Paskelbta
9 metai prieš-
Lietuvos teritorija ir apskritai visa lokacija labai palankiai išsidėsčiusi Europos žemėlapyje. Geografiškai esame tokioje vietoje, kur klimatas yra itin sezoniškas, nes turime visus keturis metų laikus, taip pat itin retai patiriame žemės drebėjimus, niekada neturėjome cunamio grėsmės. Mus nedažnai aplanko ir audros ar kitos siaubingos gamtos stichijos. Aplinkui turime gerą susisiekimą tiek su jūrinėmis šalimis (Norvegija, Švedija, Danija, Suomija), tiek su Azijos bei Europos šalimis. Dėl šios priežasties visas logistikos tinklas Lietuvoje yra itin gerai išsivystęs ir kiekvienais metais vis plečiasi ir tobulėja. Taip pat galime pasiūlyti daugybę vietinių bei tarptautinių pervežimo paslaugų. Tad logistikos rinka Lietuvoje, kurioje yra dalinių krovinių pervežimas, ekspedijavimas, gabaritinių bei negabaritinių krovinių gabenimas, labai moderniai išsivysčiusi ir lenkia kitas Europos šalis.
Dalinių krovinių pervežimas Lietuvoje yra gana pelninga verslo šaka. Nors pelninga ji buvo ir prieš daug daug metų, kai lietuviai jau senovėje gabendavo įvairius krovinius, prekes Gintaro bei Šilko keliais. O dabar logistika yra dar labiau išsivysčiusi mūsų šalyje, o apie tai liudija naujai besikuriančios įmonės ir senųjų įmonių milžiniškos apyvartos. Vien tai, kad vežėjai vairuojantis sunkvežimius uždirba didelius pinigus vien gabendami kroviniu, jau daug ką pasako. O tai, kad šalyje ar visame žemyne būna ekonominė krizė visiškai nieko nereiškia logistikoje. Nes net sunkiausiais laikais prekės ir paslaugos yra reikalingos visiems.
Pastovus dalinių krovinių pervežimas vyksta iš įvairių Europos ir Azijos šalių, taip pat ir iš Lietuvos. Daliniai kroviniai tai paprastai tariant – daug skirtingų siuntėjų krovinių yra gabenami vienoje transporto priemonėje bei išvežami pagal numatyta maršrutą. Tai patogus būdas, kuris taupo ne tik vežėjų, bet ir klientų laiką bei pinigus. Dėl šios priežasties, kad daug krovinių gali būti išvežti vienu metu, logistikos kompanijos Lietuvoje itin klesti ir yra patrauklios užsienio partneriams.
Tad visiškai nesvarbu kokia situacija yra politikoje bei ekonomikoje, logistikos verslas ir visas tinklas tiesiog privalo dirbti nuosekliai, nes antraip stringa ne tik kitų įmonių darbas, bet ir klientai, vartotojai, pirkėjai negauna to ko nori. Dėl sklandžios logistikos pasaulis kiekvieną dieną gauna šviežius produktus ir pačias naujausias prekes iš bet kokio pasaulio krašto.
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Audros ir stiprūs vėjai kasmet sukelia nemažai problemų sodybų ar nuosavų sklypų savininkams – nulūžusios šakos ar išvirtę medžiai gali...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...
Orams vis labiau pavasarėjant gatvėse sutinkame vis daugiau dviratininkų. Vis tik, profesionalus dviratininkas Venantas Lašinis įspėja, kad išriedėti į gatves...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...