Paskelbta
9 metai prieš-
By
Raminta V.
Lietuvos teritorija ir apskritai visa lokacija labai palankiai išsidėsčiusi Europos žemėlapyje. Geografiškai esame tokioje vietoje, kur klimatas yra itin sezoniškas, nes turime visus keturis metų laikus, taip pat itin retai patiriame žemės drebėjimus, niekada neturėjome cunamio grėsmės. Mus nedažnai aplanko ir audros ar kitos siaubingos gamtos stichijos. Aplinkui turime gerą susisiekimą tiek su jūrinėmis šalimis (Norvegija, Švedija, Danija, Suomija), tiek su Azijos bei Europos šalimis. Dėl šios priežasties visas logistikos tinklas Lietuvoje yra itin gerai išsivystęs ir kiekvienais metais vis plečiasi ir tobulėja. Taip pat galime pasiūlyti daugybę vietinių bei tarptautinių pervežimo paslaugų. Tad logistikos rinka Lietuvoje, kurioje yra dalinių krovinių pervežimas, ekspedijavimas, gabaritinių bei negabaritinių krovinių gabenimas, labai moderniai išsivysčiusi ir lenkia kitas Europos šalis.
Dalinių krovinių pervežimas Lietuvoje yra gana pelninga verslo šaka. Nors pelninga ji buvo ir prieš daug daug metų, kai lietuviai jau senovėje gabendavo įvairius krovinius, prekes Gintaro bei Šilko keliais. O dabar logistika yra dar labiau išsivysčiusi mūsų šalyje, o apie tai liudija naujai besikuriančios įmonės ir senųjų įmonių milžiniškos apyvartos. Vien tai, kad vežėjai vairuojantis sunkvežimius uždirba didelius pinigus vien gabendami kroviniu, jau daug ką pasako. O tai, kad šalyje ar visame žemyne būna ekonominė krizė visiškai nieko nereiškia logistikoje. Nes net sunkiausiais laikais prekės ir paslaugos yra reikalingos visiems.
Pastovus dalinių krovinių pervežimas vyksta iš įvairių Europos ir Azijos šalių, taip pat ir iš Lietuvos. Daliniai kroviniai tai paprastai tariant – daug skirtingų siuntėjų krovinių yra gabenami vienoje transporto priemonėje bei išvežami pagal numatyta maršrutą. Tai patogus būdas, kuris taupo ne tik vežėjų, bet ir klientų laiką bei pinigus. Dėl šios priežasties, kad daug krovinių gali būti išvežti vienu metu, logistikos kompanijos Lietuvoje itin klesti ir yra patrauklios užsienio partneriams.
Tad visiškai nesvarbu kokia situacija yra politikoje bei ekonomikoje, logistikos verslas ir visas tinklas tiesiog privalo dirbti nuosekliai, nes antraip stringa ne tik kitų įmonių darbas, bet ir klientai, vartotojai, pirkėjai negauna to ko nori. Dėl sklandžios logistikos pasaulis kiekvieną dieną gauna šviežius produktus ir pačias naujausias prekes iš bet kokio pasaulio krašto.


Naudingos nuorodos:
Dermatologo vizito dažnai tenka laukti nuo vieno iki trijų mėnesių. Per tiek laiko odos ligos progresuoja, o pacientai arba nutraukia...
Įdomu, kaip istorijoje kartais viską pakeičia ne didieji karo planai ar vizijos, o paprasčiausia… baimė. Atsargumas. Kartais — šiek tiek...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ kitais metais visų įmonės padalinių darbuotojų darbo užmokesčio didinimui numato skirti 14 mln. eurų daugiau nei...
Kartais sunku patikėti, kad dabartinis premium automobilių simbolis — BMW — kažkada stovėjo ant tokio plono ledo, kad vienas netikęs...
Vilniaus rajone, Bukiškyje, statomas naujas „premium“ klasės gyvenamasis kvartalas „ROOTHAUS“. Jame iškils dvidešimt individualių namų, bus įrengtos poilsio ir sporto...
Nuo 2026 metų Lietuvoje gyvenantys ir aptarnavimo sektoriuje dirbantys užsieniečiai privalės mokėti lietuvių kalbą bent baziniu lygiu. Įstatymas numato, kad...
Gruodį „DPD Lietuva“ pristatomų siuntų skaičius išauga mažiausiai dvigubai, todėl net smulkiausios klaidos, pavyzdžiui, netikslus adresas, telefono numeris ar netinkamai...
Lietuviai per Kalėdas šiemet nori praktiškų dovanų – net 71 proc. džiaugtųsi po kalėdų eglute dovanų radę draudimą. Draudimo technologijų...
Kol dauguma verslų konkuruoja dėl vietos „Google“ paieškos rezultatuose, sparčiai auga informacijos paieška per dirbtinio intelekto (DI) įrankius. Generatyviniai DI...
Nors anksčiau populiarios dovanų pirkimo vietos buvo prekybos centrai, didieji prekybos tinklai ir pigių prekių parduotuvės, šiandien daugelis vartotojų renkasi...