelektas

2. Automatinė turinio moderacija

Facebook naudoja DI siekdamas užkirsti kelią netinkamam turiniui. Automatiniai filtrai aptinka neapykantos kalbą, dezinformaciją ir netinkamą vaizdinį turinį, pašalindami jį dar prieš vartotojams jį pastebint.

3. Veidų atpažinimas ir privatumo apsauga

Facebook anksčiau naudojo veidų atpažinimo technologiją, kad padėtų vartotojams lengviau žymėti žmones nuotraukose. Tačiau dėl privatumo problemų ši funkcija buvo sumažinta arba pašalinta kai kuriose rinkose. Startuoliai Lietuva

4. Automatiniai vertimai ir kalbos atpažinimas

DI leidžia Facebook automatiškai išversti įrašus ir komentarus į įvairias kalbas, taip sujungdamas žmones visame pasaulyje. Tai ypač svarbu daugianacionalinėms bendruomenėms.

5. Pokalbių robotai (chatbotai)

Verslai Facebook Messenger platformoje gali naudoti DI pagrįstus pokalbių robotus, kurie padeda atsakyti į klientų užklausas, suteikia informaciją apie produktus ir gerina bendrą klientų patirtį. Dirbtinis intelektas: kas tai ir kaip jis keičia pasaulį

Ateities perspektyvos

Facebook toliau tobulina DI technologijas, siekdamas dar labiau pagerinti vartotojų patirtį. Galima tikėtis pažangesnės automatizuotos moderacijos, dar tikslesnių personalizavimo galimybių ir inovacijų, susijusių su metavisata (Metaverse), kur DI atliks dar svarbesnį vaidmenį.

carvertical VIN patikra

Facebook dirbtinis intelektas ne tik padeda vartotojams gauti tinkamesnį turinį, bet ir užtikrina saugesnę bei patogesnę platformą. Tačiau kartu kyla ir etiniai klausimai, susiję su privatumu ir duomenų apsauga. Todėl DI ateitis Facebook ekosistemoje išliks svarbia diskusijų tema ateinančiais metais.

Balso atpažinimas vs. kalbos atpažinimas

 

Skaitykite

Naujienos

Verslas11 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas15 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas1 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas2 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |